هایپرایکس، برندی که اکنون کارش را نیمه‌مستقل از کینگستون ادامه می‌دهد، موس گیمینگ جدید خود را در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است. موس گیمینگ Pulsefire یکی از ارزان‌ترین موس‌های گیمینگ با ارگونومی عالی است. در ادامه با HyperX Pulsefire بیشتر آشنا می‌شویم.

هایپرایکس اکنون فقط نامی است که روی برخی رم‌های کینگستون حک می‌شود. در دیگر محصولات کینگستون عبارت هایپرایکس غایب است. هایپرایکس اکنون برندی جداست که محصولات گیمینگ مثل هدست گیمینگ و موس و کیبورد گیمینگ تولید می‌کند.

در CES 2017 موس گیمینگی به نام Pulsefire رونمایی شده که قدمی دیگر در عرصه‌ی تولید محصولات درجه یک برای گیمرهاست. این موس DPI بین ۴۰۰ الی ۳۲۰۰ دارد. دقت موس را می‌توان روی اعداد ۴۰۰ و ۸۰۰ و ۱۶۰۰ و ۳۲۰۰ نقطه‌دراینچ تنظیم کرد و البته بدون تنظیمات نرم‌افزاری! هایپرایکس هیچ نرم‌افزار خاصی برای محصولات گیمینگ خویش ارائه نمی‌کند. تنها با فشار دادن دکمه‌ی تغییر DPI می‌توان دقت موس را تغییر داد.

ارگونومی و طراحی موس ما را به یاد موس گیمینگ ریزر DeathAdder‌ می‌اندازد. به موقعیت دکمه‌ها و جایگاه انگشت توجه کنید:

احتمالاً حسگر Avago 3310 در این موس استفاده شده است. قیمت تمام‌شده معادل ۵۰ دلار است و به این ترتیب یکی از موس‌های ارزان برای گیمرها، وارد رقابت می‌شود.