بررسی محصولات دوو و اسنوا

بررسی محصولات دوو و اسنوا

امروزه برند های مختلف زیادی در کشور ما اقدام به تولید لوازم خانگی کرده اند که از جمله موفق ترین آنها برند های دوو و اسنوا می‌باشد. این بدو برند محبوب از طرف شرکت انتخاب الکترونیک در کشور ما ساخته و با ضمانت نامه انتخاب الکترونیک نیز که خدمات پس از فروش فوق‌العاده ای را ارائه می‌دهد به بازار عرضه می‌شوند.

از محصولات معروف و پر طرفداری که این دو برند تولید می‌کنند میتوان به ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون، مایکروویو، جاروبرقی و ... اشاره کرد. این محصولات با برند های خارجی و معروف دنیا از لحاظ زیبایی ظاهری و همچنین تکنولوژی های استفاده شده در آنها، رقابت می‌کنند و جدا از این دو مسئله دارای قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سایر برند ها هستند که همین موضوع باعث شده در کنار دیگر ویژگی های دیگر، به برند های محبوبی تبدیل شوند که اکثر مصرف کنندگان لوازم خانگی به سراغ آنها بیایند.

قیمت محصولات دوو و اسنوا

قیمت محصولات دوو و اسنوا با توجه به اینکه در ایران مونتاژ و عرضه می‌شوند، در مقایسه با سایر برند های رقیب و معروف دنیا مانند ال جی، سامسونگ و ... بسیار مقرون به صرفه تر بوده. از بدو شروع فعالیت این دو برند، متخصصان آن تلاش کرده تا با بهره‌گیری از دانش خود، محصولات با کیفیتی که در سطح محصولات برند های خارجی بوده تولید و عرضه کنند. از جمله مزایای مهمی که بسیار کاربردی بوده و در اکثر مدل محصولات این دو برند گنجانده شده، مصرف پایین انرژی بوده که به مصرف انرژی نیز کمک می‌کند. همچنین تنوع در مدل محصولات و همینطور خدمات پس از فروش بسیار قوی، از مزایای خرید این محصولات بوده.

لوازم خانگی دوو

به جرئت میتوان گفت که یکی از محبوب ترین برند های حال حاضر کشور ما برند دوو می‌باشد. محصولات یخچال فریزر و ساید بای ساید که جزو پر فروش ترین های این برند هستند دارای تکنولوژی های روز دنیا هستند و همانطور که گفته شد با برند های مطرح دنیا در رقابت هستند. لباسشویی و ظرفشویی های تولیدی این برند دارای مدل های مختلفی هستند و هرکدام نیز از ویژگی های متفاوت و روز دنیا بهره‌مند هستند. خرید محصولات دوو امروزه با توجه به اینکه محصولات این برند دارای قیمت به صرفه و کالاهایی با تکنولوژی روز دنیا هستند بسیار مقرون به صرفه بوده و به خوبی نیاز مشتری را بر طرف میکند. محصولات دیگری از جمله جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز، کولر گازی و ساندبار نیز از دیگر محصولات این برند هستند که در بازار موجود است.

لوازم خانگی اسنوا

برند اسنوا نیز که در سال 1384 شروع به فعالیت کرد، دارای محصولاتی با قیمت به صرفه و در عین حال دارای کیفیت بالا و همچنین شاهد انواع تکنولوژی های به کار رفته روز دنیا در آنها هستیم. شعار اصلی برند اسنوا تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت است. محصولات برند اسنوا نسبت به سایر محصولات مشابه در جایگاه بالایی در خاورمیانه قرار گرفته و در کنار خدمات پس از خرید با کیفیت، توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. خرید محصولات اسنوا بهتر است از نمایندگی های اصلی این شرکت انجام شود تا مصرف کننده با خیال راحت سالیان زیادی را از محصول خود استفاده کند. قیمت محصولات اسن برند همانطور که گفته شد بسیار مقرون به صرفه بوده و هر فردی با هر بودجه ای که دارد میتواند محصول مد نظر خود را از این برند تهیه کند.

خرید محصولات اسنوا و دوو

خرید محصولات اسنوا و دوو

انتخاب سنتر به عنوان نمانده رسمی و شرکتی برند های دوو و اسنوا سالیان زیادی است که در این زمینه به مردم کشور خدمت می‌کند. سایت لوازم خانگی انتخاب سنتر جزو قوی ترین فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی در سراسر کشور بوده که با مشاوره رایگان و تخصصی به مشتری، آنها را به خوبی در جهت خرید بهترین برند با توجه به بودجه مد نظر است. همچنین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر دارای چند شعبه خرید حضوری محصولات دوو و اسنوا بوده که شما میتوانید با مراجعه به این شعبات در تهران به صورت حضوری محصولا این دو برند را در دسته کالایی های متفاوت مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این دو برند در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با ضمانت نامه اصلی و شرکتی به فروش می‌رسد.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بررسی محصولات دوو و اسنوا

Top

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید