امروز Dell لپ‌تاپ گیمینگی به نام Inspiron 15 7000 معرفی کرده که در حقیقت با طراحی سابق و سخت‌افزاری امروزی، گیمرها را مجذوب می‌کند. طراحی زیبا و سخت‌افزار رده‌اول در لپ‌تاپی که فقط ۸۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده، عامل اصلی موفقیت این لپ‌تاپ خواهد بود. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به Dell Inspiron 15 7000‌ خواهیم داشت.

لپ‌تاپ جدید Dell‌ که جایگزین مدل Inspiron 15 7559 سال ۲۰۱۵ می‌شود، یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ خوش‌قیمت است. در مدل قدیمی از GTX 960M که پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی بود، استفاده شده و در مدل جدید هم از GTX 1050 یا GTX 1050 Ti‌ استفاده شده تا برای گیمرها جذاب باشد. نمایشگر بسته به انتخاب مشتری فول اچ‌دی و یا 4K است و مشتری می‌تواند پردازنده‌ی Core i5 یا Core i7‌ سری Kaby Lake H برای این لپ‌تاپ سفارش دهد. دقت کنید که GTX 1050 Ti تقریباً در حد GTX 970M‌ سال‌های اخیر است و نمی‌توان آن را پردازنده‌ی گرافیکی متوسطی در نظر گرفت.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی لپ‌تاپ زیباست و درخور یک محصول گیمینگ. ونت خروجی هوا نسبتاً بزرگ است؛ چرا که پردازنده‌ی اصلی و گرافیکی پرمصرف و سریعی در این محصول به کار رفته است.

قیمتی که Dell‌ برای لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند خویش در نظر گرفته، ۸۰۰ دلار است! و به زودی روانه‌ی بازار می‌شود.