ال‌جی چندسالی است که هدست‌های بلوتوث جالبی برای وسایل همراه معرفی می‌کند و جوایزی چند را از آن خود کرده است. LG Tone Studio و LG Tone Free نام محصولات جالبی است که ال‌جی می‌خواهد در نمایشگاه CES 2017 به نمایش بگذارد.

 ال‌جی تون استودیو یک هندزفری بلوتوث ساده نیست؛ بلکه در طراحی حلقه‌ی بزرگ دور گردن، ۴ درایور اضافه شده است. دو درایور بالایی فول رنج هستند و دو درایور پایینی تنها برای لرزش و صدای بم. با این چهار بلندگو، صدای محیطی شبیه‌سازی می‌شود. ال‌جی با DTS همکاری کرده تا صدای محیطی به لحاظ کیفیت عالی باشد. و نوع دیگر استفاده: با ایربادهای چپ و راست، می‌توان صدا را به تنهایی و در سکوت گوش کرد.

ال‌جی تون فری، هندزفری دیگر ال‌جی، همان‌طور که از نامش پیداست به کاربر آزادی بیشتری می‌دهد. در حقیقت طراحی این مدل شبیه تون استودیو است با این تفاوت که اسپیکرهای ۴گانه حذف شده است و در مقابل ایربادها بی‌سیم هستند. لذا در هنگام بی‌کاری روی حلقه‌ی گردنی قرار گرفته و شارژ می‌شوند و در هنگام استفاده، کاملاً بی‌سیم درون گوش قرار می‌گیرند. حلقه‌ی گردنی در زمان دریافت نوتیفیکیشن‌ها با لرزشی آرام کاربر را مطلع می‌کند. ال‌جی برای شارژ کردن ایربادها ابزار کوچک دیگری هم طراحی کرده که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

هندزفری بلوتوث ال‌جی Tone Free

 

ال‌جی در کنار دو هندزفری یاد شده، هندزفری TONE Infinim و TONE Ultra‌ را به کمک JBL طراحی کرده که کیفیت صدای بالایی دارند.