واژه فلسطین از بیش از ۷ دهه گذشته با مقاومت ضدصهیونیستی گره خورده و در این میان «غزه» به نماد مقاومت مردمی و جنبش‌های مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

 به گزارش پایگاه خبری ۷۲۴پرس؛ این روزها حکایت مقاومت فلسطینی‌ها و غزه‌نشینان بر کسی پوشیده نیست. روایت‌هایی مانند «عملیات طوفان‌الاقصی» که از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه باعث شد تا بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و صدها نفر هم از ساکنان اراضی اشغالی زخمی و یا اسیر شوند.

آنچه مسلم است، این عملیات که در ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ رقم خورد، سیلی تاریخی جریان مقاومت اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی بوده که نشان‌دهنده توانایی‌های روبه‌رشد مقامت فلسطین برای تحقیر دشمن است.

بنا به تحلیل «ای‌بی‌سی نیوز»، قدرت، پیچیدگی و زمان حمله صبح شنبه صهیونیست‌ها را در شوک فرو برد. این امر نشان می‌دهد دشمن از مقاومت فلسطین می‌هراسد و به این باور رسیده که نباید جبهه مقاومت را دست‌کم بگیرد.

سخن ما هم به گروه‌های مقاومت فلسطین این است که دست از دفاع برندارند و بدانند ایران و تمامی کشورهای مسلمان جهان، همواره پشتیبان آن‌ها بوده و با صدور فرمان رهبری، سلیمانی‌وار به کمکشان می‌آییم.