یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی، بازی کالاف دیوتی موبایل است. پول رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل با واحد سی پی شناخته می شود که شما با استفاده از آن قادر به استفاده از امکانات ویژه این بازی می شوید. همچنین از طریق سی پی قادر هستید بتل پس بازی کالاف دیوتی را خریداری کنید. خرید سی پی باعث میشود اکانت شما با ارزش شود و زمانی که قصد فروش اکانت خود را داشته باشید با قیمت چند برابر نسبت به حالت عادی به فروش برسانید.

 سی پی یا CP چیست؟

سی پی یکی از رایج ترین ارز های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد که از آن میتوان برای موارد مختلفی در بازی استفاده کرد. با داشتن سی پی زیاد شما می توانید به کاراکتر خود سلاح متنوع و لباس مناسب تهیه کنید و در مقایسه با گیمرهای دیگر، رده بالاتری داشته باشید. شما برای آنکه بتوانید پیشرفت قابل توجهی در بازی داشته باشید باید به تعداد زیادی سی پی دسترسی پیدا کنید.

Cp راه میانبر

سی پی کالاف دیوتی یک راه میانبر برای هیجان انگیز تر کردن بازی و سرعت بخشیدن به پیشرفت آن محسوب می شود. با داشتن سی پی می توانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس شوید. شما به عنوان کاربر ایرانی در صورتی که کارت اعتباری خارجی نداشته باشید، امکان خرید برای شما وجود نخواهد داشت. در واقع شما با استفاده از سایت خرید cp کالاف دیوتی موبایل ایرانی که به عنوان واسطه خدمات مورد نظر را ارائه می دهند، می توانید حساب کاربری خود را در این بازی شارژ کنید.

نحوه خرید cp کالاف دیوتی موبایل اندروید

برای خرید هر نوع Asset یا امکانات درون بازی، باید به سیستم عامل دستگاه خود دقت کنید. اگر گوشی اندوریدی دارید و از گوگل پلی استور خرید می کنید، باید سراغ شارژ اکانت گوگل پلی بروید. با خرید گیفت کارت گوگل پلی و ردیم آن در اکانت خود میتوانید به راحتی داخل بازی اقدام به خرید cp کالاف دیوتی موبایل کنید.

نحوه خرید cp کالاف دیوتی موبایل ios

اگر گوشی ios  دارید، باید با خرید گیفت کارت اپل و شارژ اپل آیدی خود زمینه را برای خرید سی پی کالاف آماده کنید. هر چند کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان عرضه شده، اما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل امکانات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

 کالاف دیوتی موبایل

سه روش آسان در خرید cp کالاف دیوتی موبایل

گیمرهای زیادی با وارد شدن به دنیای کالاف دیوتی خرید cp را بر خود واجب دانسته اند. ما در این مجال سه روش برای خرید سی پی به شما معرفی می کنیم.

روش اول: اقدام از طریق سایت های survey

اغلب سایت های Survey مانندRay Search ، Survey Junkieو لايف پونت محل خوبی برای دریافت گیف کارت گوگل پلی رایگان و سی پی CP بازی کالاف دیوتی است. روش کار به این شکل است که پس از وارد شدن با اکانت خود و نام نویسی کردن، در نظرسنجی های مختلف آن شرکت کرده و با هر پاسخگویی شما از مزایای cp  کالاف بهرمند می شوید. باید در نظر بگیرید که روش خرید سی پی از این وب سایت ها خیلی پردردسر هست و گیف کارت با بهای مناسب به شما ارائه نمی دهند.

روش دوم: از تارنما های ارائه تبلیغات کلیکی استفاده کنید.

با یک سرچ آسان در اینترنت می توان دامنه هایی را پیدا کنید که در مقابل نمایشAD انبوه، برای طولانی مدت به شما امتیاز با ارزش بسیار کم ارائه می دهند که با آن می توانید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کنید. این سایت ها تنوع بسیار زیادی دارند که در هر کدام باید متحمل زحمت زیادی شد.

روش سوم: استفاده از انواع وب های انجام وظیفه

وب سایت هایی مانند وب سایت مالی، ترکیبی از دو شیوه اول است که با جواب دهی شما به شکل تصادفی و متفاوت، به شما شیوه های ادامه دار وب سایت های پر رونق اینترنتی را نشان میدهد. شرکت هایی که گفته شد بعد مدتی فعالیت به شما گیف کارت می دهد که با آن شما قادر به خرید cp کالاف دیوتی موبایل و جم فری فایر می شوید.

قیمت cp کالاف دیوتی موبایل

 سی پی در فروشگاه های مختلف قیمت متغیری دارد. معتبر بودن فروشگاهی که شما از آن خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را انجام میدهید، مهم است. امن ترین خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان از فروشگاه های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد، در حالت کلی تمامی وبسایت هایی که در حال فروش سی پی هستند، معیارهای مختلفی را برای قیمت cp کالاف دیوتی موبایل تعیین کرده اند و به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد.

سی پی رایگان

روش های زیادی برای به دست آوردن سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی وجود دارد، اما ممکن است تمامی آن روش ها به شدت زمان بر باشند. گاهی مقدار سی پی که به شما تعلق میگیرد، خیلی کم است و این مقدار کم با زحمت زیاد به دست می آید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.