نحوه یافتن و رزرو بلیط هواپیما به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اکثر مسافران به جای رفتن به فرودگاه، اکنون بلیط هواپیما لحظه آخری خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند. بلیط های لحظه آخری نوعی بلیط ارزان بوده که تنها در ساعات نزدیک به پرواز با قیمت پایین‌تر به فروش می رسند. پیشنهاد می کنیم برای مطالعه جزئیات بیشتر در مقاله ای به همین نام اینجا کلیک کنید.

یکی دیگر از روش های رزرو بلیط که تقریبا منسوخ شده است، رزرو پرواز لحظه آخری در فرودگاه است. اگرچه بسیاری ممکن است حتی این را به عنوان یک گزینه در نظر نگیرند، اما هنوز شایعاتی وجود دارد که این راه خوبی برای معامله است. پس آیا خرید بلیط در فرودگاه حقیقت دارد یا افسانه ای بیش نیست.

وقتی صحبت از رزرو پرواز به میان می آید، مسافران با گزینه های متعددی روبرو هستند: رزرو آنلاین، تماس مستقیم با یک خط هوایی یا مراجعه به آژانس مسافرتی. با این حال، یک گزینه وجود دارد که به سرعت در حال منسوخ شدن است: خرید بلیط در فرودگاه. حتی اگر این عمل در حال حاضر بسیار نادر است، برخی از مردم هنوز معتقدند که می توانند با خرید بلیط حضوری در هزینه خود صرفه جویی کنند.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در فرودگاه

این باور که رزرو پرواز لحظه آخری در فرودگاه باید ارزان‌تر باشد، حول ایده حذف واسطه می‌چرخد. زیرا با مراجعه مستقیم به نماینده های فروش بلیط هواپیمایی، منطقی است که بتوانید یک صندلی ارزان قیمت لحظه آخری را در پروازی که در آستانه حرکت است، بگیرید.

اما همیشه اینگونه نیست و اگر به دنبال خرید یک پرواز لحظه آخری ارزان هستید، احتمالاً از قیمت بالایی که در کیوسک فرودگاه مطلع می شوید، شوکه خواهید شد. در واقع خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در فرودگاه هیچ مزیتی ندارد. پس از صف کشیدن در فرودگاه، حتی ممکن است به شما گفته شود که برای رزرو بلیط لحظه آخری، باید به وب سایت شرکت هواپیمایی به صورت آنلاین مراجعه کنید. در گذشته، بسیاری در کیوسک های فرودگاه برای رزرو بلیط صف می کشیدند. اما امروزه، کارکنان این باجه ها برای کمک به مسافران در بررسی ورود یا ارائه اطلاعات و کمک به آن ها در صورت تاخیر یا لغو پروازها، آنجا هستند.

اگر شخصی در تلاش برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به فرودگاه برود، ممکن است قیمت بلیط را بسیار بالاتر از زمانی که قرار است به صورت آنلاین رزرو کند، ببیند. در نهایت، خرید مستقیم بلیط در فرودگاه هیچ مزیتی ندارد. حتی مسافرانی که در موقعیت‌های ناگواری قرار می‌گیرند، مانند برخورد با بلیط کنسل شده یا نیاز به تغییر زمان حرکت، معمولاً در پروازهای فرودگاه تخفیف خاصی دریافت نمی‌کنند. به طور کلی، فرودگاه ها مکان هایی برای سوار و پیاده شدن از هواپیما هستند، نه برای خرید بلیط هواپیما.

بلیط لحظه آخری

بنابراین، با رزرو آنلاین پروازهای خود قبل از رفتن به فرودگاه، در زمان حتی پول خود صرفه جویی کرده و استرس کمتری را متحمل شوید. اگر به دنبال ساده‌ترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای رزرو پرواز هستید، رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری بهترین گزینه است.

فرودگاهآنلاین
قیمت بالاترقیمت پایین‌تر
فرآیند وقت گیراتلاف زمان کمتر
انتخاب محدودگزینه های بیشتر برای انتخاب

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما لحظه آخری

رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری از طریق سایت های متعدد به جای مراجعه به فرودگاه، مزایای زیادی دارد. رزرو آنلاین بلیط هواپیما لحظه آخری یک گزینه مناسب است زیرا می توانید این کار را در خانه، اداره یا در مسیر فرودگاه انجام دهید.

مسیرهای مختلف را بررسی می کنید

هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما لحظه آخری، مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. نه تنها یک مسیر را انتخاب کنید، بلکه می توانید آزادانه مقصد، فرودگاه، خط هوایی، برنامه حرکت و برخی موارد افزودنی مانند وعده های غذایی، نوع صندلی و موارد دیگر را انتخاب کنید. اما با خرید بلیط لحظه آخری در فرودگاه نمی توانید بلیط مورد نظر را خریداری نمایید.

از فیلترها برای رزرو بلیط لحظه آخری استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای مهم رزرو آنلاین پروازهای لحظه آخری، خود، امکان استفاده از فیلترهای جستجو برای یافتن پروازهای دقیقی است که به دنبال آن هستید. با استفاده از این فیلترهای می توانید بلیط های خود را با توجه به قیمت، زمان پرواز، نوع بلیط و کلاس پروازی مشاهده کنید.

فرودگاه

بلیط هواپیما لحظه آخری را سریع دریافت می کنید

در بیشتر موارد، بلیط‌ هواپیما لحظه آخری به‌ طور خودکار صادر می شود، به این معنی که به محض تکمیل رزرو، بلیط‌های الکترونیکی برای شما ایمیل می شود. در برخی موارد، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. اما در بیشتر موارد پس از چند دقیقه می توانید بلیط خود را دریافت کنید.

امکان مقایسه انواع بلیط لحظه آخری

هنگامی که بلیط هواپیما را به صورت آنلاین رزرو می کنید، می توانید با تماس با یک کلیک، قیمت انواع بلیط هواپیما را مقایسه کنید. شما می توانید بسیاری از بلیط ها را قبل از انتخاب بلیطی که بیشتر برای شما مناسب است مرور کنید.

دریافت کارت پرواز آنلاین

همچنین شما می توانید با چک-این آنلاین، مراحل صدور کارت پرواز را طی کرده و در زمان صرفه جویی کنید. شمامی توانید به سادگی به وب سایت شرکت هواپیمایی بروید، تمام اطلاعات خود را پر کنید و کارت پرواز خود را چاپ کنید یا مستقیماً آن را در تلفن خود دریافت کنید.

امکان استرداد راحت تر بلیط

زمانی که بلیط پرواز خود را به صورت آنلاین رزرو کرده باشید، لغو یا تغییر بلیط بسیار ساده‌تر است. همچنین می‌توانید قبل از خرید آنلاین بلیط، هزینه‌های کنسلی را مقایسه کنید و تمام قوانین مربوطه را بدانید و از پرداخت هزینه اضافی خودداری کنید.

بلیط هواپیما لحظه آخری را چگونه بخریم؟

بلیط لحظه آخری با توجه به ویژگی های آن معمولا در روزهایی از سال که تقاضا برای سفر کمتر است، عرضه می شوند. بهترین روش برای خرید این بلیط ها، سفر در روزهای خلوت سال، روزهای میانی هفته و ساعات انتهایی در طول شب توصیه می شود. در این ساعات مسافران کمتری به سفر رفته و صندلی های خالی بیشتری برای فروش به صورت لحظه آخری وجود دارد.

پرواز لحظه آخری

همچنین استفاده از وب سایت های معتبر، روشی سریع برای یافتن این بلیط ها می باشد. برخی از سایت ها امکاناتی را در سایت ایجاد کرده اند که می توانند، میزان کاهش یا افزایش قیمت را به مسافران اطلاع دهند. عضویت در خبرنامه ها، صفحات اینستاگرامی و کانال های فروش بلیط را نیز به شما توصیه می کنیم.

خرید بلیط هواپیما همیشه سخت نیست، اما مسلما انتخاب فرودگاه برای خرید بلیط لحظه آخری، اشتباه ترین انتخاب ممکن است. انتخاب روش آنلاین برای خرید بلیط هواپیما، بهترین انتخاب قبل از تهیه این بلیط هاست. آیا شما تاکنون بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده اید؟ تجربه خود را در مورد قیمت بلیط و نحوه خرید آن را با ما در میان بگذارید.

 

 سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.