موس و کیبورد Lenovo 500 Multimedia Controller یکی از کوچک‌ترین و کامل‌ترین کنترلرهای بی‌سیم برای محصولات امروزی است که بسیار سبک و کوچک و در عین حال توانمند است.

لنوو موس و کیبورد ترکیبی جدیدی برای وسایل منزل و وسایل همراه معرفی کرده که در عین کوچک بودن، بسیار کامل است. Lenovo 500 Multimedia Controller نام موس و کیبورد جدید لنوو است که به صورت بی‌سیم به وسایل مختلف مثل تلویزیون، کنسول بازی و ... متصل می‌شود. لنوو ۵۰۰ آن قدر کوچک است که به راحتی در دست کاربر جا می‌شود و از نظر برد هم با  برد ۶۵.۶ فوتی (حدود ۲۰ متر)، یک محصول خاص به حساب می‌آید.

این روزها در هر خانه‌ای چندین وسیله‌ی همراه وجود دارد و برای هر وسیله ممکن است یک ریموت کنترلر مجزا وجود داشته باشد. لنوو ۵۰۰ مالتی‌مدیا کنترلر ابزاری کوچک است که به چند وسیله‌ی مختلف مربوط می‌شود و می‌توان روی تمام وسایل کنترل داشت.

لنوو ۵۰۰ از ژست‌های حرکتی روی تاچ‌پد و به خصوص ژست‌های حرکتی تاچ‌پد که در ویندوز ۱۰ تعریف شده نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توان انگشت را روی کلیدها کشید و به سرعت رمز عبورها را تایپ کرد. وزن این کیبورد کوچک فقط یک سوم پوند (حدود ۱۴۱ گرم) است و با توجه به برد زیادی که دارد، برای حمل به این سو و آن سوی منازل، عالی است. قیمت موس و کیبورد لنوو ۵۰۰، ۵۵ دلار اعلام شده است و از ماه مارس وارد بازار می‌شود.