تمامی ساکنان شهرهای بزرگ مانند تهران لازم است که برای منزل خود سیستم‌های امنیتی را نصب کنند تا در مقابل سارقان و دزدانی که قرار است به منزل آنها دستبرد بزنند کاملا محافظت بشوند، در این مقاله آموزشی قرار است در خصوص نحوه انتخاب بهترین نصاب دوربین مداربسته و همچنین چگونگی نصب دزدگیر منزل در تهران با یکدیگر صحبت کنیم و در انتها با تعیین هزینه نصب دزدگیر منزل بتوانیم بهترین شرکت را در حوزه سیستم‌های امنیتی مخصوصاً سیستم‌های حفاظتی و نظارتی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر منزل را به شما معرفی کنیم.

انواع سیستم‌های حفاظتی برای منزل

به صورت کلی سیستم‌های حفاظتی برای منزل به دو دسته کلی تجهیزات حفاظتی(پیشگیرانه) و همچنین تجهیزات نظارتی تقسیم بندی می‌شود، همانطور که از نام هر دو دسته مشخص است هر کدام دارای وظایف کاملاً مجزا از یکدیگر می‌باشند. تجهیزات حفاظتی(مانند دزدگیر) برای جلوگیری از ورود سارقان و یا در بدترین حالت اعلان ورود آنها با استفاده از آژیر‌ها و بلندگو‌های صوتی می‌باشد که معروفترین آنها دزدگیر منزل است. تجهیزات نظارتی(مانند دوربین مدار بسته) وظیفه نظارت و پایش تصویری محیط را برای شما ایفا می‌کند یک نمای کلی از محیط را برای شما بر روی موبایل و یا سایر تجهیزات نمایش دیگر نشان می‌دهد که معروفترین آنها نیز دوربین مداربسته است.

برای اینکه بتوانید از سیستم‌های حفاظتی(دزدگیر منزل) استفاده کنید لازم است که اقدام به نصب دزدگیر منزل کنید برای این کار لازم است که شما حتما تمامی جزئیات و نقاط قابل ورود برای صادق آن را به سنسورهای دزدگیر منزل مجهز کنید و همچنین با به کارگیری سیستم‌های دوربین مداربسته بتوانید به صورت همیشگی بر روی منزل خود نظارت داشته باشید.

به کارگیری توأمان سیستم‌های حفاظتی و نظارتی که معمولاً توسط یک نصاب دوربین مداربسته متخصص باعث خواهد شد که شما بتوانید با کمترین هزینه نصب دزدگیر منزل بیشترین کارایی را برای منزل و محل زندگی خودتان داشته باشیم تا بدون هیچگونه دغدغه‌ای بتوانید در طلا شهری مانند تهران منزل خود را ترک و به مسافرت‌های چند روزه بروید.

نصاب دوربین مداربسته

برای این که بتوانید با استفاده از دوربین مداربسته امنیت منزل خود را بالا ببریم لازم است که تمامی نکات مهم و استانداردهای اساسی در نصب دوربین مداربسته را رعایت کنید و تنها یک نصاب دوربین مداربسته متخصص تمامی این موارد را می‌داند و نسبت به نصب و راه‌اندازی انواع دوربین مداربسته و همچنین شناسایی نقاط مهم برای نصب دوربین و همچنین این انتخاب بهترین دوربین متناسب با پروژه شما با کمترین هزینه و بالاترین کارایی را تنها یک نصاب دوربین مداربسته می‌تواند داشته باشد.

اما برای اینکه شما یک نصاب دوربین مداربسته خوب را برای پروژه خود انتخاب کنید لازم است که به تمامی معیارهای اساسی که یک نصاب حرفه‌ای می‌بایست داشته باشد توجه کنید، مهمترین معیاری که یک نصاب حرفه‌ای دارد این است که نسبت به انواع دوربین مداربسته آشنایی دارد و می‌داند که دوربین مناسب برای پروژه شما با کمترین هزینه کدام مدل است از طرفی متناسب با محل نصب شما نسبت به انتخاب مدل دوربین مداربسته پیشنهادهای فنی و کاملاً تخصصی می‌دهد به طور مثال برای جلوی درب منزل از جلو دوربین دام استفاده می‌کند (زیرا احتمال سرقت دوربین دام دوربین بولت بسیار کمتر است) در نتیجه در صورتی که می‌خواهید یک نصاب دوربین مداربسته را برای پروژه خود انتخاب کنید کافیست که تنها چند سؤال ساده از آن بپرسید تا متوجه شوید که آیا در کار خود تخصص کامل را دارد یا خیر؟

شاید مهمتر از انتخاب دوربین مداربسته یک انتخاب صحیح برای نصاب دوربین مدار بسته است زیرا عملیات نصب و راه‌اندازی دوربین یک عملیات کاملا حرفه‌ای فنی و همچنین تخصصی است که علاوه بر نیاز به دانش کافی نیازمند تجارب گوناگون در حوزه سیستم‌های حفاظتی و نظارتی می‌باشد.

نصب دزدگیر منزل

نصب دزدگیر منزل

همانطور که در قسمت بالا نیز توضیح داده شد تجهیزات حفاظتی پیشگیرانه از اهمیت بالایی برای افزایش امنیت منزل در تهران برخوردار است، در نتیجه نصب دزدگیر منزل در تهران یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از سرقت منازل در تهران می‌باشد، به گفته پلیس امنیت تمامی منازلی که دارای دزدگیر بوده‌اند و سارق به آن منزل ورود کرده است،به محض به صدا درآمدن آژیر منزل و اعلام خطر توسط دستگاه دزدگیر منزل سارقان از محل متواری شده و از انجام سرقت پشیمان می‌شود.

 شاید باور این نکته که نصب دزدگیر منزل حتی از نصب دوربین مداربسته که قرار است توسط نصاب دوربین مداربسته انجام شود اهمیت به مراتب بالاتری در حفظ امنیت منزل شما دارد در نتیجه اگر قرار است حتی برای کاهش هزینه نصب دزدگیر منزل خود بین دزدگیر و دوربین مداربسته یکی را انتخاب کنید حتما سعی کنید از دزدگیر برای منزل خود استفاده کنید.

 دزدگیر اماکن دارای مدل‌های متفاوت با ویژگی‌های گوناگون می‌باشد بهترین دزدگیر منزل دزدگیر‌ای است که دارای ویژگی اتصال سیم کارت و همچنین اتصال به آژیرهای بلندگوی صدای بلند را داشته باشد تا در صورتی که هرگونه ورود غیرمجاز به منزل توسط سنسور‌های دزدگیر شناسایی شد نسبت به اعلام ورود غیرمجاز از طریق پیامک و همچنین تماس تلفنی باز صاحب و یا صاحبان منزل همچنین تماس با پلیس ۱۱۰ آن منطقه و اعلام آدرس بتواند حتی قبل از اینکه خود شما به آن محل برسید پلیس آن محل اعزام شده و مسلماً سارقین هیچگونه خسارتی را نمی‌توانند به منزل شما بیاورند.

در نتیجه نصب دزدگیر منزل در شهری مانند تهران حتی از نان شب نیز واجب‌تر است و برای شما چیزی جز امنیت را به ارمغان خواهد آورد پس حتماً در زمانی که می‌خواهید برای منزل خود دوربین مداربسته و یا دزدگیر را نصب کنید حتماً از یک نصاب دوربین مداربسته که تخصص کافی در حوزه نصب دزدگیر منزل و همچنین نصب دوربین مدار بسته داشته باشد استفاده کنید تا کمترین هزینه نصب دزدگیر منزل به شما تعلق بگیرد.

هزینه نصب دزدگیر منزل

هزینه نصب دزدگیر منزل کمترین هزینه باشد که شما برای امنیت منزل خودتان پرداخت می‌کنید ولی اگر به دنبال قیمت هستید خیلی باز هم می‌توانیم خدمت شما عرض کنیم که در سال ۱۴۰۱ برای یک منزل با متراژ حدود ۸۰ متر دارای ورودی‌هایی مانند درب ورودی اصلی یک پنجره رو به خیابان و یک بالکن باشد حدوداً بین سه میلیون تومان ۵ میلیون تومان هزینه نصب دزدگیر منزل می‌باشد.

هزینه بیان شده برای نصب دزدگیر منزل در دل خود شامل هزینه‌هایی برای تجهیزات مورد نیاز سیستم حفاظتی و همچنین اجرت نصاب دوربین مداربسته که در واقع وظیفه نصب دزدگیر منزل را نیز بر عهده دارد می‌باشد. این هزینه نصب دزدگیر منزل واحد در مقابل کوچکترین خسارت از نظر مالی و چه از نظر روحی و روانی که ممکن است یک سارق به شما ایجاد کند اصلاً عدد مهمی نمی‌باشد بنابراین سعی کنید برای افزایش امنیت منزل و محل کار خودتان اقدام به نصب دزدگیر منزل کنید.

شاید باور نکنید که هزینه نصب دزدگیر منزل شماره شرکت‌های نوپا و بدون هیچ گونه تجربه برای نصب دزدگیر منزل خود می‌پردازیم در مقابل خدمات پس از فروش که از آنها اخذ نمی‌کنید بسیاری شما ضرر آفرین است برنامه‌ریزی کنید با استفاده از خدماتی که یک شرکت معتبر در زمینه نصب دزدگیر منزل به شما ارائه می‌کند و مطمئن‌ترین نصاب دوربین مداربسته را برای پروژه شما ارسال می‌کند تا شما با کمترین هزینه نصب دزدگیر منزل بتوانید امنیت را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید می‌تواند خیلی از مشکلات و معضلات‌ای را که در آینده ممکن است برای شما ایجاد کند از بین ببرید.

 هزینه نصب دزدگیر منزل

درباره شرکت چشمان بیدار آریا

شرکت چشمان بیدار آریا در سال ۱۳۸۳ توسط جمعی از مهندسین فارغ‌التحصیل شده است دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های الکترونیک و کامپیوتر در شهر تهران تاسیس شد.هدف اصلی این شرکت ارائه تمامی نیازهای فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های حفاظتی و نظارتی در راستای افزایش امنیت منزل و محل کار تمامی مردم ایران زمین بود و توانست در این حوزه با استخدام بهترین نفرات شرکت مستحکم و با عقبه بسیار قوی در حوزه نصب دزدگیر اماکن و همچنین راه‌اندازی چندین تیم تخصصی نصاب دوربین مداربسته بیشترین خدمات را در حوزه نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته و دزدگیر منزل را در شهر تهران به خود اختصاص دهد.

همچنین برای اینکه بتواند خدمات پس از فروش و تعمیر سیستم‌های حفاظتی و نظارتی را به صورت کاملا حرفه‌ای و در اسرع وقت و در بعضی مواقع تعمیر دوربین مداربسته در محل را انجام دهد، تنها و تنها در شرکت چشمان بیدار آریا ممکن می‌باشد.

بنابراین در صورتیکه قصد نصب دزدگیر منزل به کارگیری نیروهای حرفه‌ای مانند نصاب دوربین مداربسته را دارید می‌توانید با شرکت چشمان بیدار آریا تماس گرفته تا در اسرع وقت بهترین نیروها را برای شما اعزام کنند و با ارائه ضمانت کیفیت به همراه گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش بدون محدودیت و کاملا بدون قید و شرط برای تمامی ساکنان شهر تهران تماس حاصل نمایید.

 

 سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.