ماینکرافت، یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌های عرضه شده در چند سال اخیر به شمار می‌رود. این بازی دوست‌داشتنی چندی پیش برای اپل تی‌وی عرضه شد. با ما همراه باشید تا با این بازی جالب آشنا شویم.

ماینکرافت چند سال پیش توسط شرکت موجانگ ساخته و عرضه شد و توانست نظر بسیاری از کاربران و دانش‌آموزان را به سمت خود جلب کند. این بازی برای اکثر پلتفرم‌ها از جمله اندروید، پلی‌استیشن و ... توسعه داده شده است. با این حساب فرقی نمی‌کند که آیفون‌ دارید یا اکس‌باکس؛ در هر صورت شما می‌توانید عنوان جذاب ماینکرافت را در پلتفرم مورد‌علاقه خود اجرا کنید. خبر خوش برای دارندگان اپل‌ تی‌وی آن است که هم‌اکنون شما می‌توانید با اپل‌ ‌تی‌وی خود از بازی ماینکرافت لذت ببرید.

با این که قیمت نسخه‌ی iOS ماینکرافت ۶.۹۹ دلار است،‌ این بازی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای اپل تی‌وی عرضه شده است. در نگاه اول شاید این قیمت نسبت به قیمت نسخه‌ی iOS این بازی کمی گران به نظر برسد، اما باید توجه‌ داشته باشید که نسخه‌ی اپل‌ ‌تی‌وی ماینکرافت شامل سه پک پوسته و سه پک تکسچر و آخرین بسته‌ی الحاقی تعطیلات است که این قیمت‌گذاری را عادلانه می‌کند.

متأسفانه نسخه‌ی اپل تی‌وی ماینکرافت دارای مشکلی است که طرفداران این فرنچایز را کمی ناامید می‌کند. مشکل این است که نسخه‌ی اپل تی‌وی ماینکرافت سرور مخصوص ماینکرافت برای بازی‌های چندنفره یعنی رلمز را پشتیبانی نمی‌کند که این خبر بسیار بدی برای دوست‌داران بخش چندنفره ماینکرافت است. اما خوشبختانه موجانگ قول داده است که به زودی قابلیت بازی چندنفره در قالب یک بروزرسانی برای کاربران نسخه‌ی اپل تی‌وی ماینکرافت فراهم خواهد شد.

همچنین نسخه‌ی اپل تی‌وی ماینکرافت بروزرسانی Ender را دریافت کرده است. این بروزرسانی به حالت تک‌نفره بازی یک بخش جدید اضافه می‌کند. در صورتی که تمایل به اضافه کردن این بخش به حالت تک‌نفره ماینکرافت در اپل‌ تی‌وی خود دارید، کنترل اپل‌ تی‌وی خود را بردارید و به اپل تی‌وی اپ استور بروید و ماینکرافت را بروزرسانی کنید.

بهتر است بدانید که بازی پرطرفدار ماینکرافت چند سال پیش توسط مایکروسافت از موجانگ خریده شد و در آینده برای هولولنز بهینه خواهد شد. اجرای ماینکرافت در هولولنز واقعاً‌ امری بسیار جالب خواهد بود؛ رفتن به دنیایی که خودتان ساخته‌‌اید برای شما شگفت‌انگیز نیست؟

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم از طرفداران بازی ماینکرافت هستید؟