لنوو تبلت تبدیل‌شونده‌ی Miix 720 را با سخت‌افزار امروزی در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشت. این مدل جایگزین Miix 700 می‌شود و به لحاظ سخت‌افزار و توانمندی‌ها، محصولی قدرتمند و عالی است. در ادامه با تبلت تبدیل‌شونده‌ی لنوو Miix 720‌ آشنا می‌شویم.

مدل جدید یعنی Miix 720 نسبت به مدلی که سال پیش معرفی شده بود یعنی Miix 700 بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. لنوو از پردازنده‌های جدید اینتل یعنی Kaby Lake استفاده کرده و البته از مدل‌های بسیار کم‌مصرف استفاده نکرده؛ بلکه از سری U که توان مصرفی در حد ۱۵ وات دارند، بهره گرفته تا عملکرد کاملاً مناسب باشد. توضیح بیشتر اینکه قبلاً از سری Y یا همان Core m‌ استفاده شده بود که توان مصرفی در حد ۴.۵ وات دارد و طبعاً کندتر است. اکنون Miix 720 چیزی شبیه سرفیس پروی مایکروسافت است و البته سیستم خنک‌کاری آن اکتیو (دارای فن) است. مقدار رم می‌تواند حداکثر ۱۶ گیگابایت باشد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی هم حداکثر ۱ ترابایت SSD‌ با واسط پی‌سی‌آی اکسپرس است.

نمایشگر از ۲۱۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل تغییر کرده و نسبت تصویر مثل قبل، ۳ به ۲ است. پنل IPS است و روشنایی حداکثر ۴۰۰ شمع بر مترمربعی دارد. لنوو استایلوس را نیز تغییر داده است. Lenovo Active Pen 2 مبتنی بر تکنولوژی AES کمپانی واکام طراحی شده و ۴۰۹۶ سطح فشار مختلف دارد!

تغییر جالب دیگر، اضافه شدن پورت تاندربولت ۳ است. کیبورد جدید نور پس‌زمینه هم دارد و تاچ‌پد آن گواهی Precision touchpad ویندوز ۱۰ را دریافت کرده است. در سمت جلو دوربین ۱ مگاپیکسلی و در سمت پشت دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری داخلی ۴۱ وات‌ساعتی است و وزن تبلت فقط ۷۸۰ گرم است. لنوو یک پورت USB Type C 3.1 و دو پورت معمولی USB 3.0 و USB 2.0 پیش‌بینی کرده است تا این تبلت ویندوزی، درست نظیر یک لپ‌تاپ ویندوزی باشد.

لنوو این تبلت که در صورت اضافه شدن کیبورد، به لپ‌تاپی کوچک تبدیل می‌شود را در دو رنگ طلایی و خاکستری عرضه می‌کند و قیمت آن از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود که عددی چالش‌برانگیز برای رقبای مایکروسافتی و اپلی است.