دل در جریان نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس اقدام به معرفی نمایشگر بسیار باریک خود با نام S2718D کرد. با ما همراه باشید تا با نمایشگر فوق باریک دل بیشتر آشنا شوید.

نمایشگر جدید دل که S2718D نام دارد در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این نمایشگر ۲۷ اینچی به فناوری HDR نیز مجهز بوده و دارای رزولوشن بالای ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و زاویه‌ی دید بسیار خوب ۱۷۸ درجه است. وجود فناوری‌ HDR در این نمایشگر موجب کنتراست بالاتر تصاویر و نمایش گرم‌تر آنها می‌شود.

این نمایشگر نیز دارای پایه‌ای منحصر به فرد است که به شما اجازه می‌دهد زاویه‌ی آن را تنظیم کنید. به گفته‌ی خود Dell این طراحی خاص پایه‌ی نمایشگر بوده است که به ما اجازه‌ی باریک کردن نمایشگر کرده است؛ به این صورت که اکثر قطعات سخت‌افزاری نمایشگر از پشت بدنه‌ی آن به پایه‌ی نمایشگر انتقال یافته است‌ (همانند چیزی که در سرفیس استودیو دیده بودیم‌‌). چیزی که نمایشگر را بیشتر شبیه به یک کامپیوتر بدون کیس می‌کند.

 

اتصالات نمایشگر نیز در قسمت پایین پایه‌ی نمایشگر قرار گرفته است. با مشاهده‌ی پایین پایه‌ی نمایشگر جدید Dell می‌توان یک یو‌اس‌بی نوع سی، یک پورت خروجی صدا و یک پورت اچ‌دی‌ام‌ای دید.

نمایشگر فوق باریک دل در ۲۳ مارچ با قیمت ۷۰۰ دلار به بازار عرضه‌ خواهد شد.