حتما برایتان به وجود آمده است که بخواهید مقایسه‌ای بین گوشی‌های مختلف داشته باشید. اگر به دنبال بهترین پیجی هستید که به طور تخصصی به مقایسه گوشی و ارائه گزارش‌های دقیق از انواع گوشی‌های موجود در بازار بپردازد، قطعا پیشنهاد ما به شما تکنولایف بلاگ است.

مقایسه گوشی‌های مختلف در تکنولایف بلاگ

اگر سری به بلاگ تکنولایف بزنید، در قسمت هدر به این عنوان برخواهید خورد: قیمت گوشی، راهنمای خرید گوشی (که به شما ایده‌های جالبی درباره خرید بهترین گوشی از رنج 2 میلیون تا 10 میلیون تومان می‌دهد)، خرید گوشی، مقایسه گوشی و اپلیکیشن. در بلاگ، مقالاتی را خواهید یافت که به نقد و بررسی گوشی‌های مختلف پرداخته است.

ولی اگر خواهان مقایسه و بررسی گوشی‌‌های خاصی مثل شیائومی ردمی نوت 10 پرو با Mi 11 lite هستید، توصیه ما به شما سایت مقایسه گوشی است. برای این منظور کافی است technolife.ir را گوگل کنید و روی هدر «تمام گوشی‌های موبایل» کلیک کنید. در این قسمت به سادگی امکان مقایسه بین گوشی‌های مختلف برایتان میسر خواهد شد. به علاوه، با توجه به فیلترهای موجود در صفحه، می‌توانید تنها برند خاصی را جست‌وجو کنید، یا گوشی‌هایی در رنج قیمتی مشخص را بررسی کنید.

قبل از تصمیم قطعی ما برای خرید گوشی مورد نظرمان، معمولا لیستی از گوشی ها را تهیه کرده ایم که با مقایسه مشخصات گوشی ها و درک نقاط قوت و ضعف آنها نسبت به یکدیگر، به مدل دلخواه خود می رسیم. یکی از روش های بررسی دقیق و مقایسه دقیق تمام مشخصات و کانفیگ گوشی ها، استفاده از سایت های مقایسه تخصصی گوشی است و چه بهتر که این امکان در همان سایتی که قصد خرید گوشی از آن را داریم مهیا باشد.

اگر هم به دنبال مطلب خاصی درباره گوشی‌های مختلفی باشید، کافی است تا در قسمت سرچ‌بار سایت، عنوان مورد نظرتان را تایپ کنید.

در ادامه به طور مثال، مقایسه redmi note 10 pro با mi 11 lite در تکنولایف بلاگ را با هم بررسی می‌کنیم.

گوشی شیائومی

مقایسه redmi note 10 pro با mi 11 lite

طراحی هر دو گوشی به‌روز و جدید است. می ۱۱ لایت شمایلی شبیه به می ۱۱ و می نوت ۱۰ پرو شبیه به می ۱۰ تی پرو دارد. می ۱۱ لایت بسیار سبک‌تر از ردمی نوت ۱۰ پرو و در ابعاد کوچک‌تر است. قاب پشتی می ۱۱ لایت از ترکیب شیشه و پلاستیک و ردمی نوت ۱۰ پرو از قاب پشتی شیشه‌ای با گوریلاگلس ۵ بهره می‌برد. می ۱۱ لایت به نظر شکننده‌تر می‌آید که دلیل آن می‌تواند نبود گوریلاگلس در قاب پشتی باشد.

قیمت ردمی نوت 10 پرو قیمتی حدود 7.300.000 تومان و شیائومی Mi 11 lite قیمتی در حدود 10 میلیون تومان دارد.

با اسکرول کردن هر کدام از صفحات، می‌توانید مشخصات فنی، نقد و بررسی هر یک از مدل‌ها را مطالعه کنید. در بخش مشخصات فنی، مشخصات گوشی به صورت خلاصه و در قالب جدول آورده شده است. در قسمت نقد و بررسی، به نقد و بررسی (البته با جزئیات کامل) نقاط مثبت و منفی هر مدل اشاره شده است.

با مقایسه گوشی شیائومی Mi 11 lite با ردمی نوت 10 پرو درباره مشخصات کلی و کلیدی، حافظه هر مدل، مشخصات صفحه نمایش، دوربین، اتصالات و شبکه‌ها، مشخصات مربوط به باتری و دیگر قابلیت‌های هر کدام تنها با یک کلیک ساده خواهید فهمید.

یکی از مفیدترین بخش‌های این قسمت، دیدگاه کاربران است که می‌توانید با دیدگاه‌های مختلف کاربران مختلف در این خصوص آشنا بشوید.

از خصوصیات جالب توجه این وبسایت، مقایسه گوشی‌های مختلف در یک نگاه است. در این قسمت، تنها به معرفی نوع پردازند، کیفیت دوربین، حافظه داخلی، حافظه RAM، اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری اشاره شده است. این مشخصات برای گوشی نام برده شده، Mi 11 lite 5G به قرار زیر است:

  • پردازنده اصلی: Qualcomm SM7350 snapdragon 780G 5G
  • کیفیت دوربین: دارای دوربین سه گانه 64+ 8+ 5 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.55 اینچ
  • ظرفیت باتری: 4250 میلی آمپر

و مشخصات گوشی ردمی نوت 10 پرو در یک نگاه:

  • پردازنده اصلی: Qualcomm SM7150 snapdragon 732G
  • کیفیت دوربین: دارای دوربین چها گانه 108+ 8+ 5 +2 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • رم: 6 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ
  • ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر

گوشی شیائومی

سخن آخر

تکنولایف یکی از معتبرترین پیج‌های ایرانی است که نه تنها قیمت به روز انواع گوشی‌های موبایل را اعلام می‌کند، بلکه با بررسی نقاط مثبت و منفی هر مدل، چشمان شما را به تمامی ویژگی‌های خوب یا بد گوشی مورد نظرتان باز می‌کند.

 به‌علاوه، این پیج، با نقد و بررسی تمامی انواع گوشی‌های موجود در بازار، نه تنها باعث بالا بردن قدرت انتخاب کاربر شده، بلکه به یکی از بهترین رفرنس‌های فارسی‌ زبان در این خصوص تبدیل شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.