ایسر هم به تولیدکنندگان کیس‌های گیمینگ پیوسته است و در CES 2017‌ با کیس‌های گیمینگ GX، قدرت‌نمایی می‌کند. در ادامه به مشخصات کیس‌های گیمینگ ایسر اشاره می‌کنیم. محصولاتی زیبا، نسبتاً کوچک و آماده برای اجرای بازی‌های سنگین و مقوله‌ی واقعیت مجازی. با ۷۲۴پرس همراه باشید.

ایسر در کیس‌های جدید خود از پردازنده‌های جدید اینتل یعنی خانواده‌ی Kaby Lake استفاده کرده است. مقدار رم می‌تواند حداکثر ۶۴ گیگابایت و البته از نوع DDR4‌ باشد. کارت گرافیک که بخش اصلی یک کیس گیمینگ است هم GTX 1070 و مانند آن است. با چنین کارت گرافیکی سیستم گواهی VR Ready‌ را دریافت می‌کند و به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین واقعیت مجازی برمی‌آید.

معمولاً کمپانی‌های مختلف از SSD‌ استفاده نمی‌کنند؛ چرا که در کامپیوترهای گیمینگ، سرعت بوت شدن ویندوز و همین‌طور سرعت اجرای نرم‌افزارها و بازی‌ها، نسبت به سرعت اجرای بازی به مراتب کم‌اهمیت‌تر است. اگر موضوع بودجه را جدی بگیریم، بهتر است از درایو SSD‌ استفاده نشود و به هارددیسک بسنده کنیم. اما ایسر هم مثل ایسوس و گیگابایت، استفاده از SSD را ضروری می‌داند و اگر مشتری هزینه‌ی بیشتری کند، می‌تواند تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD سفارش دهد. فضای هارددیسک هم حداکثر ۳ ترابایتی است.

ایسر در کیس‌های گیمینگ GX پد شارژ بی‌سیم هم تعبیه کرده تا بتوان وسایل همراه مجهز به تکنولوژی شارژ بی‌سیم را به راحتی شارژ کرد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نورپردازی زیبا به کمک لامپ‌های کم‌مصرف LED در این محصولات هم استفاده شده است.

قیمت Aspire GX از ۸۰۰ یورو شروع می‌شود و بسته به سخت‌افزار انتخابی، افزایش پیدا می‌کند.