چند روز پیش شایعات جدیدی مبنی بر معرفی سرفیس پرو جدید در چند ماه آینده مطرح شده بود. با ما همراه باشید تا از تاریخ احتمالی عرضه سرفیس پرو جدید آگاه شوید.

سری سرفیس پرو را می‌توان می‌توان محبوب‌ترین هیبریدی‌های بازار دانست. مایکروسافت با شعار‌ تبلتی که می‌تواند جایگزین لب‌تاپ شما شود توانست دل کاربران را بدست آورد و آنان را مشتاق به خرید سرفیس پرو‌هایش گرداند.

آخرین سرفیس پرو معرفی شده، یعنی سرفیس پرو ۴ در تاریخ اکتبر ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده بود از آن تاریخ تا حال بیش از ۱ سال می‌گذرد. اگر شما نیز مانند ما منتظر معرفی سرفیس پرو جدید مایکروسافت هستید، شاید اطلاعاتی که در ادامه آمده است به شما کمک کند.

با توجه به وبسایت تایوانی DigiTimes به نقل از یک نشریه‌ی چینی زبان، مایکروسافت در نظر دارد که در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ از سرفیس پرو ۵ پرده‌برداری کند؛ اگر این موضوع حقیقت داشته باشد ما در اواخر مارس سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی سرفیس پرو ۵ خواهیم بود.

به گفته‌ی سایت DigiTimes سرفیس پرو احتمالاً دارای یک نمایشگر اولترااچ‌دی (احتمالاً‌ با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۹ پیکسل) و یک استایلوس شارژشدنی مغناطیسی خواهد بود. متأسفانه تنها اطلاعات موجود به همین موارد ختم می‌شود و برای آگاهی از مشخصات بیشتر باید تا زمان عرضه‌ی سرفیس پرو جدید منتظر بمانیم.

ما فکر می‌کنیم که مایکروسافت با معرفی سرفیس پرو‌ی جدید همه را شگفت‌زده خواهد کرد،‌ شما چه فکر می‌کنید؟