ایسر امروز در کنار لپ‌تاپ‌های گیمینگ معمولی خویش از مدل Predator 17 X پرده برداشته است که قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ این کمپانی محسوب می‌شود. پردیتور جدید ایسر به گرافیک قدرتمند GTX 1080 تجهیز شده و به راحتی در برابر سنگین‌ترین بازی‌های روز تسلیم نخواهد شد. در ادامه مشخصات کلیدی پردیتور ۱۷ ایکس ایسر را از نظر می‌گذرانیم.

رنگ‌بندی آشنای سرخ و سیاه پردیتورها را در پردیتوری موسوم به Predator 17 X می‌بینیم و غرق زیبایی یکی دیگر از محصولات گیمینگ ایسر می‌شویم. این لپ‌تاپ به نمایشگر ۱۷.۳ اینچی تجهیز شده است و پردازنده‌ی آن یکی از دو مدل قدرتمند Core i7-7700HQ یا Core i7-7820HK اینتل است. دقت کنید که مدل دوم با پسوند K،  حتی سریع‌تر از HQهای اینتل است و تنها در محصولات بسیار گران به کار می‌رود. ایسر در کنار چنین پردازنده‌ای از گرافیک GTX 1080 انویدیا استفاده کرده تا یکی از بهترین محصولات گیمینگ را به دست گیمرها برساند.

در این لپ‌تاپ می‌توان حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR4 نصب کرد؛ چرا که ۴ اسلات SODIMM در آن وجود دارد. می‌توان یک درایو SSD با پورت SATA یا مبتنی بر PCIe و پروتکل NVMe انتخاب کرد و البته درایوها را RAID 0‌کرد تا سرعت بالایی به دست آید.

کیبورد دارای نور پس‌زمینه است و می‌توان ۴ ناحیه‌ی مختلف آن را به صورت مجزا نورپردازی کرد. اسپیکرها که طراحی زیبا و سرخی دارند، در چهار ناحیه تعبیه شده‌اند. دو اسپیکر ساب‌ووفر بوده و دو مورد دیگر، معمولی هستند.

ایسر در این لپ‌تاپ پورت تاندربولت ۳ را در کنار ۴ پورت USB 3.0 و همین‌طور دیسپلی‌پورت و HDMI و اترنت و جک هدفون، قرار داده است. باتری داخلی ۸۸ وات‌ساعتی است که برای کاربردهایی به جز بازی، بسیار عالی است.

قیمت این لپ‌تاپ رده‌اول از ۲۶۰۰ دلار شروع می‌شود و قرار است به زودی روانه‌ی بازار شود.