با شلوار پارچه ای چی کفشی بپوشیم؟

با شلوار پارچه ای چی کفشی بپوشیم؟

بسیاری از آقایان، با توجه به کلاسیک و رسمی بودن شلوار پارچه ای، این نوع از شلوارها را بر می گزینند. حتما به ذهن آن ها این نکته خطور خواهد کرد که کفش مناسب شلوار پارچه ای باید چگونه باشد؟ در واقع آن ها برای استایل مناسب خود می بایست چه نوع کفشی را با شلوارهای پارچه ای خود ست کنند؟ شلوارهای پارچه ای، وقار و مردانگی و شخصیت والاتری را به مردان می افزایند. علاوه بر آن در مجالس و محافل رسمی، معمولا بهترین انتخاب، استفاده از شلوارهای پارچه ای یا کت و شلوار می باشد. به همین جهت می بایست بهترین کفش مناسب شلوار پارچه ای را هم برای این مجالس انتخاب نمود. چون هر چقدر شلوار پارچه ای یا کت و شلوار شیک و رسمی هم باشد؛ ممکن است با انتخاب کفش نامناسب برای آن، استایل خود را به هم بریزید. پس بهتر است در این زمینه نهایت دقت نظر را داشته باشید.

باید و نبایدهای انتخاب کفش مناسب شلوار پارچه ای

اگر به دنبال کفش مناسب شلوار پارچه ای هستید؛ نبایستی از کفش های اسپرت و کتانی استفاده کنید. چون استفاده از این کفش ها با شلوار پارچه ای مردانه نمی تواند استایل مناسبی باشد. اگر می خواهید از کفش های ورنی با شلوار پارچه ای استفاده کنید؛ بهتر است در نظر داشته باشید که از این استایل فقط در موقعیت ها و مجالس رسمی استفاده کنید. همان طور که گفته شد؛ استفاده از کفش های اسپرت و کتانی با شلوارهای پارچه ای، انتخاب شایسته ای نیست. با این وجود باید دانست که امروزه با توجه به تغییراتی که در صنعت مد صورت گرفته است؛ می توان از این استایل هم استفاده کرد. البته در این زمینه نباید این کفش ها را با هر شلوار پارچه ای ست کنید. بهتر است از شلوارهای چسبان یا شلوارهای قد 90 یا شلوارهای راه راه و طرحدار استفاده کنید. چون با شلوار پارچه ای ساده نمی توان از کفش اسپرت و کتانی استفاده کرد.

بهترین کفش مناسب شلوار پارچه ای

بهترین کفش مناسب شلوار پارچه ای

اگر به دنبال دستیابی به بهترین کفش مناسب شلوار پارچه ای هستید؛ بی گمان می بایست از کفش رسمی و مجلسی نام برد. چون با استفاده از این کفش ها، می توانید تیپی کاملا رسمی و استایلی بسیار شیک و مرتب برای خود پدید آورید. البته می توانید با کفش های مجلسی، از شلوارهای تنگ و کوتاه هم استفاده کنید. این کفش ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می توانید آن ها را با جنس های مختلف مورد استفاده قرار دهید. شاید انتخاب کفشی چرم و بسیار با کلاس با شلواری پارچه ای ساده، بتواند استایلی بی نظیر را به وجود آورد. به گونه ای که در کانون توجه همگان قرار گیرید. چون شما از بهترین کفش مناسب شلوار پارچه ای (مردانه) در آن مجلس استفاده کرده اید که حسابی مورد توجه قرار خواهد گرفت. البته باید اذعان داشت که در این راستا شما محدود نیستید و می توانید از سایر انتخاب ها هم بهره مند شوید.

استفاده از کفش های کالج با شلوارهای پارچه ای

کفش مناسب شلوار پارچه ای تنها محدود به کفش های رسمی و مجلسی نمی شود. چرا که با شلوارهای پارچه ای مردانه خود می توانید کفش های کالج را هم بکار بگیرید. این کفش ها را هم می توان با شلوارهای جین و اسپرت و هم با شلوارهای پارچه ای ست نمود. کفش های کالج این روزها حسابی مورد توجه آقایان قرار گرفته است. بنابراین در صورتی که بخواهید از این کفش ها استفاده کنید؛ می توانید نمونه های مختلف آن را با شلوارهای پارچه ای ست کنید. البته اگر تمایل به استفاده از کفش کالج با شلوارهای پارچه ای دارید؛ بهتر است شلوار خود را کمی تنگ انتخاب کنید. چون شلوار پارچه ای تنگ، می تواند ایست خوبی و مناسبی روی کفش های کالج شما داشته باشد. کفش های کالج از تنوع زیادی برخوردار هستند که همه آن ها نمی توانند گزینه مناسبی برای کفش مناسب شلوار پارچه ای باشند. پس بایستی با دقت بیشتری این کفش ها را برای خود انتخاب کنید. پس نتیجه می گیریم که خرید کفش مردانه مناسب با شلوار پارچه ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتخاب کفش مناسب با شلوار پارچه ای

ذکر نکات اساسی و حائز اهمیت در خصوص انتخاب کفش مناسب با شلوار پارچه ای

برای راهنمایی انتخاب کفش مناسب شلوار پارچه ای بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در انتخاب نوع کفش و جنس آن با نوع شلوار پارچه ای و مدل و طرح آن باید دقت کنید تا این دو با هم همخوانی داشته باشند.
  • به رنگ کفش و همخوانی آن با رنگ شلوار پارچه ای خود بایستی حتما توجه داشته باشید. به عنوان مثال: کفش رسمی سفید رنگ با شلوار پارچه ای مشکی همخوانی ندارد.
  • اگر نمی خواهید از کفش های رسمی و مجلسی استفاده کنید؛ بایستی شلوار پارچه ای خود را هم چسبان، تنگ و کوتاه انتخاب کنید.
  • به مکان و موقعیت مورد استفاده کفش مناسب شلوار پارچه ای هم بایستی توجه داشته باشد. هر مکانی می طلبد تا از یک استایلی در آن استفاده کنید.
  • می توانید با شلوار پارچه ای خود از کفش های بوت مردانه هم استفاده کنید که یک استایل شیک و باکلاسی است.
  • و...

با در نظر گرفتن این نکات می توانید برای خرید کفش مناسب شلوار پارچه ای به فروشگاه اینترنتی سورین مراجعه کنید. در این سایت، انواع کفش مردانه مناسب شلوار پارچه ای را می توانید با تنوع بالایی برگزینید.

چرا خرید کفش ورزشی مردانه از سورین اسپرت؟

  1. خرید کفش و کتانی مردانه با کیفیت و ارزان از سورین اسپرت به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه ها
  2. امکان تعویض و مرجوع کردن کالا
  3. امکان خرید حضوری محصول از فروشگاه حضوری واقع در خیابان پیروزی
  4. امکان خرید انواع کتانی اسپرت و ورزشی مردانه جدید به دلیل به روز بودن سایت و همگام بودن آن با مد روز
  5. کسب امتیاز بیشتر با هر خرید، و امکان تبدیل این امتیاز ها به کد تخفیف برای خریدهای آینده
  6. پشتیبانی تلفنی و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از طریق سایت، پیج اینستاگرام، و تلفن های فروشگاه
  7. ارسال سریع به سراسر نقاط ایران
  8. همچنین شما می توانید در صورت سایز نبودن کفش،‌ مورد پسند قرار نگرفتن و یا هر دلیل دیگری، تا یک هفته کفش خود را تعویض و یا حتی مرجوع کنید.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با شلوار پارچه ای چی کفشی بپوشیم؟

Top

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید