سرویس اقتصادی

محبوب‌ترین مشاغل را در سراسر جهان بشناسید

محبوب ترین شغل های جهان

تا به حال به سفر دور دنیا فکر کرده‌اید؟ گاهی اوقات داشتن یک شغل خاص می‌تواند دلیلی عالی برای مهاجرت به یک سرزمین خارجی باشد. با این حال، قبل از هر اقدامی باید فهمید که در اقصی نقاط مختلف جهان چه مشاغلی در حال رشد و توسعه هستند؟ این نتایج ممکن است برای شما شگفت‌انگیز باشد! با این حال اگر بتوانید مهارت‌های مورد نیاز برای انجام این کارها را دریافت کنید، موقعیت سفر شما فراهم است.

در هر کشوری چه نوع شغلی طرفدار دارد؟

کانادا - بهداشت و درمان

محبوب ترین شغل های جهان

بهداشت و درمان یک صنعت در حال رشد در سراسر جهان است، اما در کانادا، این حوزه در حال محبوب شدن به یک گزینه‌ی محبوب و مقرون به صرفه است. پرستاران، متخصصان پرستاری و متخصصان توانبخشی برای انجام مراقبت‌های پزشکی بیماران به این کشور سفر می‌کنند..

انگلیس - صنعت فناوری اطلاعات IT

محبوب ترین شغل های جهان

در حالی که بسیاری از فناوری‌های جدید در ایالات متحده شکوفا می‌شوند، انگلستان هم تجربه‌های جدیدی از نوآوری‌های عرصه‌ی تکنولوژی را تجربه می‌کند. محبوب‌ترین مشاغل حوزه‌ی فناوری در انگلستان شامل آنالیز ارتباط داده‌ها و توسعه‌ی نرم افزار است.

آفریقای جنوبی - صنعت معدن

محبوب ترین شغل های جهان

آفریقای جنوبی معادن زیادی دارد. با وجود این که کاوشگری معدن در این منطقه طی چند سال گذشته کاهش یافته است، از طرفی معادن، این پتانسیل را دارند که یک میلیون شغل در سال ایجاد کنند.

استرالیا - تجارت

محبوب ترین شغل های جهان

استرالیا کوچک‌ترین قاره‌ی جهان با حدود سه میلیون نفر جمعیت است. صادرات و واردات از جمله کسب و کارهای پر رونق در استرالیا محسوب می‌شوند. ساخت و ساز هم همین جایگاه را در این کشور دارد.از این رو صنعت‌گران و تکنسین‌ها در زمینه‌های حمل و نقل هوایی، ساخت کشتی و فناوری اطلاعات در این کشور مورد نیاز هستند.

چین - تولید

محبوب ترین شغل های جهان

چین بیشتر کالاهای مورد نیاز جهان را تولید می‌کند. ۴۴ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور را فولاد و خودرو تشکیل می‌دهد. از این رو صنایع وابسته به خدمات هم در حال افزایش است.

هند - صنعت فناوری اطلاعات IT

محبوب ترین شغل های جهان

با توجه به حجم بالای نیروی کار و هزینه‌های کم زندگی در این کشور، بسیاری از شرکت بین‌المللی، بخش‌های فناوری اطلاعات خود را به هند منتقل کرده‌اند. هر چند این امر، باعث اخراج نیروی کار زیادی در آمریکا شد.

جمهوری چک - صنعت فناوری اطلاعات IT

محبوب ترین شغل های جهان

جمهوری چک یکی از اعضای جدید اتحادیه اروپا است و این کشور به سختی تلاش می‌کند تا به پای دیگر کشورهای عضو این اتحادیه خود را برسانند. بخش فناوری اطلاعات در شهرهای بزرگ چک در حال رشد است. از طرفی توسعه‌ی این بخش در صنعت خدمات باعث شده است که مردم بیشتری به جمهوری چک سفر کنند.

ژاپن - صنعت خدمات و مهمانداری

محبوب ترین شغل های جهان

ژاپن سال‌هاست که مرکز تولید جهان است. به دلیل اندازه نسبتا کوچک این کشور جزیره‌ای، آن‌ها اکثر کالاها و مواد غذایی خود را وارد می‌کنند. صنعت گردشگری ژاپن بسیار بزرگ است و صنایع خدماتی و مهمانداری آن، دو سوم نیروی کارگر خود را از نیرویهای بومی جذب کرده است.

آلمان - بهداشت و درمان و مهندسی

محبوب ترین شغل های جهان

آلمان در دهه‌های گذشته رهبر فناوری‌های اطلاعاتی، مهندسی خودرو و داروسازی بوده است. آنها قصد دارند که همچنان جایگاه را حفظ کنند. این کشور به طور فعال نیروی کار خود را در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، علوم بهداشت، مهندسی هواپیما، خودرو و فناوری اطلاعات استخدام می‌کند. آلمان همچنین در زمینه توسعه فناوری‌های جدید برای انرژی‌های تجدید پذیر سرمایه‌گذاری می‌کند.

ایالات متحده - خرده فروشی

محبوب ترین شغل های جهان

خرده فروشی در ایالات متحده دارای دامنه‌ی گسترده‌ای است: از فروش لباس گرفته تا قطعات خودرو و کالاهای خانگی در این حوزه جای دارند. در پست‌های اداری و مدیریتی، درآمد حاصل از این رده‌ی شغلی افزایش پیدا می‌کند. هر چند در ظاهر ممکن است شگفت‌انگیز نباشد، اما تجربه‌ی جزئی خرده فروشی در ایالات متحده فوق‌العاده خواهد بود!

 

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید