بسیاری از ما، اغلب اوقات برای پیدا کردن ویدیوهای پُرطرفدار و جذاب وب‌سایت‌های گوناگونی مثل آپارات و یوتیوب و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام، با چالش‌هایی مواجه می‌شویم و پیدا کردن ویدیوهای دلخواه و همچنین نمایش آنها در کنار هم، اغلب ناممکن و زمان‌بر است.

به همین جهت مرجعی که بتواند همه ویدیوها را از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف جمع‌آوری و در یک جا نمایش دهد، می‌تواند بسیار مفید باشد.

این قابلیت خوشبختانه در پلتفرم "کافه ویدیو" با استفاده از آخرین فناوری‌های روز و ترکیب هوش مصنوعی با موتورهای جستجوی فایل‌های تصویری، در دسترس است. گفتنی است در کافه ویدیو، تمام ویدیوهای ترند و سرگرم‌کننده شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف به صورت دسته‌بندی شده به کاربران، منطبق با علایق و نیازهای آنها، نمایش داده می‌شود.

کافه ویدیو

جستجوی ویدیو در کافه ویدیو، اینستاگرام، آپارات و گوگل چگونه است؟

  • اغلب ما برای جستجو ویدیوها، از گوگل استفاده می‌کنیم که با حجم قابل توجهی از ویدیوها که بیشتر آنها به موضوع مدنظر ما نیز ربطی ندارند، مواجه می‌شویم. اگرچه این ویدیوها بدون دسته‌بندی خاصی نمایش داده می‌شوند، اما چون تعداد نتایج بالا است، می‌توانید بالاخره ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • در وب‌سایت‌هایی مثل یوتیوب و آپارات، قابلیت جستجو تنها به همان جا محدود می‌شود و ویدیوهای وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر، در این پلتفرم‌ها به شما نشان داده نمی‌شود.
  • در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام جستجو بر اساس علایق و دنبال‌کننده‌های شماست و ویدیوهای نمایش داده از یکدیگر متفاوت هستند و بدون دسته‌بندی خاصی، به شما نشان داده می‌شوند.

در کافه ویدیو، جستجو بسیار پیشرفته است و نه تنها ویدیوها دارای دسته‌بندی‌های منظم و دقیق هستند، بلکه تمامی ویدیوهای ترند و مرتبط با موضوع مدنظر شما از وب‌سایت‌های نمایش ویدیو و شبکه‌های اجتماعی مختلف به شما نمایش داده می‌شوند. این قابلیت سبب می‌شود تا برخلاف آپارات، یوتیوب و اینستاگرام، بتوانید به راحتی موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنید.

به علاوه، هوش مصنوعی موجود در کافه ویدیو، زیرنویس فارسی را به ویدیوهای زبان انگلیسی اضافه می‌کند که این قابلیت برای دوستداران یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از ویدیو، می‌تواند بسیار مفید باشد.

کافه ویدیو2

کافه ویدیو چگونه کار می‌کند؟

در کافه ویدیو هوش مصنوعی و موتورهای جستجوی موضوعی با هم ترکیب شده‌اند تا به کاربران بر اساس موضوعات مدنظرشان، ویدیوهای سرگرم‌کننده و دیدنی موجود در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متنوع، به صورت منظم و طبقه‌بندی شده در یکجا نمایش داده شوند. کاربران می‌توانند موضوعات و ویدیوهای مورد نظر خود را با راحتی با یک جستجوی ساده پیدا کنند. همچنین، می‌توان به ویدیوهای مشابه همان موضوع نیز دسترسی پیدا کرد.

کافه ویدیو3

از آنجا که کافه ویدیو محتواها را به صورت بهینه شده در‌می‌آورد و مضمون‌های گمراه‌کننده را توسط هوش مصنوعی حذف می‌کند، می‌توان با خیالی راحت، از محتوای آن برای خانواده و کودکان استفاده کرد.

به همین دلیل، می‌توان از کافه ویدیو به راحتی برای جستجوی کلیپ‌های آموزشی و سرگرم‌کننده استفاده کرد و لذت برد.

 

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.