بیشتر مواقع در برخی از معابر عمومی یا مجتمع های بزرگ صفحات بزرگی را مشاهده نموده اید که تصاویری به‌صورت متحرک یا کلیپ های ویدئو را پخش می نمایند، به این مدل نمایشگرها، تلویزیون شهری گفته می شود.

تلویزیون های بزرگی که در پارک، استادیوم، بزرگ راه ها و… نصب شده اند به تلویزیون های شهری نیز معروف هستند‌. تلویزیون های شهری رنگی هستند و توانایی به نمایش گذاشتن تصاویر و فیلم ها را در سایز بزرگ دارند‌. این تلویزیون ها بسیار برای تبلیغات محیطی مناسب هستند و تاثیر خوبی را بر روی مخاطبان بر جای می گذارند. با ادامه این مقاله مفید از مجموعه ای اس ای لایت همراه ما باشید.

 تلویزیون شهری 1

تلویزیون های شهری در واقع نمایشگرهای هوشمند بزرگی هستند که از چندین LED کوچک ساخته شده اند. این تلویزیون های بزرگ را حتما در میدان‌های شهر، سر در بیمارستان ها، پارک ها، دانشگاه و استخرها و… دیده اید.

بر اساس پیکسل، تلویزیون شهری به دو دسته RGB و RGB 2 تقسیم می شوند. در مدل RGB هر پیکسل دارای یک LED قرمز و آبی است. در مدل RGB 2 هر پیکسل از دو LED آبی و قرمز برخوردار است‌.

در بین هر پیکسل فاصله مشخص شده ای وجود دارد که دات نامیده می شود.

بر اساس کارکرد تلویزیون شهری به دو دسته Indoor و Outdoor تقسیم بندی می شوند.

تلویزیون شهری Indoor

این نوع تلویزیون ضد آب نیست و همچنین کیفیت چندان خوبی ندارد به همین خاطر بیشتر در فضاهای بسته مثل استادیوم ها و سالن های فرودگاه و مترو و… استفاده می شوند.

تلویزیون شهری Outdoor

این نوع تلویزیون ها معمولا ضد ضربه و ضد آب هستند‌.  به علت اینکه از قدرت نمایش خوبی برخوردارند، معمولا در میدان‌های شهری و مجتمع های تجاری و دانشگاه و پارک ها و … استفاده می شوند.

انواع دیگری از تلویزیون شهری وجود دارند از جمله:

نمایشگر ماشینی قابل حمل

نمایشگر قابل حمل در دو نوع موجود هستند:

نوعی از این نمایشگرها روی ماشین های سنگین نصب می شوند و به طور معمول دارای ۳ الی ۴ متر ارتفاع هستند.

نوع دیگر روی اسکلت های چهار چرخ نصب می شوند و قابلیت جابه جایی را با موتور متحرک دارند. هزینه این نوع نمایشگرها بر حسب اندازه و نوع ماشین و حمل آن متفاوت است.

نمایشگر غول پیکر شهری

معمولا این نوع نمایشگرها برای ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی که قصد برگزاری همایش ها در وسعت بزرگ را دارند، مناسب هستند.

تلویزیون های شهری پارک ها و مکان های عمومی و خصوصی

برای اطلاع رسانی  و تبلیغات تجاری، پیام های شهروندی، مذهبی و فرهنگی و … این نوع تلویزیون ها بسیار مناسب هستند.

نمایشگر غول پیکر استخرها و مکان های تفریحی و ورزشی

از این نوع نمایشگرها می توان در جاهای بزرگ  مثل مکان های تفریحی و ورزشی استفاده کرد تا افزون بر تفریح و ورزش افراد بتوانند به تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه خود بپردازند. این یک راه عالی برای جذب مشتری و رونق کسب و کار است.

تولید کننده تلویزیون شهری

 در تلویزیون شهری هر کابینت به صورت کاملا مجزا از دیگر کابینت ها است.  زمانی که کابینت ها در کنار هم وصل میشوند، قادرند به صورتی هماهنگ و یکپارچه کار کنند.  تعدادی ماژول در کنار هم هر کابینت را به وجود می آورد. ماژول ها به ولتاژ احتیاج دارند که توسط چندین منبع تغذیه تامین می شود.

مجموعه ای اس ای لایت تولید کننده انواع تلویزیون های شهری با بالاترین کیفیت است. تمام قطعات موجود در فروشگاه آی اس آی لایت از گارانتی برخوردار هستند.

 تلویزیون شهری 2

قیمت تلویزیون شهری

بنا به دلایل نوسانات شدید ارزی نمی توان قیمت تلویزیون شهری را به طور قطع  پیش بینی کرد. اما قیمت تلویزیون شهری به عواملی مثل سایز تلویزیون شهری، خنک‌کننده تلویزیون شهری، زیباسازی پایه نصب، جنس و برند تلویزیون شهری، امنیت تلویزیون شهری و … وابسته است. هر چقدر کیفیت تلویزیون شهری بهتر و بالاتر باشد، روی قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

راه‌اندازی تلویزیون شهری

قبل از اقدام به راه‌اندازی و نصب تلویزیون شهری در جهت تبلیغات عمومی بایستی در قدم اول شخص پیشنهاد و طرح را با مدارک لازم به شهرداری ارائه دهد. اگر مرحله اول با موفقیت انجام شد، در قدم بعدی باید از اداره برق و همچنین راهنمایی رانندگی و… مجوز های لازم را کسب کند. طرح انتخابی به کمیسیون بررسی طرح های شهرداری فرستاده می شود تا در آنجا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورتی که طرح در کمیسیون شهرداری تایید شد، یک مزایده برای آن طرح انجام می شود و شرکتی که بهترین پیشنهاد را از جنبه مادی و بهره‌برداری ارائه دهد، مزایده را برنده می شود و می تواند تلویزیون شهری را نصب کند.

بعد از تمام این مراحل قراردادی وضع می شود و نحوه پرداخت پول توسط شرکت بهره بردار و همچنین تعیین نوع همکاری با شهرداری ثبت می شود‌‌‌. شهرداری مجوز های لازم را برای بهره‌برداری و نصب تلویزیون شهری صادر می کند و از همین راه،  شرکت بهره بردار می تواند بر اساس قوانین اقدام به نصب و شروع فعالیت کند.

سفارش تلویزیون شهری

تبلیغات این روزها قسمت اعظمی از کسب و کار را به خود اختصاص داده است. در واقع اگر برای کسب و کار خود تبلیغاتی نداشته باشید و یا به عبارت دیگر کسب و کار شما دیده نشود، ممکن است ضرر زیادی را متحمل شوید. از گذشته تا کنون تبلیغات برای گسترش کار وجود داشته است‌. در فضاهای مجازی و بیلبوردهای بزرگ سطح شهر و اعلامیه ها گرفته تا نصب تلویزیون های شهری و تابلو روان که همگی جزئی از تبلیغات هستند.

 برای اینکه کسب و کار شما دیده شود، بهترین روش سفارش و نصب تلویزیون های شهری است. تلویزیون های شهری در دید عموم مردم قرار می گیرد و از کسب و کار شما ذهنیتی برای مخاطبان شکل می گیرد. همین امر باعث می شود به شما برای رفع نیاز خود مراجعه کنند. برای سفارش تلویزیون های شهری می توانید به تیم حرفه ای و مجرب آی اس آی لایت مراجعه کنید و با نصب و راه‌اندازی تلویزیون شهری، کسب و کار خود را رونق دهید.

 تلویزیون شهری 3

برای اطلاع از قیمت های تلویزیون شهری به سایت asilight.com مراجعه کنید و با کارشناسان فروش این مجموعه توانمند در ارتباط باشید. ای اس ای لایت  کمترین سود را برای خود در نظر دارد و همین امر موجب شده است که رضایت عده زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند.

 سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.