قطعا سفر کردن همیشه یکی از جذاب ترین بخش های زندگی هر کدام از شما می باشد که به وسیله آن این امکان برای شما مهیا شده است که از زندگی روزمره و شلوغی شهر کمی فاصله بگیرید و پا به دنیای جدیدی بگذارید که به کشفیات جذابی برسید، به همین منظور ما در ادامه این مطلب قصد داریم که تجربه سفری هیجان انگیز را با معرفی 2 مقصد جذاب و پرطرفدار این روزها بپردازیم.

وقتی حرف از سفر کردن به میان می آید گاهی انتخاب هایی در ذهنتان نقش می بندد بعضی از شما عاشق سفر به جنگل های بکر و کوه های سربه فلک کشیده هستید و برخی دیگر به دنبال مقصدی لوکس و مدرن و بعضی دیگر هم علاقه مند به سواحل بکر، طبیعت زیبا و چشم نواز هستند. بعضی اوقات هم رفتن به مناطق تاریخی و دیدن آثار باستانی می تواند لذت خودش را داشته باشد، همه این ها بستگی به آن دارد که شما علاقه مند به چه مناطقی و مقاصدی هستید و دیدن چه چیزهایی شما را سر شوق می آورد، در زیر 2 مقصد پرطرفدار و شگفت انگیز خارجی برای سفرهای تابستانی را به شما عزیزان معرفی می کنیم، همراه ما باشید.

تور روسیه تابستان

روسیه زمستان ‌هایی سرد و طولانی دارد و به همین دلیل فقط در چند ماه گرم تابستان، امکان سفر به این کشور برای علاقه مندان وجود دارد و این باعث محبوبیت تور تابستانی روسیه شده است. در فصل تابستان آب و هوای روسیه کمی گرم ‌تر میشود و شهرهای بزرگی همچون مسکو، سنت پترزبورگ، سارانسک، سوچی، کازان و بسیاری دیگر از شهرهای توریستی و جذاب روسیه، مملو از گردشگر تور روسیه می شود. از میان تورهای تابستانی روسیه، تور مسکو، تورسن پترزبورگ و تور سوچی، بسیار مشهور و پرطرفدار هستند و اینکه کشور روسیه به عنوان وسیع ترین کشور جهان طیف گسترده ‌ای از تجربیات را برای گردشگران رقم می ‌زند. از پیاده‌روی تا کوهنوردی کوه های پوشیده از برف و یخچال گرفته تا سواحل قدیمی ترین دریاچه زمین، جذاب ترین جاذبه های طبیعی را برای هر گردشگری فراهم کرده است. همچنین علاوه بر این زیبایی های بکر و طبیعی، اماکن تاریخی و فرهنگی بسیاری در جای جای این کشور بزرگ و دیدنی وجود دارد که هر یک جذابیت منحصر به فرد خودش را دارند. تور روسیه یک مقصد گردشگری پرطرفدار در جهان است که در اصل مقصدی برای افرادی است که به دیدن طبیعت وحشی، معماری ‌های باشکوه و البته جلوه‌ های بی نظیر فرهنگی و ادبی علاقه دارند.

سفر به روسیه

در خصوص ویزای توریستی روسیه هم این طوره که این تورها هم در قالب تورهای گروهی و هم به صورت انفرادی قابل اخذ هستند. برای درخواست ویزای روسیه برای تور روسیه به مدارکی همچون: بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز خواهید داشت و اینکه جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر خواهد شد و این ویزا، تا 30 روز پس از صدور اعتبار دارد. موضوع بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که قیمت تور روسیه به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ویزا بستگی دارد. مبلغ ویزای روسیه ثابت است و شما برای درخواست ویزا روسیه باید 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تورهای انفرادی پرداخت کنید. در نهایت ایرلاین ‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه در طول هفته پرواز دارند که تمامی این پروازها مستقیم انجام می گیرد.

تورهای تابستانی

تور بلغارستان تابستان

بلغارستان جزو کشورهای تاریخی و زیبای قاره اروپا است و بی ‌شک بلغارستان می‌ تواند به یکی از کشور‌های مورد‌ علاقه‌ هر گردشگری تبدیل شود، به خصوص که یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا هم در این کشور قرار دارد و ضمنا به غیر از قدیمی ترین شهر، غاری که به چشم خدا نیز شهرت جهانی دارد از جاذبه های معروف این کشور می باشد. همین موضوعات باعث جذابیت دوچندان کشور بلغارستان شده است. ضمنا در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی انتخاب تور بلغارستان می تواند یک تعطیلات رویایی را برایتان رقم می زند. حالا نحوه برگزاری تور بلغارستان چگونه است؟ تور بلغارستان به‌ صورت گروهی و بیشتر با پرواز ماهان ‌ایر انجام می ‌شود. مبدا این پرواز شهر تهران است و در استان وارنا بلغارستان با پروازی 4 ساعته فرود خواهید آمد و به همین دلیل شما در هر شهری از ایران که هستید می بایستی ابتدا خودتان را به تهران برسانید. نگران وسیله حمل‌ و نقل نیز نباشید، چون آژانس نامی گشت در صورت نیازتان یک پرواز تا تهران از نزدیک ‌ترین فرودگاه برای شما رزرو می ‌کند. فقط توجه داشته باشید که پرواز بلغارستان در روز پنجشنبه انجام می ‌شود و به همین دلیل تورهای آن به ‌صورت 7 شب و 8 روز برگزار می شوند.

تور بلغارستان

در خصوص قیمت تورهای مسافرتی بلغارستان هم باید بدانید که با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بلغارستان می تواند بسیار متفاوت باشد. در سال های اخیر با گسترش امکانات توریستی بلغارستان، هتل های گوناگونی هم در شهرهای این کشور، به خصوص در سواحل آن بنا شده است. در آخر برای آگاهی از بهترین قیمت و یا نحوه رزرو تورهای بلغارستان (شامل تورهای صوفیا و وارنا) لطفا با کارشناسان فروش آژانس مسافرتی نامی گشت تماس حاصل فرمایید.

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تورهای تابستانی به مقصد روسیه و بلغارستان در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت تورهای ارائه شده خارجی توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس https://www.namigasht.com مراجعه نمایید و هم با شماره تلفن 49398- 021تورهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

 سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.