ایسوس محصولات متنوعی را به نمایشگاه CES 2017‌ آورده است و از آن میان می‌توان به لپ‌تاپ ۱۴ اینچی کوچکی اشاره کرد که برای مشاغل طراحی شده و بسیار سبک و باریک است. ایسوس مدعی است که AsusPro B9440 سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان است. در ادامه با لپ‌تاپ باریک و سبک ایسوس بیشتر آشنا می‌شویم.

ایسوس لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جالبی معرفی کرده که حتی سبک‌تر از ThinkPad X1 Carbon معروف لنوو است. AsusPro B9440 لپ‌تاپی ویژه‌ی مشاغل است که طراحی سبک و ساده‌ای دارد و البته بدنه‌ی آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده تا استحکام خوبی داشته باشد و در عین حال سبک باشد.

ایسوس کیبورد را مقاوم به نفوذ مایعات طراحی کرده تا در صورت ریختن ناگهانی مایعات و نوشیدنی‌ها، مشکلی برای لپ‌تاپ به وجود نیاید.

باریکی و لولای جالب و مقاوم لپ‌تاپ، مثال‌زدنی هستند. ایسوس در این بدنه‌ی بسیار باری و جالب از ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم DDR3 و درایو SSD با ظرفیت حداکثر ۵۱۲ گیگابایت و البته به صورت کارت M.2 استفاده کرده است. نمایشگر فول اچ دی است و حسگر اثر انگشت نیز در بدنه پیش‌بینی شده است.

قیمت این لپ‌تاپ که قرار است از ماه می وارد بازار شود، ۱۰۰۰ دلار عنوان شده که چندان درخور یک لپ‌تاپ سازمانی نیست؛ ولیکن با در نظر گرفتن وزن و استحکام و طراحی جالب AsusPro B9440 می‌توان گفت که رقمی منطقی است.