هاست وردپرس یکی از حرفه‌ای‌ترین انواع هاست است که در سال‌های اخیر توسط ده‌ها هزار فروشگاه اینترنتی، مجله محتوایی، سایت آموزشی، خدماتی و.... مورد استفاده قرار گرفته و به‌سرعت، ارتقای سئو و بهبود تجربه کاربری سایت‌ها کمک کرده است.

این هاست به دلیل نوع کانفیگ خاص و بهینه‌سازی که بر روی آن قرار گرفته برای سایت‌های فروشگاهی و وب‌سایت‌های قدرت گرفته از وردپرس مناسب است و به ارتقای کیفیت وب‌سایت کمک می‌کند.

مسئله سرعت، پردازش سریع اطلاعات و موفقیت در ماراتن سئو از جمله چالش‌هایی است که فروشگاه‌های اینترنتی با آن مواجه هستند و به یک پاشنه آشیل تبدیل شده است. در واقع تفاوت فروشگاه‌های اینترنتی موفق و ناموفق در سئو مناسب، سرعت بالا و تجربه کاربری است. این موارد باعث اعتماد مشتری می‌شود و فروش بیشتر را به دنبال می‌آورد.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید و به فکر مهاجرت در هاست هستید یا برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود هستید، باید در انتخاب هاست مناسب دقت کنید تا بتوانید از مزایای آن استفاده کنید.

در این مطلب  در مورد هاست ووکامرس و وردپرس صحبت می‌کنیم که یکی از بهترین هاست‌های مناسب فروشگاه‌های اینترنتی است و توسط متخصصین تأیید شده است. اگر می‌خواهید بدانید چگونه از ووکامرس در هاست وردپرس استفاده کنیم؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هاست وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از رایج‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا به شمار می‌رود که بهینه‌سازی آن و جلوگیری از افزایش حجم سایت، توسعه نامتوازن کدها، افزایش دیتابیس‌ها و مسئله امنیت آن رمز موفقیت در استفاده از آن است.

 به همین دلیل شرکت‌های میزبانی با کانفیگ حرفه‌ای و متناسب با نیازهای وردپرس در تنظیمات و هسته هاست تغییراتی ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود اجرا وردپرس در هاست راحت‌تر، سریع‌تر و امن‌تر صورت گیرد.

در واقع هاست Wordpress باعث نصب و به‌روزرسانی راحت وردپرس می‌شود، امکان نصب افزونه‌ها در پنل را فراهم می‌کند و به لحاظ بهینه بود سرعت سایت و امنیت از جایگاه مناسبی برخوردار است.

در هاست ووکامرس علاوه بر این موارد نکات مهمی از جمله کش شدن صفحات، بهینه‌شدن قالب فروشگاهی برای هاست، بهینه کردن دیتابیس‌ها و تناسب حجم دیتابیس با سرعت نیز اضافه می‌شود تا علاوه بر بهبود سئو و ارتقا سرعت، تجربه خرید مناسبی را هم فراهم کند.

مزایای هاست وردپرس

مزایای هاست وردپرس

بهبود سئو سایت، افزایش سرعت و رشد تجربه کاربری از مهم‌ترین مزایای هاست وردپرس است. اگر به کمک افزونه‌ها و سخت‌افزارهای درست آن را برای ووکامرس هم بهینه‌سازی کنیم کاهش حجم دیتابیس‌ها، کش کردن صفحات محصول و سایت نیز به مزایای هاست Wordpress برای فروشگاه‌های ووکامرسی اضافه می‌شود.

ویژگی‌های هاست وردپرس مناسب ووکامرس

درصورتی‌که می‌خواهید برای فروشگاه ووکامرس خود هاست وردپرس انتخاب کنید باید به چند نکته و ویژگی مهم توجه کنید. توجه به این نکات باعث می‌شود راندمان هاست و فروشگاه افزایش پیدا کند.

  • هاست وردپرس مناسب ووکامرس باید آپتایم مناسب داشته باشد و در حین اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، گوگل ادز و ترافیک گوگل بتواند دسترس‌پذیری سایت را تسهیل کند. معمولاً متخصصین معتقد هستند آپتایم 99 درصد برای هاست‌های وردپرس عدد مناسبی است.
  • هاست‌های وردپرس بهتر است به‌صورت موردی و به‌راحتی قابلیت ارتقا داشته باشند. برخلاف هاست‌های معمولی این هاست باید بتوانند به‌صورت مجزا رم، هارد، گرافیک و ... آن را ارتقا دهند.
  • هاست‌های بهینه‌سازی‌شده که برای وردپرس که توسط فروشگاه‌های ووکامرس استفاده می‌شوند، باید به لحاظ امنیت از جایگاه بسیار خوبی برخوردار باشند و دیواره‌های امنیتی مناسب بتوانند امنیت کاربران و خریداران فروشگاه را تأمین کند.
  • گرفتن بک‌آپ و نسخه پشتیبانی از هاست Wordpress مخصوصاً در وب‌سایت‌های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر داشتن سایت‌های میزبانی هاست باید به‌صورت منظم از هاست‌ها بک‌آپ گرفته و در زمان نیاز در اختیار مشتری قرار دهد.
  • افزایش سرعت سایت و فروشگاه یکی از دلایلی مهمی است که سایت‌ها به سمت انتخاب هاست وردپرس می‌روند. هاستینگ‌ها باید سرعت بالای هاست را تضمین کنند تا به کمک سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مناسب شرایط اجرای قالب وردپرس، مدیریت دیتابیس‌ها و نحوه کش کردن صفحات را فراهم کند.

نکته مهم در این مسیر انتخاب هاستینگ یا میزبانی مناسب است. هاست وردپرس بر خلاف هاست معمولی نیاز به تنظیمات حرفه‌ای و بهینه‌سازی کامل است و داشتن نیروی متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که در صورت پیکربندی اشتباه یا ضعیف انتظارات به‌خوبی برآورد نمی‌شود.

قیمت هاست وردپرس مخصوص ووکامرس

هاست Wordpress بر خلاف هاست‌های معمولی ایرانی و حتی خارجی قیمت بالاتری دارد و معمولاً برای پروژه‌های حرفه‌ای، دارای اهمیت رقابت و توان مالی مناسب است.

مواردی مانند استفاده از تکنولوژی‌های روز، میزان استفاده از منابع، نحوه پشتیبانی، داخل یا خارج بودن سرور، شرکت ارائه‌دهنده هاستینگ در تعیین نهایی قیمت هاست وردپرس تأثیرگذار است.

از کجا هاست وردپرس مناسب ووکامرس تهیه کنیم؟

برای تهیه هاست Wordpress مناسب فروشگاه‌های ووکامرسی هاست‌ وردپرس پارس پک یکی از قوی‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه‌های پیشنهادی است که برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

هاست وردپرس مناسب ووکامرس

آپتایم بالا، مقیاس‌پذیری عالی، امنیت مناسب، پشتیبانی 24 ساعته، ارائه بک‌آپ منظم و ... از ویژگی‌های پارس پک است که باعث شده در چند سال اخیر ده‌ها هزار فروشگاه ووکامرسی از هاست وردپرس پارس پک استفاده کنند.

هاست وردپرس توسط نیروی متخصص و حرفه‌ای پارس پک کانفیگ و برای وب‌سایت‌های وردپرسی و ووکامرسی بهینه‌سازی‌شده است و استانداردهای لازم این هاست را دارد.

سخن نهایی

هاست وردپرس یکی از پرطرف‌دارترین و بهترین هاست‌هایی است که برای سایت‌های فروشگاهی قدرت گرفته از ووکامرس بسیار مناسب است.

این هاست به دلیل تغییر در تنظیمات اولیه و برخلاف هاست معمولی برای وب‌سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی‌شده و با استفاده از آن علاوه بر افزایش تجربه کاربری، سرعت سایت و شرایط سئو آن ارتقا پیدا می‌کنند.

توجه به ویژگی‌های یک هاست وردپرس استاندارد برای مدیران فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت دارد و باتوجه‌به این موارد می‌توان از مزایای هاست Wordpress استفاده کرد.

در این مطلب تلاش شد نکات مهم خرید هاست وردپرس مناسب ووکامرس را بررسی کنیم و به سؤالات مهم پاسخ دهیم درصورتی‌که سؤال یا ابهامی دارید می‌توانید از طریق بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید، ما تلاش می‌کنیم به‌صورت تخصصی به آن‌ها پاسخ داده و راهکار مناسب پیشنهاد دهیم.

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.