عراق یکی از کشورهایی است که شهرهای زیارتی مانند کاظمین، نجف و کربلا را در خود جایداده است. مسافران زیادی هر ساله برای زیارت به این کشور سفر می‌کنند. یکی از مقصدهای هوایی اصلی در کشور عراق شهر بغداد است که پایتخت این کشور محسوب می‌شود. در این مقاله برای مسافرانی که قصد سفر به بغداد دارند، به معرفی هتل های بغداد می‌پردازیم و تمام امکانات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

هتل ایشتر شرایتون

این هتل یکی از بهترین هتل های بغداد است. اگر با بلیط هواپیما تهران بغداد به عراق سفر کردید و به دنبال هتلی لوکس و شیک برای اقامت بودید، پیشنهاد ما، هتل ایشتر شرایتون است. این هتل، بسیار زیبا طراحی شده و امکانات رفاهی ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. امکانات این هتل استخر، اسپا، جکوزی، سنا، سالن ورزشی و... را می‌توان نام برد. هم چنین این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

هتل Baghdad

هتل Baghdad یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره لوکس در شهر بغداد است که در کشور عراق واقع شده است. این هتل بهترین امکانات را در دل خود جای داده است. از امکانات مهم هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، سالن ورزشی، ماساژ، سوییت ماه عسل و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و حمام اختصاصی مجهز هستند. همچنین وعده صبحانه در اتاق سرو می‌شود. هتل از فرودگاه بین‌المللی بغداد 9/17 کیلومتر، از مسجد حیدر خان 6/3 کیلومتر، از میدان فردوس 700 متر و از موزه ملی عراق 3 کیلومتر فاصله دارد. پس اگر برای اقامت در این هتل اتاق رزرو کرده باشید، به مکان‌های مهم و عمومی این شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل Babylon Warwick

در لیست هتل 5 ستاره بغداد، هتل بابل یا هتل Babylon Warwick هم با بهترین امکانات قرار گرفته است. هتل Babylon Warwick یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر بغداد و کشور عراق است. این هتل 300 اتاق دارد که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، 8 رستوران، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. وعده صبحانه هرروز در اتاق سرو می‌شود و آرایشگاه و خشک‌شویی نیز در آن قرار دارد. اگر مسافر این هتل هستید، برای رزرو بلیط هواپیما می‌توانید به خدمات بلیط آن مراجعه کنید. اتاق‌ها مجهز به تهویه و تلویزیون صفحه تخت هستند. امنیت هتل از طریق پلیس محلی و قرارداد با یک شرکت خصوصی بین‌المللی امنیتی برقرار است. این هتل 15 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بغداد فاصله دارد.

هتل بابل؛ هتل های بغداد

معرفی هتل های بغداد؛ هتل Royal Tulip Alrasheed

هتل Royal Tulip Alrasheed یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر بغداد واقع در کشور عراق است. این هتل 449 را شامل می‌شود و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، اتاقی بازی، سالن ورزشی، آرایشگاه خشک‌شویی، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. تمام اتاق‌ها نیز مجهز به تهویه، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند. هتل در منطقه‌ی سبز بین‌المللی بغداد واقع شده است. همچنین 10 دقیقه با ماشین از پارک Al Zawraa و از فرودگاه بین‌المللی بغداد 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل Al Rasheed؛ بهترین هتل بغداد

از دیگر هتل 5 ستاره در شهر بغداد و کشور عراق هتل Al Rasheed است. این هتل شمال 379 اتاق است. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به زمین تنیس، وای‌فای رایگان، بولینگ و رستوران اشاره کرد. اتاق‌ها مجهز به تلفن و حمام هستند. سال کنفرانس ظرفیت 100 نفر را دارد که برای اجتماعات مهم استفاده می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه 20 دقیقه از آن فاصله دارد.

هتل Palm

هتل Palm نیز یکی دیگر از هتل‌ های پنج ستاره لوکس در شهر بغداد است. این هتل 32 اتاق دارد؛ اتاق‌ها مجهز به تهویه، تلویزیون ماهواره، مینی‌بار و کتری الکتریکی هستند. از امکانات مهم آن می‌توان به صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. خشک‌شویی و خدمات فکس و کپی نیز در آن قرار دارد. این هتل داخل فرودگاه بین‌المللی بغداد قرار دارد که برای دسترسی بهتر به فرودگاه و استراحت در آن تعبیه شده است. هتل از سوپرمارکت 2 کیلومتر و 5/1 کیلومتر از فرودگاه بغداد فاصله دارد.

هتل Inter؛ بهترین هتل بغداد

در معرفی هتل های بغداد به هتل های 4 ستاره آن رسیدیم. هتل Inter یک هتل چهار ستاره میان‌رده در شهر بغداد است. این هتل 80 اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته را نام برد. سالن ورزشی، سونا و رستوران از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند. هتل 1 کیلومتر از میدان Kahramana و 30 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بغداد فاصله دارد. اگر به دنبال هتل ارزان بغداد هستید این هتل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

هتل Rimal؛ معرفی هتل های بغداد

هتل ریمال نیز یکی از هتل‌های چهار ستاره میان‌رده عراق است. این هتل 58 اتاق مجهز به بالکن، تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. این هتل برایصرف وعده‌های غذایی رستوران خوبی را در خود جای داده است. این هتل 4 ستاره بغداد، 1 کیلومتر از تئاتر ملی و 30 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی فاصله دارد.

هتل Coral Baghdad

در لیست هتل های بغداد نمی‌توان از این هتل 4 ستاره عبور کرد. هتل Coral Baghdad یک هتل چهار ستاره میان‌رده در شهر بغداد است. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. سرو صبحانه در اتاق، سوییت ماه عسل برای زوج‌ها و خودپرداز و خدمات بلیط از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره است. این هتل 80 واحد اقامتی مجهز به تلویزیون صفحه تخت و یخچال دارد. این هتل 5 کیلومتر از منطقه‌ی بین‌المللی و 1 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بغداد فاصله دارد.

رستوران هتل Coral Baghdad؛ هتل بغداد| یوتراوز

هتل Shanashel Palace

هتل شناشیل پالاس یا همان Shanashel Palace یک هتل چهار ستاره شهر بغداد واقع در کشور عراق است. اتاق‌ها مجهز به تهویه و مینی‌بار هستند. این هتل 45 واحد اقامتی دارد که از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. سرو صبحانه در اتاق، سوییت ماه عسل، رستوران و خشک‌شویی از دیگر خدمات مهم این هتل است. هتل شناشیل پالاس 30 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین‌المللی بغداد فاصله دارد.

هتل Almas

در معرفی هتل های بغداد از نوع 4 ستاره می‌رسیم به هتل Almas  که در شهر بغداد قرار دارد. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و رستوران اشاره کرد. هر اتاق دارای تهویه، تلویزیون صفحه تخت و بالکن است. این هتل چند صد واحد اقامتی شامل سوییت و اتاق دارد. میهمانان می‌توانند از غذاهای محلی و بین‌المللی بوفه رستوران هتل بهره ببرند. هتل 200 متر از میدان Kahramana فاصله دارد.

هتل آپارتمان Andalus

هتل آپارتمان Andalus یک هتل آپارتمان چهار ستاره میان‌رده در شهر بغداد واقع در کشور عراق است. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، اجاره خودرو و خدمات خشکشویی را نام برد. هر واحد آپارتمانی دارای تهویه و بالکن است. اتاق‌ها منظره رو به شهر یا رودخانه دارند. برای رفتن به مکان‌های نزدیک به این هتل آپارتمان 4 ستاره، 18 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بغداد، 8/3 کیلومتر از موزه‌ی بغدادی، 6/3 کیلومتر از ایستگاه مرکزی بغداد و 3/3 کیلومتر از میدان موزه مسافت وجود دارد. هتل با دارا بودن سوییت ماه عسل برای زوج‌های جوان بسیار مناسب است.

هتل Baghdad Intl. Airport

هتل 4 ستاره Baghdad Intl. Airport که در شهر بغداد عراق واقع شده است، 100 واحد اقامتی خوب دارد که هر اتاق مجهز به مجهز به تهویه، تلویزیون صفحه تخت با ماهواره و مینی‌بار است. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، نگهداری چمدان، بیلیارد، بسکتبال، فوتبال و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. این هتل داخل فرودگاه بین‌المللی بغداد واقع شده است. برای صرف وعده ناهار و شام می‌توانید از منو غذاهایرستوران ایمن هتل استفاده کنید. همچنین وعده صبحانه نیز در اتاق شما سرو خواهد شد. این هتل 5/1 کیلومتر از فرودگاه بغداد فاصله دارد.

هتل Baghdad Intl. Airport؛ بهترین هتل بغداد| یوتراوز

هتل Al Mansour

در نهایت به هتل المنصور بغداد می‌رسیم که ظاهرا هیچ ستاره‌ای ندارد! هتل Al Mansour یک هتل میان‌رده در شهر بغداد است. این هتل 306 واحد اقامتی دارد که مجهز به مجهز به تهویه، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و بالکن هستند. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان صندوق امانات، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز و نگهداری چمدان را نام برد. سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، سالن تنیس، خشک‌شویی، آرایشگاه و رستوران از دیگر خدمات خوب این هتل است. اتاق‌ها دارای منظره‌ی رو به شهر یا رودخانه هستند. این هتل ارزان قیمت 22 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بغداد فاصله دارد.

در انتها

در این مطلب با معرفی هتل های بغداد به صورت کامل، تمام اطلاعات لازم را با شما عزیزان بررسی کردیم. درلیست هتل های 5 ستاره، هتل Baghdad، هتل Babylon Warwick و هتل Royal Tulip Alrasheed از بهترین هتل های لوکس عراق در شهر بغداد هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط هواپیما تهران نجف می‌توانید به سایت یوتراوز مراجعه کنید.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.