یکی از قابلیت‌های مفید ویندوز ۱۰ و محصولات گران‌قیمت ویندوزی، Continuum است که گوشی را در صورت نیاز به دستاپی کوچک تبدیل می‌کند. حتی می‌توان گوشی را به نمایشگر بزرگ متصل کرد و ویندوز ۱۰ را به صورت دستاپی اجرا کرد! سامسونگ هم به دنبال پیاده‌سازی این ویژگی در محصولات اندرویدی خویش است. با ما باشید تا جزئیات بیشتر در مورد این شایعه‌ی جالب را بررسی کنیم.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ می‌خواهد حالتی دستاپی در گلکسی اس۸ ایجاد کند که در حقیقت شبیه ویندوز ۱۰ و ویژگی Continuum است. با کانتینیم می‌توان محیط معمولی ویندوز ۱۰ را به حالت موبایلی تغییر داد. به این ترتیب گوشی‌ها می‌توانند نقش دستاپ را بازی کنند و اپلیکیشن‌های مفیدی مثل آفیس را اجرا کنند.

سامسونگ هم به این شیوه‌ی استفاده از گوشی علاقه‌مند است. گوشی می‌تواند بخشی از کاربردهای تبلت و لپ‌تاپ را داشته باشد و در محصولاتی مثل گلکسی نوت، موفقیت‌های سامسونگ را شاهد بودیم.

شایعه‌ی جدید مبنی بر پشتیبانی از موس و کیبورد، حالت چندپنجره‌ای و همین‌طور پشتیبانی از نمایشگر بزرگ خارجی است و منبع، چیزی جز اسلایدهای معرفی گلکسی اس۸ نیست که البته شاید ساختگی باشند!

در تصویر فوق عبارت Samsung Desktop Experience که محیط کاری شبیه Remix OS دارد را مشاهده می‌کنید. ریمیکس او‌اس یکی از سیستم عامل‌های جدید و معروف است که در حقیقت بر اساس اندروید و با اولویت اپلیکیشن‌های آفیس و اداری ساخته شده است. اگر اسلاید فوق واقعی باشد، سامسونگ به دنبال پیاده‌سازی حالت دستاپی در اندروید است و مسیر مایکروسافت را دنبال می‌کند.