این روزها شاهد درخشش محصولات تلویزیونی ساخت کره جنوبی در میان مخاطبان جهانی هستیم. هنوز مدت چندانی از استقبال گسترده بینندگان از سریال جذاب بازی ماهی مرکب  محصول شبکه نتفلیکس نمی‌گذرد که اثری دیگر از کشور کره جنوبی در رقابتی تنگاتنگ این سریال را پشت سر گذاشته و عنوان پر بیننده‌ترین سریال شبکه نتفلکیس را از آن خود کرد. این سریال تازه  که «عازم جهنم» نام دارد، فضایی ترسناک و ماورایی دارد.

سریال ترسناک  و فانتزی عازم جهنم (Hellbound)، محصول کره جنوبی که نتفلیکس پخش آن را برعهده دارد، یک شبه به پدیده‌ای جهانی تبدیل شده و به سادگی عنوان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی این پلتفرم را از آن خود کرده و بازی‌های مرگ‌بار سریال بازی ماهی مرکب را پشت سر گذاشت.

هیولاها در تعقیب مرد گناهکار در سریال عازم جهنم- 724press.com

براساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده در «FlixPatrol» که در تاریخ بیستم نوامبر منتشر شد، این سریال به پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی نتفلیکس در سطح جهانی تبدیل شد. همچنین تنها با گذشت بیست و چهار ساعت از اولین نمایش سریال، این اثر محبوب در بیش از هشتاد کشور جهان رتبه اول را کسب کرد که باز هم برگ درخشان دیگری در کارنامه محصولات دنیای سرگرمی کشور کره جنوبی است.

مطلب مرتبط: از سریال عازم جهنم، جدیدترین محصول شبکه نتفلیکس چه میدانید؟

سریال عازم جهان با الهام از وب‌تونی با همین عنوان ساخته شده و حال و هوای خشونت‌آمیز دارد و داستان آن هم در مورد تیمی سه نفره از موجوداتی شیطانی است که ناگهان ظاهر شده و گناهکارانی که پیش از این توسط موجودی آسمانی حکم جهنمی شدن را دریافت کرده‌اند، شکار کرده و بعد از ضرب و شتم آنها به شدیدترین شکل ممکن، قربانی را  به جهنم برده و تنها اسکلتی سوخته از او باقی می‌گذارند. درواقع این موجودات پشمالوی غول‌پیکر جسم قربانی را در میان نوری درخشان سوزانده و او را به جهنم می‌فرستند و واضح است که این اقدام آنها باعث شیوه نوعی هیستری عمومی با درون مایه‌های تعصبات مذهبی می‌شود که جامعه را عمیقا تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد.

برای اولین بار این سریال که کارگردانی آن را یون سانگ هو برعهده دارد، در ماه سپتامبر سال جاری میلادی و در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو  به نمایش درآمد.

زن قربانی در سریال عازم جهنم- 724press.com

پیش از پخش این سریال و موفقیت خارق‌العاده آن در سطح جهانی، سریال دیگری از کشور کره جنوبی با عنوان بازی ماهی مرکب که در ۱۹ سپتامبر پخش شد، ۴۶ روز متوالی صدرنشین جدول پخش بوده و در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه بینندگان قرار گرفته بود. تخمین زده می‌شود در آن زمان ۱۴۲ میلیون خانوار در ۹۴ کشور جهان این سریال را تماشا کردند؛ اثری که به خاطر خشونت بالا و حال و هوای اندوهبارش شناخته شده است. همچنین بد نیست بدانید پخش سریال بازی ماهی مرکب  حدود ۹۰۰ میلیون دلار برای شبکه نتفلیکس سودآوری داشته است.

مطلب مرتبط: جزئیاتی خواندنی از سریال بازی ماهی مرکب

استقبال از سریال بازی ماهی مرکب به اندازه‌ای گسترده بود که باعث شد ساخت فصل دوم به صورت یک مطالبه عمومی و موجه دربیاید به طوری که خالق این سریال که در ابتدا به صورت علنی میل چندانی برای ساخت آن دست کم در آینده نزدیک از خود نشان نمی‌داد، از احتمال ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب صحبت کند. خالق این سریال هوانگ دونگ هیوک گفت که فصل دوم این سریال در راه است، هرچند که درحال حاضر تنها در مرحله برنامه زیری قرار دارد و خیلی زود است که مشخص کنیم فصل دوم سریال چه زمانی آماده پخش شده و خط داستانی آن به چه شکل خواهد بود.

گروه حقیقت تازه در سریال عازم جهنم- 724press.com

همین داستان ظاهرا قرار است برای سریال عازم جهنم هم تکرار شود؛ به خصوص که با پایان فصل اول، سؤال‌های زیادی بی‌جواب باقی ماند که بیننده را مشتاق تماشای ادامه داستان می‌کند. ازآنجایی که این سریال در بازه زمانی کوتاه‌تری موفقیت بازی ماهی مرکب را تکرار و حتی از آن پیشی گرفت، باید منتظر بود و دید موج استقبال از آن در سطح جهانی تاچه زمانی ادامه پیدا می‌کند.

امیدوارم از مرور این مطلب و همراهی با ما لذت برده باشید. اگر فرصت تماشای این سریال را پیدا نکردید و درعین‌حال از محصولات تلویزیونی کره جنوبی لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال را از دست ندهید. اگر هم موفق به تماشای آن شده‌اید، خوشحال می‌شویم نظر خود را در مورد سریال عازم جهنم و دلایل محبوبیت آن با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس درمیان بگذارید.