اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید باید انواع هتل های آنتالیا را بشناسید. هر یک از هتل‌های آنتالیا متناسب با سلایق ایرانیان ویژگی‌های متفاوتی دارند. بر همین اساس باید ویژگی‌ها و مشخصات هتل را طبق نیاز و بودجه ای که دارید بررسی کنید تا بهترین هتل را رزرو نمایید.

هتل‌هایی که در شهر آنتالیا قرار گرفته اند پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و دوستاره هستند. در صورتی که می‌خواهید یک هتل لوکس را رزرو کنید باید هزینه بیشتری برای رزرو هتل پرداخت نمایید. اگر قصد دارید با قیمت هتل‌های آنتالیا آشنا شوید بهتر است که قبل از رزرو، هزینه هر یک شب رزرو هتل را بررسی نمایید. در این مطلب می‌خواهیم برخی از بهترین هتل‌های آنتالیا که مناسب با سلایق ایرانیان هستند را معرفی کنیم.

آشنایی با انواع هتل‌های آنتالیا متناسب با سلایق ایرانیان

برخی از مهم‌ترین هتل‌های آنتالیا متناسب با سلایق ایرانیان عبارت است از:

۱. هتل سلکتوم فامیلی ریزورت

هتل سلکتوم فامیلی ریزورت به عنوان یکی از بهترین هتل‌های انتالیا شناخته می‌شود. این هتل در لیست هتل‌های معروف آنتالیا قرار گرفته است. هتل سلکتوم پنج ستاره است و امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سرسره آبی و ... دارد. شما برای سپری کردن تعطیلات آرام و رویای می‌توانید این هتل را انتخاب کنید. در اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند مینی بار، تلفن، حمام، تلویزیون، آشپزخانه و ... وجود دارد. فاصله هتل با فرودگاه حدود ۳۵ کیلومتر می‌باشد. افرادی که بخشی از زمان سفر خود را می‌خواهند به ورزش اختصاص دهند می‌توانند از امکانات جالب این هتل مانند دوچرخه سواری، ماهیگیری و ... استفاده کنن.

۲. هتل مکس رویال بلک گلف

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنتالیا به شمار می‌رود. این هتل ۵ ستاره است و تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. پدر و مادرها می‌توانند امکانات بی نظیری را برای کودکان خود در این هتل مشاهده کنند. پارک آبی بهترین امکاناتی است که در این هتل برای کودکان در نظر گرفته می‌شود. اگر می‌خواهید همراه با والدین تعطیلات بی نظیری داشته باشید پیشنهاد می‌دهیم این هتل را رزرو کنید. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا برای رفاه نوزاد و والدین شناخته می‌شود.

۳. هتل باککوس پانسوین بهترین هتل‌های آنتالیا

یکی دیگر از هتل‌های آنتالیا متناسب با سلایق ایرانیان، هتل باککوس پانسیون می‌باشد. این هتل سه ستاره است و به عنوان یکی از هتل‌های ارزان آنتالیا معرفی می‌گردد. هتل باککوس پانسیون در مرکز آنتالیا قرار گرفته است. شما می‌توانید ساختمان‌های تاریخی آنتالیا را در اطراف این هتل مشاهده کنید. اتاق‌های این هتل بسیار راحت هستند و دکور زیبایی دارند. چشم انداز ساحلی زیبایی در اتاق‌های این هتل وجود دارد. ۱۴ اتاق در هتل باککوس در نظر گرفته شده و امکانات زیادی مانند غواصی، استخر روباز، اجاره خودرو و ... در این هتل فراهم می‌شود. هتل باککوس پانسیون تا فرودگاه آنتالیا تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. شما با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این هتل به مکان‌های مهم آنتالیا مانند خیابان آتاتورک و ... برسید.

۴. هتل لارا آتالا

 هتل لارا آتالا به عنوان یکی دیگر از هتل‌های ارزان آنتالیا شناخته می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای و ... هستند. مهم‌ترین امکاناتی که در این هتل وجود دارد استخر روباز، وای فای رایگان، سرویس اتاق و ... است. از طریق ماشین‌های هتل لارا، امکان رفت و آمد به بسیاری از بخش‌های شهر آنتالیا مانند ساحل اختصاصی فراهم می‌شود. این هتل دارای یک باغ و استخر بیرونی می‌باشد. اینترنت رایگان این هتل برای مهمانان مزیت زیادی دارد. این هتل از ساحل با ماشین حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۴ کیلومتر است. فاصله این هتل با مراکز اصلی خرید تنها پنج دقیقه می‌باشد که این فاصله با پیاده‌روی طی می‌شود. این هتل سه ستاره است و دارای ۲۸ اتاق می‌باشد. امکاناتی مانند صندوق امانات، رستوران، اینترنت بی سیم، استخر سرباز، پارکینگ و ... در این هتل وجود دارند.

هتل در آنتالیا

۵. هتل باروت لارا کالکشن بهترین هتل‌های آنتالیا

 هتل باروت لارا کالکشن به عنوان یکی دیگر از هتل‌های آنتالیا متناسب با سلایق ایرانیان شناخته می‌شود. این هتل فاصله بسیار کمی با فرودگاه دارد. اگر مقصد اولیه تان آنتالیا نیست و سفر خود را آغاز می‌کنید بهتر است این هتل را انتخاب نمایید. هتل لارا تدابیر ویژه ای را برای افرادی که در دوران رژیم غذایی هستند به کار می‌گیرد. اگر شما در مصرف غذا پرهیزات متفاوتی دارید این هتل به عنوان بهترین هتل شناخته می‌شود. منوی غذایی این هتل مخصوص گیاهخواران است. شما می‌توانید از این هتل و خدمات آن در دوران تعطیلات استفاده بهینه داشته باشید. این هتل به عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره معرفی می‌گردد که بیشترین امکانات را دارد.

۶. هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت به عنوان یکی دیگر از هتل‌های آنتالیا معرفی می‌شود. این هتل ۵ ستاره است و در فهرست بهترین و معروف‌ترین هتل‌های آنتالیا قرار می‌گیرد. این هتل امکاناتی مانند حمام آب گرم اختصاصی، پارکینگ، بالکن، وای فای، ماشین‌های رفت و برگشت رایگان و ... دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل خدمات مناسبی است که برای افراد معلول در نظر می‌گیرد. گشاده رویی کارکنان این هتل موجب می‌شود که شما خاطرات خوش و به یاد ماندنی از سفر خود داشته باشید. این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا معرفی می‌کنند که افراد ایرانی آن را برای چندین شب رزرو می‌نمایند.

بهترین هتل در آنتالیا

۷. هتل رگنوم کاریا بهترین هتل‌های آنتالیا

هتل رگنوم کاریا به عنوان یکی دیگر از هتل‌های متناسب با سلایق ایرانیان شناخته می‌شود. اگر شما به دنبال سپری کردن یک تعطیلات رویایی هستید بدون شک این هتل انتخاب بی نظیری است. این هتل دارای امکانات گوناگون مانند سالن اسپا، ماساژ، استخر روباز و ... می‌باشد. در صورتی که اهل بازی تنیس هستید می‌توانید از زمین اختصاصی این هتل استفاده کنید. با اقامت در این هتل که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا شناخته می‌شود می‌توانید از سفر خود لذت ببرید و خاطرات خوشی را رقم بزنید.

۸. هتل گولیزار، هتل‌های ارزان آنتالیا

هتل گولیزار به عنوان یکی از هتل‌های ارزان آنتالیا است که دو ستاره می‌باشد. این هتل دارای ۲۲ اتاق است و به عنوان یکی از هتل‌های ارزان در شهر آنتالیا، محبوبیت زیادی دارد. از این هتل تا ساحل ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای بالکن اختصاصی هستند که رو به دریای مدیترانه می‌باشند. صندوق امانات، استخر، سیستم پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده، سیستم‌های گوناگون گرمایشی و سرمایشی و ... در این هتل وجود دارد.

جمع‌بندی

به طور کلی تمامی هتل‌های آنتالیا متناسب با سلایق ایرانیان که ارزان و گران بودند را در این مطلب معرفی کردیم. شما با شناخت هر یک از هتل‌های ارزان و گران آنتالیا می‌توانید یکی از آنها را طبق بودجه و سلیقه تان انتخاب کرده و رزرو نمایید.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.