سفر به شهرهای زیبا و سرسبز شمال کشور، همیشه طرفداران زیادی داشته است. بندرانزلی شهر خوش آب‌وهوا، در غرب استان گیلان یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی کشورمان بشمار می‌رود. شهر زیبای انزلی با طبیعت فوق‌العاده زیبا و جاذبه‌های تاریخی و تفریحی، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. وقتی حرف از اقامت در بهترین هتل‌های انزلی است، بدون شک هتل بهشت تالاب انزلی را به شما پیشنهاد خواهند داد؛ اما در انزلی هتل‌های درجه‌یک دیگری وجود دارد که اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورند.

در ادامه قصد داریم بهترین هتل های 4 ستاره بندرانزلی که در میان مسافران بسیار محبوب هستند را معرفی کنیم. چنانچه در سفر به انزلی می‌خواهید اقامت خوشی را تجربه کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای اقامت در بندرانزلی

اگر از طبیعت آرامش‌بخش دریای انزلی و جاذبه‌های آن بگذریم؛ شهر انزلی به دلیل وجود بندر، نقش مهمی را در کشورمان ایفا می‌کند و همین امر باعث شده در کنار سفرهای تفریحی، عده زیادی به‌منظور تجارت به بندرانزلی سفر کنند. رفت‌وآمد زیاد مسافران در این شهر موجب شده در بندر انزلی شاهد اقامتگاه‌های متنوعی باشیم؛ از هتل‌های لوکس گرفته تا ویلاهای ساحلی و اقامتگاه‌های بومگردی.

تنوع اقامتگاه‌ها در شهر زیبای انزلی باعث شده، مسافران بر اساس سلیقه و بودجه‌شان با دست‌باز بتوانند مکان مناسبی را برای اقامت انتخاب کنند.

معمولاً ما به مسافران توصیه می‌کنیم برای اقامت راحت، هتل‌ها را از جنبه‌های مختلف مثل خدمات و امکانات رفاهی، موقعیت مکانی، هزینه و... موردبررسی قرار دهند تا بتوانند مکان ایده‌آل خود را برای اقامت پیدا کنند. در ادامه به بررسی کامل بهترین هتل های 4 ستاره بندرانزلی خواهیم پرداخت.

چرا در هتل های 4 ستاره بندرانزلی اقامت داشته باشیم؟

اگر قصد اقامت در بهترین هتل‌ها را داشته باشید، بر اساس استاندارد بین‌المللی هتلداری، هتل‌های 5 ستاره را انتخاب می‌کنید؛ اما توجه داشته باشید، در شهر انزلی هتل 5 ستاره وجود ندارد، به همین دلیل هتل های 4 ستاره بندرانزلی به‌عنوان بهترین هتل‌های این شهر، در میان مسافران و گردشگران طرفداران زیادی دارد.

هتل های 4 ستاره بندرانزلی با ارائه خدمات و امکانات رفاهی بسیار عالی، توانسته‌اند با هتل‌های 5 ستاره برابری کند و مورد رضایت مسافران واقع شوند.

هتل سفید کنار بندرانزلی

هتل سفید کنار بندر انزلی، ازجمله هتل‌های باسابقه گیلان است که سال‌های زیادی را به میزبانی از مهمانان پرداخته است. این هتل قدیمی در سال 1352 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و تا به امروز، به‌عنوان یکی از برترین هتل های 4 ستاره بندرانزلی شناخته می‌شود.

شاید با توجه به قدمت طولانی هتل سفید کنار بندرانزلی، تصورتان از این هتل یک ساختمان فرسوده با امکانات قدیمی باشد درصورتی‌که این‌گونه نیست. این هتل به‌منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات و نوسازی تجهیزات در سال 1393 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت، پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

هتل 4 ستاره سفید کنار، در دامان طبیعت و در جوار دریای خزر واقع‌شده است و همین امر باعث شده مسافران در طول اقامت از آرامش دریا نیز بهره‌مند شوند.

هتل سفید کنار بندرانزلی

واحدهای اقامتی هتل سفید کنار

واحدهای اقامتی تمیز و مجهز یکی از مهم‌ترین مواردی است که مسافران قبل از رزرو هتل می‌بایست به آن توجه کنند. هتل سفید کنار انزلی در 3 طبقه حدود 123 واحد اقامتی شیک و متنوع را در خود جای‌داده است. این واحدهای اقامتی ضمن امکانات رفاهی بی‌نظیر، چشم‌اندازه فوق‌العاده زیبایی را از ساحل دریای خزر برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

اتاق دوتخته رو به محوطه

اتاق‌های دوتخته رو به محوطه همان‌طور که از نامش پیداست به واحدهایی گفته می‌شود که به محوطه زیبای هتل مشرف هستند. این اتاق‌ها با متراژ 36 مترمربع، ظرفیت 2 مهمان بزرگ‌سال و 1 خردسال دارند؛ البته قابلیت یک‌نفره اضافه در این واحدهای اقامتی نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است این اتاق‌ها به‌طور کامل بازسازی‌شده‌اند و ضمن فضای شیک، از امکانات رفاهی مطلوب برخوردار هستند. اقامت در اتاق‌های دوتخته رو به محوطه همراه با صبحانه رایگان می‌باشد.

اتاق دوتخته روبه‌دریا

اگر دوست دارید در طول اقامت در هتل سفید کنار از آرامش بی‌نهایت دریا بهره ببرید، اتاق‌های روبه‌دریا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. واحدهای اقامتی روبه‌دریا اتاق‌های بازسازی‌شده هستند که با طراحی زیبا و امکانات رفاهی مناسب، اقامت راحتی را به مسافران هدیه می‌دهد.

اتاق‌های دوتخته روبه‌دریا در فضای 36 متری دارای ظرفیت 2 مهمان بزرگ‌سال و 1 خردسال است؛ همچنین سرویس نفر اضافه در این واحد اقامتی به‌صورت تخت می‌باشد. در نظر داشته باشید در اتاق‌های دریای هتل سفید کنار بندرانزلی مهمانان با صبحانه رایگان پذیرایی می‌شوند.

اتاق‌های دوتخته کابانا

از دیگر واحدهای اقامتی هتل سفید کنار انزلی می‌توان به اتاق‌های دوتخته کابانا اشاره کرد. این اتاق‌ها با ظرفیت 2 مهمان بزرگ‌سال و 1 خردسال دارای منظره‌ای رو به محوطه هتل هستند؛ همچنین سرویس اضافه در اتاق‌های کابانا به‌صورت تشک می‌باشد. لازم به ذکر است، این نوع واحد اقامتی مانند دیگر اتاق‌ها، همراه با وعده صبحانه به‌صورت رایگان می‌باشد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل

واحدهای اقامتی هتل سفید کنار بندرانزلی، ضمن فضای دل‌باز امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند؛ به‌طوری‌که مهمانان هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم‌شده است. ازجمله امکانات واحدهای اقامتی هتل سفید کنار می‌توان به مبلمان، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، چای‌ساز، تلفن، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل سفید کنار بندرانزلی

امکانات عمومی هتل

درست است که هتل سفید کنار ازجمله هتل های 4 ستاره بندرانزلی است اما این هتل 4 ستاره ازنظر خدمات و امکانات تفاوت چندانی با هتل‌های 5 ستاره ندارد.

یکی از بهترین امکانات هتل سفید کنار برای مسافرانی که با ماشین شخصی به انزلی سفرکرده‌اند، وجود پارکینگ است. این هتل دارای پارکینگ مسقف رایگان با امکانات حفاظتی می‌باشد. مسافران با اقامت در هتل سفید کنار دیگر دغدغه جای پارک امن نخواهند داشت.

سفر به بندرانزلی بدون دریا هیچ معنایی ندارد؛ یکی از جذاب‌ترین امکانات هتل سفید کنار که باعث شده این هتل یک سر و گردن از دیگر هتل‌ها بالاتر وجود ساحل اختصاصی است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از امکانات ساحل مثل آبتنی یا دوچرخه‌سواری لذت ببرند.

اگر برای برگزاری جلسات کاری یا سمینار نیاز به فضایی مجهز داشتید، سالن همایش یا سالن آمفی‌تئاتر هتل سفید کنار انزلی گزینه مناسبی خواهد بود. این هتل با خدمات و امکانات بسیار عالی میزبان خوبی برای مراسم‌های شما می‌باشد.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به کافی‌نت، آلاچیق در محوطه، اینترنت، خشک‌شویی، رستوران، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه و غرفه، خدمات ویژه معلولین (رمپ و ویلچر)، نمازخانه و... اشاره کرد.

امکانات ورزشی تفریحی هتل

هتل سفید کنار انزلی علاوه بر ساحل اختصاصی، امکانات ورزشی تفریحی بسیار جذابی را برای مهمانان خود فراهم کرده است؛ به‌طوری‌که مسافران بدون خارج شدن از هتل، می‌توانند ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

زمین چمن فوتبال کنار هتل با امکانات مجهز، آماده میزبانی از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی می‌باشد؛ همچنین امکانات ورزشی تفریحی دیگری مثل زمین تنیس، پینگ‌پنگ، بیلیارد و فوتبال دستی در هتل سفید کنار انزلی وجود دارد. در ضمن این هتل فضایی را به‌عنوان پارک بازی کودکان برای مهمانان خردسال در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید هتل سفید کنار بندرانزلی فاقد استخر و مجموعه آبی است؛ اما وجود ساحل اختصاصی باعث شده این موضوع به چشم مسافران نیاید.

رستوران هتل

رستوران دریا واقع در طبقه همکف هتل سفید کنار، از بهترین امکانات این هتل می‌باشد. مسافران برای صرف غذا دیگر لازم نیست مسافتی را طی کنند و هتل خارج شوند. رستوران هتل در فضایی دنج و دل‌نشین با غذاهای بی‌نظیر ایرانی، فرنگی و سنتی پذیرای مهمانان خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل

هتل سفید کنار بندرانزلی واقع در کیلومتر 6 جاده آستارا، از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. چراکه مسافران مقیم هتل دسترسی آسانی به دریا و جاذبه‌های گردشگری انزلی مثل پل غازیان، پارک جنگلی، بازار ماهی‌فروشان، آرامگاه میرزا کوچک خان و... خواهند داشت.

آدرس هتل: بندر انزلی، كيلومتر 6 جاده آستارا

هتل دلفین بندرانزلی

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره بندرانزلی، هتل دلفین است. این هتل در سال 1390 میزبانی خود را از مسافران و گردشگران آغاز نمود. 5 سال پس از تأسیس هتل یعنی سال 1395، جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات و امکانات، اقداماتی جهت بازسازی در این هتل صورت گرفت.

موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی فوق‌العاده هتل دلفین، باعث شده این اقامتگاه در میان مسافران و گردشگران بسیار پرطرفدار باشد. در ادامه هتل 4 ستاره دلفین بندرانزلی را با جزئیات کامل موردبررسی قرار خواهیم داد.

هتل دلفین بندرانزلی

واحدهای اقامتی هتل

هتل دلفین در 4 طبقه درمجموع 50 باب اتاق و سوئیت را در خود جای‌داده است. این واحدهای اقامتی در فضایی دنج و دل‌نشین اقامت خاطره‌انگیزی را برای مهمانان رقم خواهند زد. همچنین برخی این اتاق‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که به دریای خزر دید دارند.

یکی از بهترین مزیت‌های واحدهای اقامتی هتل دلفین، تنوع اتاق‌ها بر اساس تعداد مهمانان است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل برای اقامت‌های دسته‌جمعی گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

 سوئیت رویال برای دو نفر

سوئیت‌های رویال شامل اتاق‌های 48 متری مبله و دل‌باز می‌باشد که ظرفیت 2 بزرگ‌سال و 1 خردسال دارند؛ همچنین قابلیت سرویس اضافه به‌صورت تشک در این اتاق‌ها وجود دارد.

سوئیت VIP ماه‌عسل

هتل دلفین بهترین اتاق‌های خود را به زوج‌های جوانی که قصد دارند زندگی‌شان را با سفر به انزلی آغاز کنند، اختصاص داده است. اتاق ویژه ماه‌عسل هتل دلفین با دکوراسیون مجلل، اقامت رؤیایی را برای زوج‌ها به ارمغان می‌آورد. اقامت در این سوئیت همراه با وعده صبحانه می‌باشد.

سوئیت یک‌خوابه رویال برای چهار نفر

اگر می‌خواهید در کنار خانواده یا دوستانتان اقامت داشته باشید، سوئیت‌های یک‌خوابه رویال هتل دلفین با ظرفیت 4 نفر بزرگ‌سال پذیرای شما خواهد بود. این واحدهای اقامتی علاوه بر اتاق‌خواب دارای یک آشپزخانه بدون امکانات پخت پز می‌باشد. توجه داشته باشید در سوئیت‌های رویال امکان سرویس اضافه وجود ندارد.

سوئیت دوخوابه VIP برای چهار نفر

هتل دلفین بزرگ‌ترین واحدهای اقامتی خود را به سوئیت‌های دوخوابه VIP اختصاص داده است. این سوئیت‌ها با متراژ 120 مترمربع، ظرفیت 4 بزرگ‌سال، 1 خردسال و 2 مهمان دارند. لازم به ذکر است سرویس اضافه مهمان به‌صورت تشک می‌باشد. سوئیت‌های ویژه هتل دلفین، با طراحی زیبا و دل‌باز اقامت خوشی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. در نظر داشته باشید، اقامت در این سوئیت‌ها همراه با وعده صبحانه به‌صورت رایگان می‌باشد.

امکانات واحدهای اقامتی

اگر از تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دلفین بگذریم، خدمات و امکانات رفاهی بسیار عالی از بهترین ویژگی‌ها واحدهای اقامتی بشمار می‌رود و همین امر باعث شده هتل دلفین یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بندر انزلی معرفی شود.

این هتل 4 ستاره امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، تلفن داخلی، چای‌ساز، اینترنت در اتاق، مینی بار غیر رایگان، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... درون واحدهای اقامتی خود فراهم کرده است.

امکانات عمومی هتل

هتل دلفین به‌عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بندرانزلی امکانات خوبی را برای مسافران فراهم کرده است، به‌طوری‌که مهمانان با اقامت در این هتل کمبود چیزی را احساس نخواهند.

در صورت سفر با ماشین به انزلی لازم نیست دغدغه جای پارک امن داشته باشید، چراکه هتل دلفین پارکینگی با ظرفیت 20 خودرو به‌صورت رایگان برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اگر در سفر نگران امنیت وسایل یا مدارک ارزشمندتان هستید؛ جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا هتل دلفین دارای صندوق امانات است. کافیست وسایل ارزشمند خود را به صندوق امانات هتل دلفین بسپارید و با خیال راحت از سفرتان لذت ببرید.

یکی از بهترین امکانات هتل دلفین انزلی از دیدگاه مسافران، وجود ساحل اختصاص در مکان هتل است. مسافران با انتخاب هتل دلفین می‌توانند در کنار ساحل زیبای قو اقامت داشته باشند و از امکانات تفریحی هیجان‌انگیز دریا بهره‌مند شوند.

هتل دلفین علاوه بر امکانات رفاهی بسیار خوب، سالنی را برای برگزاری همایش‌ها و جلسات در نظر گرفته است. چنانچه به دنبال مکانی بر برای جلسات کاری، سمینار، همایش و... هستید، سالن همایش هتل دلفین با امکانات پیشرفته گزینه مناسبی خواهد بود.

توجه داشته باشید، هتل دلفین دارای آسانسور است؛ اما آسانسور این هتل به‌صورت نیم‌طبقه می‎باشد و برای رسیدن به طبقه موردنظر می‎بایست 15 پله طی شود. اگر توانایی استفاده از پله ندارید، بهتر است دیگر هتل های 4 ستاره بندرانزلی را برای اقامت انتخاب کنید.

کافی‌شاپ، رستوران، خشک‌شویی، اتاق چمدان، اینترنت محدود، نمازخانه، لابی، فضای سرسبز و گل‌کاری سایر امکانات هتل دلفین انزلی می‌باشد.

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل

هتل دلفین امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی ندارد، بااین‌حال توانسته اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزند. این هتل 4 ستاره علاوه بر ساحل اختصاصی و امکانات آن، در محوطه هتل فضای سبز بسیار زیبایی در نظر گرفته است، مهمانان کافیست از اتاق خود بیرون بزنند و در محوطه زیبای هتل کمی پیاده‌روی کنند و از هوای دلپذیر لذت ببرند.

از دیگر امکانات تفریحی هتل دلفین می‌توان به بیلیارد اشاره کرد. اگر به بیلیارد علاقه‌مند هستید می‌توانید با یک رقابت سالم و دوستانه ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

رستوران هتل

اگر دوست دارید طعم بی‌نظیر غذاهای محلی شمال را بچشید، لازم نیست از محوطه هتل خارج شوید؛ چراکه رستوران ساحلی هتل دلفین با ظرفیت 150 نفر با بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست‌فود پذیرای شما خواهد بود.

برای رسیدن به رستوران ساحلی تنها باید 5 دقیقه پیاده‌روی کنید تا به پشت ساختمان هتل برسید و در کنار فضای سرشار از آرامش دریا، غذا نوش جان کنید.

موقعیت مکانی هتل

همان‌طور که گفتیم، هتل دلفین در ساحل زیبای قو واقع‌شده است و مسافران با اقامت در این هتل در کمتر از 1 دقیقه به دریای خواهند رسید. همچنین موقعیت بسیار عالی هتل باعث شده مسافران تنها با کمتر از 10 دقیقه رانندگی، به جاذبه‌های گردشگری انزلی مثل پل غازیان، مرداب گم‌شده کردمحله، کاخ‌موزه نظامی، پارک تکاوران، عمارت شهرداری، دهکده ساحل و... دسترسی خواهند داشت.

آدرس هتل: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطباء

هتل دنیز بندرانزلی

هتل دنیز یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره بندرانزلی شناخته می‌شود که در سال 1393 در منطقه آزاد انزلی یکی از بهترین مناطق این شهر فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی با روی خوش از مهمانان خود میزبانی می‌کند و همین امر باعث شده مسافران اقامت خاطره‌انگیزی را در هتل دنیز انزلی تجربه کنند.

هتل دنیز بندرانزلی

واحدهای اقامتی هتل

هتل دنیز در 4 طبقه، 16 باب اتاق و سوئیت شیک و مجهز در خود جای‌داده است. واحدهای اقامتی هتل دنیز با متراژ و ظرفیت‌های گوناگون، گزینه ایده‌آلی برای اقامت‌های فردی و گروهی می‌باشد. همچنین اتاق‌های این هتل با امکانات عالی، رضایت مسافران را جلب کرده‌اند.

توجه داشته باشید اقامت در تمامی واحدهای هتل دنیز بندرانزلی همراه با وعده صبحانه می‌باشد.

سوئیت دوتخته دبل برای یک نفر

اگر به‌صورت تک‌نفری به انزلی سفر کردید، سوئیت‌های یک‌نفره هتل دنیز با هزینه مقرون‌به‌صرفه گزینه خوبی برای اقامت است. این اتاق‌ها دارای یک‌تخت دبل به همراه امکانات رفاهی است. لازم به ذکر است، ظرفیت این اتاق 1 بزرگ‌سال به همراه 1 خردسال است و امکان نفر اضافه وجود ندارد.

ویلای فلت برای سه نفر

اگر دوست دارید در طول اقامت در انزلی از منظره چشم‌نواز دریا بهره‌مند شوید، ویلاهای فلت با چشم‌انداز دریا، مکان عالی برای اقامتتان خواهد بود. ظرفیت استاندارد این واحد اقامتی 3 بزرگ‌سال و 1 کودک می‌باشد. البته قابلیت سرویس اضافه به‌صورت تشک در این واحدهای اقامتی وجود دارد.

سوئیت رویال چهارنفره

سوئیت‌های رویال هتل دنیز با چشم‌انداز زیبای دریا، گزینه خوبی برای اقامت‌های گروهی می‌باشد. سوئیت‌های دل‌باز رویال ظرفیت 4 مهمان بزرگ‌سال، 1 خردسال و 2 سرویس اضافه دارند که سرویس اضافه به‌صورت تشک می‌باشد.

امکانات واحدهای اقامتی

هتل دنیز بااینکه از هتل های 4 ستاره بندرانزلی است اما ازنظر امکانات رفاهی داخل واحدهای اقامتی در مقایسه با هتل‌های 5 ستاره تفاوت چندانی ندارد؛ پس با رزرو هتل دنیز بندرانزلی اقامت راحت و دل‌نشینی را تجربه کنید.

از خدمات و امکانات واحدهای اقامتی هتل دنیز می‌توان مواردی را همچون مبلمان، تخت‌های استاندارد، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، کمد لباس، اینترنت در اتاق، تلفن داخلی، روم سرویس، مینی بار غیر رایگان، سیستم اعلم حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... نام برد. به‌جرئت می‌توان گفت مسافران در هتل دنیز اقامت راحت و آرامی را سپری خواهند کرد.

امکانات عمومی هتل

هتل دنیز به‌عنوان یکی از هتل های 4 ستاره بندرانزلی با ارائه امکانات رفاهی مناسب، توانسته رضایت‌بخش مسافران باشد.

پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو (رایگان)، صندوق امانات برای نگهداری اشیاء ارزشمند، کافی‌نت، دسترسی به اینترنت، خشک‌شویی، اتاق چمدان، ترانسفر با هزینه، فضای سبز، خدمات بیدارباش و... ازجمله امکانات عمومی هتل دنیز انزلی می‌باشد.

لازم به ذکر است، هتل دنیز دارای سالن کنفرانس با ظرفیت 200 مهمان می‌باشد؛ این سالن با امکانات پیشرفته صدا و تصویر در برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها سمینارها و... میزبان شما خواهد بود.

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل

هتل دنیز با امکانات تفریحی و ورزشی بی‌نظیر باعث شده انتخاب بسیاری از مسافران باشد. یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی هتل دنیز مجموعه آبی شامل جکوزی، سونا خشک و سونای بخار می‌باشد که مسافران در طول اقامت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

اگر روز شلوغ و خسته‌کننده‌ای را سپری کردید، به سالن ماساژ هتل دنیز بروید و با یک ماساژ عالی انرژی ازدست‌رفته را دوباره به خود برگردانید.

هتل دنیز امکانات تفریحی‌ورزشی دیگر مثل فوتبال دستی و بیلیارد برای مهمانان خود فراهم کرده است. اگر قرار است یک روز از سفرتان را در هتل سپری کنید، بدون شک حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ چراکه امکانات تفریحی هتل دنیز می‌تواند یک روز شما را بسازد.

رستوران هتل

همان‌طور که گفتیم، هتل دنیز با وعده صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مسافران است. البته لازم نیست برای صرف غذا، مسافتی را طی کنید و از هتل خارج شوید چراکه در طبقه اول هتل رستورانی شیک و باکیفیت قرارگرفته است. در این رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و اجرای موسیقی زنده، هرکسی را با هر سلیقه‌ای راضی خواهد کرد.

علاوه بر رستوران، این هتل دارای کافی‌شاپ و چایخانه سنتی است که مکان مناسبی برای استراحت می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل

هتل 4 ستاره دنیز ساحل اختصاصی ندارد اما موقعیت مکانی عالی هتل باعث شده مسافران با طی کردن مسیر کوتاهی به ساحل عمومی قو برسند و از طبیعت بکر و زیبای این ساحل بهره‌مند شوند.

موقعیت مکانی عالی هتل دنیز باعث شده مسافران در میان هتل های 4 ستاره بندرانزلی، این هتل را برای اقامت انتخاب کنند؛ زیرا این هتل دسترسی آسانی بازار کاسپین، منطقه آزاد انزلی، مرداب گم‌شده کردمحله، پل غازیان و... فراهم می‌کند.

آدرس هتل: بندر انزلی، غازیان، بلوار اطباء

جمع‌بندی

با توجه به عدم وجود هتل 5 ستاره در بندر انزلی، بهترین اقامتگاه‌های این شهر، هتل های 4 ستاره بندرانزلی شناخته می‌شود. توجه داشته باشید تعداد هتل های 4 ستاره بندرانزلی محدود است و گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود ندارد؛ بنابراین ما در این مطلب سعی کردیم هتل های 4 ستاره بندرانزلی را با جزئیات کامل موردبررسی قرار دهیم تا مسافران با انتخاب درست بتوانند اقامت خوشی را تجربه کنند.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.