آیا می‌خواهید پست‌های اینستاگرام شخصی را بدون ایجاد یا ورود به حساب اینستاگرام ببینید؟ اگرچه راه‌حل‌های موجود زیاد نیستند، اما هنوز راه هایی برای مشاهده پست های اینستاگرام بدون داشتن حساب کاربری وجود دارد. برای اطلاع از راهکارهای مشاهده پست‌های اینستاگرام بدون حساب کاربری با ۷۲۴پرس همراه باشید.

محدودیت های استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Howtogeek، یکی از راه‌های دسترسی به پست‌های اینستاگرام افراد بدون ورود به حساب کاربری، استفاده از اینستاگرام در یک مرورگر وب دسکتاپ است. در نسخه وب، شما مستقیماً به اکانت شخص مورد نظرتان دسترسی دارید و تمام پست‌ها، ویدیوها و حلقه‌های آن (اما نه به استوری) را می‌توانید مشاهده کنید.

توجه: برای مشاهده محتوای حساب‌های کاربری می‌بایست حساب‌ها عمومی باشند. همچنین، بدون ورود به سیستم نمی‌توانید پست‌ها را لایک کنید یا کامنت بگذارید.

نسخه وب اینستاگرام فقط روی رایانه‌های Windows، Mac، Linux و Chromebook کار می‌کند. شما نمی توانید از آن در اندروید یا آیفون خود استفاده کنید زیرا مرورگر وب تلفن همراه شما همچنان شما را به «صفحه ورود به سایت» هدایت می‌کند.

راه دوم برای مشاهده پست های اینستاگرام بدون حساب کاربری استفاده از یک سرویس رایگان شخص ثالث است. یکی از این سرویس‌ها Imginn است که به شما این امکان را می دهد که به پست ها، ویدیوها و حلقه های اینستاگرام افراد دسترسی داشته باشید و همچنین آنها را دانلود کنید. برای استفاده از خدمات این سایت نیازی به حساب کاربری ندارید، اما تبلیغات این سایت مزاحم شما خواهند بود.

نحوه مشاهده پست های اینستاگرام بدون حساب کاربری با وبسایت اینستاگرام

برای شروع، باید نام کاربری حساب کاربری کسی را که می‌خواهید ببینید، بدانید. به عنوان مثال، از نام کاربری اینستاگرام کریستیانو رونالدو استفاده خواهیم کرد که “cristiano” است.

اکنون که نام کاربری را دارید، مرورگر وب دسکتاپ خود را باز کرده و آدرس زیر (لینک وب) را وارد کنید. (در این URL، نام کاربری را که می خواهید محتوای آن را ببینید، جایگزین cristiano کنید.)

https://www.instagram.com/cristiano

دکمه Enter را فشار دهید و نسخه وب اینستاگرام بارگیری می‌شود و به شما امکان می دهد محتوای حساب مورد نظر خود را مشاهده کنید.

پروفایل کریستیانو رونالدو در اینستاگرام

نکته: در حالی که این روش در بیشتر مواقع کار می‌کند، مواقعی وجود دارد که اینستاگرام ممکن است شما را به صفحه ورود هدایت کند. در این صورت از مرورگر خود خارج شده، آن را دوباره باز کنید و سپس دوباره از این روش استفاده کنید.

اگر می‌خواهید یک پست را بزرگ کنید، نمی‌توانید روی آن کلیک کنید، زیرا اینستاگرام از شما می‌خواهد وارد حساب کاربری خود شوید. در عوض، روی پست کلیک راست کرده و بر «Open Link in New Tab» کلیک کنید.

باز کردن پست‌های پروفایل رونالدو در اینستاگرام

اکنون نسخه کامل پست انتخابی خود را خواهید دید.

یک پست از اینستاگرام کریستیانو رونالدو

در صفحه‌ای که پست را باز کرده‌اید می‌توانید خود پست، تعداد لایک‌هایی که دریافت کرده و همچنین نظرات کاربران را مشاهده کنید. با این حال، شما نمی‌توانید پست را لایک کنید یا نظری بگذارید؛ زیرا حساب کاربری ایجاد نکرده‌اید. اگرچه می‌توانید با انتخاب گزینه اشتراک‌گذاری (نماد شبیه هواپیمای کاغذی) پست را به اشتراک بگذارید.

اشتراک پست در اینستاگرام

و اینگونه بدون ایجاد یا ورود به حساب کاربری، می‌توانید اینستاگرام را بررسی کنید. از اینستاگرام بدون لاگین لذت ببرید!

چگونه پست های اینستاگرام را بدون ورد به حساب کاربری در  Imginn ببینیم؟

برای مشاهده پست های اینستاگرام بدون حساب کاربری از طریق یک وب سایت شخص ثالث، یک مرورگر وب را در Windows، Mac، Linux، Chromebook، iPhone، iPad یا تلفن Android خود باز کرده و وارد سایت Imginn.com شوید.

هنگامی که سایت بارگیری می‌شود، گزینه Enter Username را انتخاب کنید و نام کاربری حسابی را که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید را بنویسید؛  سپس، Enter را فشار دهید.

سایت Imginn.com

در این قسمت، لیستی از حساب‌های کاربری اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. در اینجا، حساب کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پروفایل لیونل مسی در اینستاگرام

در صفحه حساب کاربری، می‌توانید تمام محتوای پست شده توسط دارنده حساب را مشاهده کنید. برای مشاهده یک پست در اندازه واقعی، روی آن در لیست کلیک کنید.

حساب کاربری لیونل مسی در اینستاگرام

و این تمام چیزی است که برای دسترسی به پست های اینستاگرام بدون دردسر ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به یک حساب لازم دارید. لذت ببرید!