سرویس دانش و فناوری

تازه‌ترین محصول جوان کننده پوست، راهی برای بهبود عوارض افزایش سن

کرم جوان کننده پوست

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از CityBeauty، یک تیم تحقیقاتی در جنوب کالیفرنیا به کشف قابل توجهی دست پیدا کردند که ممکن است درنهایت ما را به راه‌حل جادویی مشکل افتادگی پوست و شل شدن آن نزدیک‌تر کرده باشد؛ مشکلی که با افزایش سن گریبانگیر همه مردم می‌شود و بسیاری به دنبال راهی برای خلاصی از آن هستند.

سالمندی- 724press.com

ویکتوریا رنی (Victoria Renee) که سرپرست اصلی این پروژه است، خود هم از این پیشرفت و بازخورد آن غافلگیر شده است. او در آزمایشگاهی کوچک مشغول فعالیت بوده و اکنون این میزان توجه به کشف اخیرشان را شگفت‌انگیز توصیف می‌کند. استقبال از نتایج این تحقیق به اندازه‌ای بوده است که به گفته خانم رنه،  تلفن آزمایشگاه آن‌ها در طول یک هفته  یکسره زنگ می‌خورده است.

مطلب مرتبط: ۶ نکته برای حفظ زیبایی پوست و مقابله با پیری

او که به همراه تیم تحقیقاتی خود در ماه مارس سال جاری میلادی در کنفرانسی مطبوعاتی حاضر شده بود، برای نخستین بار از این درمان ساده و شگفت‌انگیز پرده‌برداری کرد که می‌تواند تاحدی جوانی از دست رفته پوست را به آن بازگردانده و ظاهری باطراوت و شاداب‌تر را به‌ویژه به افراد مسن ببخشد. در این رابطه فرمول جادویی آن‌ها ظاهرا به سراغ یک پروتئین سمی رفته که دانشمندان آن را عامل اصلی نازکی پوست، تخریب کلاژن و درنتیجه آویزان شدن پوست به ویژه بخش‌هایی از صورت مثل بخش‌های تحتانی، خط آرواره و البته گردن می‌دانند.

خانم رنی در توضیحات خود اشاره می‌کند که با افزایش سن، این پروتئین سمی خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را از بین می‌برد. درنتیجه آن‌ها به دنبال راهی برای جلوگیری از این مسئله بودند که به شکلی مؤثرتر پیری پوست را به تأخیر انداخته و بافت آن را سفت  و درکنار آن به حفظ حالت ارتجاعی آن کمک کند. واقعیت این است که متخصصان حوزه مراقبت از پوست که در این کنفرانس خبری حاضر بودند، از نتایج به دست آمده از این تحقیق شگفت‌زده شدند؛ به‌ویژه زمانی که متوجه شدند این راه‌حل برخلاف روش‌های فعلی مثل انجام جراحی‌های زیبایی، گران‌قیمت نیست.

بهبود بافت پوست با استفاده از کرم ضد چین و چروک- 724press.com

در یک کلام باید این پیشرفت را به معنای واقعی کلمه، کشفی بی‌نظیر دانست؛ راه‌حلی ساده و خانگی که با استفاده از ترکیبات علمی اثبات شده برای بازگرداندن پوست به حالت صاف، کشیده و جوان مؤثر است. به گزارش ۷۲۴پرس، خانم رنی در این کنفرانس نموداری را به حضار نشان داد که  از تأثیرگذاری ۹۲% این محلول در زمینه افزایش استحکام و تراکم پوست در افرد داوطلب حکایت داشت. البته نتایج فردی متفاوت است و این تأثیرگذاری در هر فرد با دیگر تفاوت دارد. او اضافه کرد که این واقعا شگفت‌انگیز است که چطور این ترکیب می‌تواند باعث بازسازی پوست شده و در اکثر موارد به بهبود ظاهر فرد و جوان‌تر شدن پوست صورت کمک کند.

مطلب مرتبط:  از فواید مصرف مکمل های حاوی کلاژن چه میدانید؟

خبرنگاران و دیگر محققان حاضر در جلسه از او خواستند که اطلاعات بیشتری را در این زمینه با آن‌ها درمیان بگذارد. تیم تحقیقاتی با ارائه ویدیویی کوتاه که توضیحات بیشتری را در مورد روند پیری پوست، پروتئین سمی که عامل اصلی این مسئله است، روش آن‌ها برای مقابله با آن و همینطور ترکیباتی که در محلول نهایی تولید شده برای رفع این مشکل استفاده شدند را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این ویدیو پس از پخش در این کنفرانس در مرحله بعدی برای عموم هم منتشر شده و به سرعت به یکی از پربازدیدترین ویدیوهای ایالات متحده و کانادا تبدیل شد.

از دید بینندگان، این ویدیو بسیار متقاعد کننده بوده و مخاطب  راه‌حل ارائه شده به‌وسیله این تیم تحقیقاتی  را مثبت ارزیابی کرده است؛ درواقع بسیاری بعد از دیدن این ویدیو اعلام کردند که مایل هستند خودشان هم این محصول را امتحان کرده و بازخورد آن را روی پوست صورت خود ببینند. محصولی که با  نام «multi action sculpting cream» شناخته می‌شود.

کرم ضد چروک- 724press.com

در این ویدیو به مسائلی همچون نشانه‌های اصلی پیری پوست اشاره می‌شود. اینکه درمیان نشانه‌هایی همچون بروز چین و چروک، سیاهی زیر چشم، بزرگ شدن منافذ پوست، ایجاد نقاط تیره و البته افتادگی و شلی پوست، این شل شدن، نازک شدن و افتادگی است که بزرگ‌ترین نشانه پیر شدن پوست است. از دید خانم رنی اتفاقا این مورد آخر عامل اصلی بروز مشکلات دیگر پوست است؛ امری که نزدیک به هشتاد درصد جامعه متخصصان پوست و زیبایی تاکنون درمورد آن تصوراتی اشتباه داشتند.

مطلب مرتبط: آموزش چند مدل ماسک صورت خانگی با اثرات ضد پیری، نرم‌کننده و روشن کننده

خانم رنی اشاره می‌کند که از دست دادن کلاژن که باعث نازک شدن پوست می‌شود، خاصیت ارتجاعی پوست را از بین برده و زمینه ساز بروز چین و چروک می‌شود. درواقع روند پیری پوست از سن بیست و پنج سالگی شروع می‌شود و پروتئین سمی موسوم به «پراجرین» (Progerin) عامل بروز آن است.

کودک مبتلا به پیری زودرس یا پروگریا- 724press.com

محققان با بررسی سندرومی موسوم به «سندروم هاچینسون- گیلفورد» (Hutchinson-Gilford syndrome) یا پروگریا که از آن با عنوان پیری زودرس هم یاد می‌شود پی به این مسئله بردند، بیماری که باعث پیر شدن کودکان می‌شود. این پروتئین در حالت عادی در تمام سلول‌ها وجود دارد، اما با افزایش سن به مقدار آن در سلول هم اضافه شده و درنهایت باعث از بین رفتن طراوت پوست و بروز نشانه‌های پیری  آن می‌شود.

مطلب مرتبط: آشنایی با خوراکی هایی که شما را ده سال جوانتر می‌کنند

بسیاری برای بهبود این وضعیت به سراغ جراحان زیبایی می‌روند که با استفاده از فیلر، بوتاکس یا اعمال جراحی مثل لیفت صورت و گردن دوباره ظاهری جوان داشته باشند. اما واضح است که اعمال جراحی خطرات خود را دارند و درکنار آن فرد باید با مشکلاتی همچون ایجاد زخم، سپری کردن دوران ریکاوری، تغییر رنگ پوست، درد و مشکلاتی همچون بازگشت مجدد پوست به حالت اولیه و درنتیجه نیاز به انجام مجدد عمل دست و پنجه نرم کند. پس چه بهتر که به سراغ روش‌های ایمن‌تر برویم.

زدن کرم ضد چروک به صورت- 724press.com

در ادامه ویدیو به مواد استفاده شده در این کرم معجزه آسا هم اشاره می‌شود. موادی همچون عصاره چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است، آلانتوئین که یک مرطوب‌کننده قوی است، عصاره آلوئه ورا که یک نرم‌کننده شناخته شده بوده و به رفع جای زخم و محافظت پوست در مقابل اشعه‌های مضر هم کمک می‌کند، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم که به حفظ رطوبت کمک می‌کند، عصاره خاویار و درنهایت عصاره بابونه که همگی درکنار هم یک ترکیب فوق‌العاده رو برای جوانی پوست ارائه می‌دهند. برای شنیدن توضیحات بیشتر بد نیست نگاهی هم به این ویدیو داشته باشید.

این ویدیو تا همین حالا هم باعث ایجاد جنجال‌هایی به ویژه درمیان جامعه جراحان زیبایی شده است. همانطور که یکی از متخصصان پوست در این کنفرانس گفت این قطعا تحقیقاتی جدید و هیجان ‌انگیز است و اگر واقعا همانطور که با استفاده از شواهد مدعی مؤثر بودن آن است، طبیعی است که چرا از همین حالا جراحان را نگران کرده است. اینکه می‌توان به جای عمل‌های زیبایی پر خرج و ریسکی، با روشی ساده، ایمن و البته مؤثرتر، در خانه زیبایی و سلامت را به پوست بازگرداند. مسلما بسیاری از مردم این روش جدید را در صورت مؤثر بودن، جایگزین روش‌های دیگر می‌کنند و طبیعی است که این مسئله جراحان را نگران کند.

کرم چند منظوره جلوگیری از پیری پوست- 724press.com

انتشار این ویدیو موجی از شور و هیجان را به‌ویژه در میان جامعه مرتبط با سلامت و زیبایی پوست برانگیخته است. همانطور که یکی از پزشکان در این کنفرانس اشاره کرد، این قطعا تحقیقاتی چشمگیر است، به‌خصوص اگر این کرم به همان اندازه که شواهد نشان می‌دهد، کارآمد و مناسب باشد. راه‌حلی ایده‌آل که می‌تواند بسیاری ما را از نگرانی پیر شدن پوست‌مان نجات دهد.

مطلب مرتبط:  طرز تهیه کرم صورت خانگی مخصوص جلوگیری از پیری پوست

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. نظر شما در مورد محصولات مراقبتی پوست چیست؟ آیا استفاده از آن‌ها را می‌پسندید یا ترجیح می‌دهید با روش‌های دیگری همچون تزریق بوتاکس یا اعمال جراحی زیبایی خود را بهبود ببخشید؟ ما همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، حتما آن را با ما درمیان بگذارید، سپاس

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید