گوگل کیبورد یکی از پرطرفدارترین اپ‌های موجود کیبورد است. به تازگی آمار‌های جدیدی در مورد میزان دانلود این اپ منتشر شده است. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

گوگل کیبورد که هم‌اکنون با نام جی‌بورد شناخته می‌شود رکورد ۵۰۰ میلیون بار دانلود در پلی استور را شکست. این میزان دانلود، این اپ را هم‌رده‌ی اپ‌های پرطرفداری مانند گوگل فوتوز، دراپ‌باکس و اسکایپ می‌کند.

جی‌بورد قابلیت‌های جذابی دارد که از این قابلیت‌ها می‌توان به تایپ به وسیله‌ی صدا، ایموجی‌های داخلی و نوار جستجوی تصاویر متحرک نام برد. به تازگی به اپ جی‌بورد قابلیتی با نام دکمه‌ی ‌G افزوده شده است؛ با لمس کردن دکمه‌ی G شما می‌توانید در گوگل سرچ کرده و نزدیک‌ترین رستوران یا سینما را پیدا کنید یا تصاویر و ویدیو‌‌ها و مقالات مورد نظر خود را بیابید.

تغییر نام این اپ از گوگل کیبورد به جی‌بورد را می‌توان به دلیل اضافه شدن دکمه‌ی جدید G به این برنامه‌ دانست. همچنین دلیل این تغییر نام می‌تواند تغییر در سیاست‌های نام‌گذاری گوگل باشد. 

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از این اپ برای تایپ کردن استفاده می‌کنید؟‌ انتظار دارید در آینده به این اپ چه قابلیت‌هایی اضافه شود؟