انیمه شیطان کش از زمان پخش تاکنون، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. فیلم سینمایی قطار موگن از همین سری هم مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و لقب پرفروش‌ترین فیلم انیمه‌ای را به خود اختصاص داد. به‌همین خاطر عجیب نیست که شاهد ارائه بازی ویدیویی از این سری موفق باشیم که برای کنسول‌های خانگی عرضه شد. آخرین اخبار حکایت از آن دارند که شرکت سگا سال آینده نسخه‌ای جدید از شیطان کش را برای کنسول نینتندو سوییچ ارائه خواهد کرد.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Sportskeeda، در ۱۳  سپتامبر سال ۲۰۲۳، شرکت بازی‌های ویدیویی سگا اعلام کرد  قرار است    نسخه‌ای جدید از بازی شیطان‌ کش (Demon Slayer) را  در سال آینده میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر کند که در آمریکا و اروپا  عرضه خواهد شد. عنوان  این بازی جدید «Sweep the Board!» است، بازی ویدئویی به سبک بازی‌های تخته‌ای که بی‌شباهت به بازی  «ماریو پارتی» (Mario Party) نیست. البته عرضه این بازی تنها محدود به آمریکا و اروپا نیست و قرار است این بازی خیلی زود در کشور ژاپن هم عرضه شود، بااین‌حساب طرفداران بین‌المللی شیطان کش لازم نیست برای دریافت نسخه‌ای از آن چندان منتظر بمانند.

تانجیرو کامادو- 724press.com

این بازی دومین بازی ارائه شده برای کنسول‌های خانگی در تاریخ این فرانچایز است. اولین بازی با عنوان «The Hinokami Chronicles» در اکتبر سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این بازی برای کنسول‌ خانگی و همینطور رایانه‌های شخصی منتشر شد، البته به نظر می‌رسد آخرین بازی ویدیویی  این مجموعه به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

۱۲ شخصیت قابل بازی کردن در این سری عرضه شده است، از جمله  ۹ هاشیرا که جزو قوی‌ترین سربازان این نسخه به شمار می‌روند. به جز هاشیراها، شخصیت‌هایی همچون تانجیرو کامادو، زنیتسو آگاتسوما و اینوسکه هاشیبارا از دیگر شخصیت‌های قابل بازی کردن هستند. نزوکو کامادو خواهر تانجیرو هم در این سری حضور دارد، اما بیشتر به‌عنوان یک شخصیت پشتیبان نه به عنوان شخصیتی که قابل بازی کردن و هدایت باشد.

صحنه مبارزه تانجیرو در بازی شیطان کش- 724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس، این بازی دارای  مکانیک روز و شب خواهد بود که فضاهای هر تخته را تغییر می‌دهد. مکان‌های این سری شامل قله فوجیکاسانه (Mount Fujikasane) و آساکوسا (Asakusa) است. بازی شیطان کش همچنین دارای مینی گیم‌هایی هم خواهد  بود که بیشتر به طرح بازی ماریو پارتی شباهت دارند. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، این بازی در حال حاضر تنها برای عرضه روی کنسول خانگی نینتندو سوییچ  ارائه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا بعدا برای بازی روی سیستم‌های خانگی هم نسخه‌ای عرضه می‌شود یا خیر.

مطلب مرتبط:  چگونه از داده‌های PS4 بک‌آپ تهیه کنیم؟

اما درکنار معرفی بازی بد نیست به اختصار کمی هم در مورد انیمه کیمتسو نو یائیبا یا شیطان کش توضیح دهیم. این مانگای جذاب اثر نویسنده و تصویرگر خوش ذوق «کویوهارو  گوتوگه» (Koyoharu Gotouge) است که به شدت مورد توجه نسل جدید قرار گرفت. انیمه‌ای که با الهام از این مانگا ساخته و پخش شد هم به همین اندازه محبوب و مورد توجه است. پخش این انیمه از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و مدتی قبل شاهد پخش فصل سوم آن بودیم که به آرک داستانی دهکده شمشیرسازان می‌پرداخت. سازندگان این مجموعه در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ با پخش تیزری تبلیغاتی خبر از ساخت فصل چهارم این مجموعه دادند که ظاهرا با اقتباس از آرک داستانی تعلیم هاشیرا ساخته خواهد شد. هم اکنون مشخص نیست فصل چهارم این انیمه چه زمانی آماده پخش می‌شود، اما براساس شواهد موجود به نظر می‌رسد قبل از اواسط سال ۲۰۲۴ باید منتظر این اتفاق جالب توجه باشیم.

تانجیرو،نزوکو،اینوسکه،زنیتسو انیمه شیطان کش- 724press.com

درمجموع انیمه شیطان کش همچون انیمه‌های دیگری مثل دراگون بال زد و دیگر سریال‌های افسانه‌ای،  با انیمه و مانگا به صورت همزمان توجه مخاطبان را جلب کرد، هرچند که هر کدام از گروه‌ها نظرات خاصی نسبت به محصول مورد علاقه (انیمه یا مانگا) خود داشتند.  به‌این ترتیب بازی شیطان کش هم طرفداران خاص خود را دارد که احتمالا از ایفای نقش شخصیت‌های همچون نانجیرو و همینطور  ۹ هاشیرای قدرتمند لذت خواهند برد.

مطلب مرتبط: آشنایی با هاشیرا در انیمه شیطان کش

نظر شما در مورد بازی شیطان کش چیست؟ آیا شما هم چشم‌انتظار ارائه نسخه‌ای دیگر از آن روی کنسول‌های خانگی هستید؟ فراموش نکنید تجربه و نظرات ارزشمند خود را دررابطه با این موضوع با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید، سپاس