پر مصرف ترین اسباب بازی‌های کودکان زیر ۱۵ سال

پر مصرف ترین اسباب بازی‌های کودکان زیر 15 سال

پر مصرف ترین اسباب بازی‌های کودکان زیر 15 سال کدام اند و چگونه اسباب بازی مناسب کودک خود را انتخاب کنیم؟ خرید اسباب بازی برای بیداری و شکوفایی ذهنی کودکان ضروری خواهدبود و اغلب از طریق بازی است که کودک هم از نظر زبانی و هم مهارت‌های حرکتی را می‌آموزد و رشد می‌کند. از این رو انتخاب اسباب بازی‌های متناسب با نیازهای او اهمیت دارد. در اینجا چند نکته برای انتخاب درست اسباب بازی برای کودک و همچنین چند نمونه پرفروش و استاندارد آورده شده است.

 پر مصرف ترین اسباب بازی‌های کودکان زیر ۱۵ سال

اسباب بازی‌ها استانداردهای ایمنی بسیار خاصی را دارند. قبل از خرید یک اسباب بازی برای کودک خود، ابتدا بررسی کنید که دارای علامت "CE" باشد تا مطمئن شوید که الزامات اروپایی را برآورده می‌کند. در ادامه چند اسباب بازی پرفروش را معرفی کرده ایم.

ماشین کنترلی

وقتی موقع بازی در روزهای خاص یا تولد فرا می‌رسد، اولین چیزی که هر کودکی به آن فکر می‌کند یک هدیه است. به عنوان والدین، انتخاب هدیه مناسب همیشه آسان نیست و خوشبختانه، ایده‌های زیادی برای هر سلیقه‌ای وجود دارد. پازل، لباس، بازی‌های ویدئویی، دوچرخه، همه می‌توانند مناسب باشند.

اما اگر تصمیم دارید به فرزندتان ماشین کنترلی بدهید، باید با دقت انتخاب کنید. برخی از وسایل نقلیه الکتریکی برای کودکان را می‌توان در فضای باز رانندگی کرد، در حالی که برخی دیگر فقط برای داخل خانه هستند. برخی بادوام و برخی دیگر کاملاً قابل اعتماد نیستند. اما نگران نباشید، زیرا در اینجا چند نکته مفید برای انتخاب بهترین ماشین الکتریکی برای فرزندتان آورده شده است.

 پر مصرف ترین اسباب بازی‌های کودکان زیر 15 سال

 یک ماشین برقی دارای باتری با دوام انتخاب کنید؛ باید مطمئن شوید که باتری مناسب را انتخاب کرده اید و باتری‌های با ولتاژ مناسب باتری‌های قابل شارژ ایده آل هستند زیرا هزینه خرید مکرر باتری‌های یکبار مصرف را کاهش می‌دهند. یک باتری 12 ولتی عالی است زیرا می‌تواند حدود 2 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد. برای کودکان بزرگتر، مدل باتری 24 ولتی ایده آل است، در حالی که مدل 6 ولتی برای کودکان زیر 2 سال مناسب خواهد بود.

شما باید به دوام ماشین الکتریکی فکر کنید؛

گزینه‌های زیادی برای انتخاب ماشین برقی کودک وجود دارد. اما بالاتر از همه، خودروی برقی که قصد خرید آن را دارید باید حداقل 5 سال به شما خدمت کند. بیشتر خودروها بین 3 تا 5 سال عمر می‌کنند، اما اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، باید عمر بیشتری داشته باشد. یک خودروی برقی بخرید که دوام داشته و همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از خودروهای برقی برای کودکان باید در داخل خانه استفاده شوند، نه در فضای باز. برای بررسی بیشتر این محصول و مقایسه محصولات بیشتر، صفحه ماشین کنترلی را چک کنید.

 نکاتی برای خرید اسباب بازی برای کودکان زیر 15 سال

هواپیمای کنترلی

هلیکوپترهای اسباب بازی وسیله خوبی برای بازی بیشتر کودکان است؛ به ویژه کودکان کوچکتر (زیر 8 سال). با این حال، برای هواپیمای کنترلی محدودیت‌هایی وجود دارد و با پولی نه چندان زیاد هم می‌توانید هلیکوپتر RC درجه یک سرگرمی با کیفیت بهتری را برای نوجوان خود تهیه کنید که نه تنها با آن به طور کلی سرگرمی بیشتری خواهد داشت، بلکه عمر طولانی تر نیز دارد.

هواپیماهای کنترلی درجه یک تقریباً همیشه از نظر کیفیت بهتر هستند و بسیار بهتر پرواز می‌کنند. بهترین ویژگی آنها این است که وقتی چیزی خراب یا فرسوده می‌شود، می‌توانید به راحتی قطعات جایگزین برای آنها تهیه کنید. این کاری است که معمولاً نمی توانید با هر اسباب بازی انجام دهید.

از سوی دیگر، بسیاری از هلیکوپترهای کنترلی اسباب بازی تنها دارای یک باتری LiPo هستند که نمی توانید به راحتی آن را عوض کنید. این بدان معنی است که شما باید 1 تا 2 ساعت بعد از هر پرواز 5-7 دقیقه ای برای شارژ مجدد آنها صبر داشته باشید. اما برخی مدل‌ها ساعت‌های بیشتری دوارم می‌آورند و برای بررسی بیشتر این محصول و مقایسه محصولات بیشتر، صفحه هواپیمای کنترلی را مشاهده کنید.

 اسباب بازی

ماشین اسباب بازی

همه ما دوست داریم بچه‌هایمان را در حال بازی با بهترین و ایمن ترین اسباب بازی‌ها ببینیم. به عنوان والدین، ما می‌خواهیم اسباب‌بازی‌ها و ابزارهایی را در اختیار آنها بگذاریم که برای رشد و تکامل به بهترین شکل خود، آماده پذیرش همه چالش‌های زندگی هستند. امیدواریم با اسباب‌بازی‌هایی مانند ماشین اسباب بازی، آنها را ایمن نگه داریم و در عین حال فرصت‌هایی را برای رشد شناختی، فیزیکی، زبانی و اجتماعی-عاطفی فراهم کنیم.

ماشین‌های اسباب بازی راهی عالی برای یادگیری و رشد کودک شما در عین حال لذت بردن از بازی هستند. انتخاب یک ماشین اسباب‌بازی مناسب برای سن بسیار مهم است، زیرا کودکان در سنین مختلف نیازهای رشدی متفاوتی دارند، بنابراین باید با اسباب‌بازی‌هایی که با در نظر گرفتن این نیازها طراحی شده‌اند، بازی کنند. بیشتر ماشین‌های اسباب‌بازی حداقل تا حدی برای ترویج یادگیری و توسعه اولیه طراحی شده‌اند. با این حال همه آنها یکسان نیستند و برخی از آنها به‌طور خاص برای بچه‌های بزرگ‌تر طراحی شده‌اند، به این معنی که این اسباب‌بازی‌ها دارای ویژگی‌هایی خاص بوده و اغلب با باتری کار می‌کنند.

انتخاب ماشین اسباب بازی مناسب به دلایل زیادی مهم است. خرید یک ماشین اسباب بازی که برای سن کودک شما بسیار پیشرفته باشد، می‌تواند منجر به ناامیدی شود. کودک شما ممکن است در تشخیص نحوه بازی یا کار با ماشین اسباب بازی خودش مشکل داشته و هنگام خرید ماشین اسباب‌بازی یا هر اسباب‌بازی دیگری، چیزی بخرید که مناسب سن کودکتان باشد.

بحث ایمنی هم هست؛ ماشین‌های اسباب‌بازی که برای بچه‌های بزرگ‌تر به بازار عرضه می‌شوند، معمولاً قطعات متحرک و جداشدنی زیادی دارند. این ویژگی‌ها لایه دیگری از سرگرمی و هیجان را به بازی با آنها اضافه می‌کند. برای مشاهده مشخصات بیشتر و ویژگی‌های فنی این وسیله، می‌توانید به صفحه ماشین اسباب بازی مراجعه نمایید.

نکاتی برای خرید اسباب بازی برای کودکان زیر ۱۵ سال

مراقب باشید! اسباب‌بازی‌هایی که قبلاً استفاده شده و در سایت‌های دست دوم فروخته می‌شوند، همیشه به شما اجازه نمی‌دهند که منشا آنها را بررسی کنید، به‌خصوص اگر کپی یا فیک باشند. در هر صورت سعی کنید به علامت‌های اجباری و همچنین مبدأ محصول با ذکر «ساخت شده» و برند کالا دقت کنید. در واقع، برخی از اسباب‌بازی‌های مشابه برند اصلی، فقط کپی‌های کم کیفیت هستند و بنابراین لزوماً استانداردهای ایمنی یکسانی را ندارند. به همین دلیل همیشه از خود سؤال کنید که از کجا آمده است. به طور کلی، بهتر است به یک فروشگاه تخصصی اسباب بازی بروید، جایی که می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و از یک فروشنده راهنمایی بخواهید.

کلام آخر

برای خرید یک اسباب بازی استاندارد و مناسب، باید به فروشگاهی بروید که علاوه بر ارائه اجناس درجه یک، از استانداردهای روز دنیا نیز پیروی کرده باشد. همچنین ارائه ضمانت نامه به همراه محصول نشان از باکیفیت بودن کالاست و سعی کنید برای اسباب بازی‌ها خصوصا مدل‌های گران‌قیمت از فروشنده ضمانت بخواهید.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پر مصرف ترین اسباب بازی‌های کودکان زیر ۱۵ سال

Top

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید