بعید است این روزها گشتی در شبکه‌های اجتماعی بزنید و به نام سریال کره‌ای بازی ماهی مرکب (Squid Game) محصول شبکه نتفلیکس برنخورید؛ سریالی که موجی بزرگ به راه انداخته و به شدت توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرده است. یکی از بازیگران این سریال ۹ قسمتی جذاب هویون جونگ است که در این سریال در نقش دختری با نگاهی سرد به نام سه بیوک را برعهده داشت. درادامه این مطلب با ما در ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به زندگینامه و کارنامه حرفه‌ای این بازیگر معروف داشته باشیم.

سریال بازی ماهی مرکب این روزها به صورت چشمگیری مورد استقبال جهانی قرار گرفته است؛ کافی است گشتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بزنید تا با انبوهی مطلب پیرامون این سریال برخورد کنید. اینکه دلایل این محبوبیت چیست و چه شد که این سریال این چنین توجه مخاطبان در گوشه و کنار جهان را به خود جلب کرده است داستانی است که در فرصتی دیگر به آن خواهیم پرداخت. اما در کنار فیلمنامه و جذابیت‌های دیگر این سریال باید به بازی بازیگران هم اشاره کنیم که ظاهرا موفق شدند به خوبی با بیننده ارتباط برقرار کرده و آن حس همذات پنداری را در آنها بیدار کنند.

مطلب مرتبط: از سریال محبوب بازی ماهی مرکب چه میدانید؟

یکی از این بازیگران خانم هویون جونگ (Jung Ho yeon) است که با ایفای نقش سه شخصیت سه بیوک در این مجموعه حضوری درخشان داشت. اما برای شروع بیایید کمی با این بازیگر جوان کره‌ای آشنا شویم و ببینیم به جز حضور در سریال ماهی مرکب، دیگر در چه آثار سینمایی یا تلویزیونی حضور داشته است؟

هویون جونگ کیست؟

هویون جونگ در نقش سه بیوک-724press.com

هویون جونگ (جونگ هو یئون) متولد ۲۳ ماه جون سال ۱۹۹۴ میلادی، مدل و بازیگر معروف کره جنوبی است. مجله ووگ (Vogue) از او به عنوان مدل برتر آینده کره نام برده شد؛ او همچنین توسط سایت «Models.com» به عنوان یکی از پنجاه مدل برتر صنعت مد معرفی شده است.

برای کسانی که این روزها با سریال وایرال شده و بسیار معروف شبکه نتفلیکس یعنی بازی مرکب آشنایی دارند، این چهره بسیار آشنا است. چرا که او در این سریال نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی و جذاب را ایفا کرد که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. البته بدنیست بدانید این اولین سریالی نیست که این بازیگر در آن درخشیده است و او پیش از بازی در سریال ماهی مرکب هم فردی معروف و برجسته بود.

شاید فکر کنید این بازیگر خوش چهره و با استعداد پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری هم حضور داشته است، اما بهتر است بدانید این بازیگر درخشان کره جنوبی درواقع اولین تجربه خود در زمینه بازی در سریال‌های تلویزیونی را با همین مجموعه بازی مرکب کسب کرد! بله، به معنای واقعی کلمه این اولین حضور او در صفحه‌نمایش بود؛ هرچند او یکی از مدل‌های برتر کره بوده و بیش از این هم برای مردم این کشور، شخصیتی شناخته شده بود.

مطلب مرتبط: جزئیاتی خواندنی از سریال بازی ماهی مرکب

اما به واقع این اولین حضور این بازیگر نوآمده و تازه‌وارد به اندازه‌ای جذاب و قدرتمند بود و او آنچنان در به تصویر کشیدن شخصیت کانگ سه بیوک، این دختر آسیب دیده موفق عمل کرد که این روزها به سرعت طرفداران بسیاری در سطح جهانی به دست آورده است. بنابراین اگر دوست دارید کمی بیشتر در مورد این هنرمند جذاب بدانید که ستاره بخت و اقبالش خیلی سریع‌تر از چیزی که تصورش را می‌کرد، در عرصه بین‌المللی شروع به درخشش کرده است، در ادامه این مطلب با ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید.

محبوب‌ترین بازیگر زن کره با رتبه دوم در تعداد فالوئر در شبکه اجتماعی اینستاگرام

بازیگر جوان کره ای هویون جونگ-724press.com

شاید برای‌تان جالب باشد که هویون جونگ بعد از پخش سریال ماهی مرکب از شبکه تنفلیکس، به سرعت به دومین بازیگر کره‌ای تبدیل شده که بیشترین تعداد فالوئر و دنبال کننده را در اینستاگرام به خود اختصاص داده است.

اگر از دنبال کنندگان کی دراما (K-drama) یا همان صنعت فیلم و سریال کره باشید حتما می‌دانید که زیبایی نقشی مهم در موفقیت در این حوزه دارد و البته که جذابیت این بازیگر جوان هم کار خود را کرده است؛ به طوری که تا تاریخ چهارم اکتبر سال جاری میلادی، این بازیگر با مجموع ۱۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

البته این مسئله شاید زمانی جذاب‌تر باشد که بدانید براساس گزارشات موجود، صفحه اینستاگرام این بازیگر تنها ظرف مدت دو هفته از رقم چهارصد هزار فالوئر به رقم ده میلیون نفر دنبال کننده رسید که جهشی باورنکردنی است و به عبارتی او ۲۰ برابر بیش از هر ستاره دیگری با چنین سرعتی برای خود مخاطب و علاقمند خاص دست و پا کرده است.

هویون جونگ،پارک هه سو و لی یونگ جه پشت صحنه سریال بازی ماهی مرکب-724press.com

البته همچنان لی سانگ کیونگ (Lee Sung Kyung)، بازیگر، مدل و خواننده کره‌ای با ۲۶ میلیون دنبال کننده در صدر جدول محبوب و پرطرفدارترین بازیگران کره‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام جا خوش کرده است. از سوی دیگر این روزها شاهد پیوستن لی یونگ جه (Lee Jung-Jae) و پارک هه سو (Park Hae-soo) دیگر بازیگران اصلی سریال ماهی مرکب به این شبکه اجتماعی هستیم که با ارسال مجموعه‌ای عکس‌های سلفی و پشت صحنه‌های دوستانه این سریال و اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان، توجه را به خود جلب کرده‌اند.

این توجه به اندازه‌ای بود که لی یونگ جه تنها ظرف دو روز یک و نیم میلیون فالوئر به دست آورد و پارک هم به رقم قابل توجه نهصد هزار نفر رسید که همه اینها نشان از محبوبیت این سریال و بازیگران آن در میان عموم است.

بیوگرافی هیون جونگ

سه بیوک و دوستش در مرحله تیله بازی در سریال بازی ماهی مرکب-724press.com

هویون جونگ (جونگ هویون) متولد و بزرگ شده پایتخت کره جنوبی شهر سئول است. او تحصیلات خود را در دانشگاه زنان دانگدوک به پایان برد، جایی که در رشته مدلینگ تحصیل می‌کرد.

او در ۱۶ سالگی یک مدل حرفه‌ای بود که در آن زمان به دلیل رنگ قرمز آتشین موهایش به سرعت در صحنه مد به شهرت و محبوبیت دست پیدا کرد. همچنین با حضور در برنامه مدل بعدی در سال ۲۰۱۳ موفق شد ای محبوبیت را افزایش داده و به رتبه دوم دست پیدا کند. بدنیست بدانید او حرفه مدلینگ را بدون هیچ حمایت خاصی از سوی نمایندگی مدلینگ شروع کرد. او در هفته مد سئول ظاهر شده و خیلی زود توجه آژانس‌های مختلف را به خود جلب کرد و درنهایت «ESteem Models» با او قرارداد بست. به گزارش ۷۲۴پرس، عمده موفقیت او در این حرفه با حضور در برنامه «Next Top Model» به دست آمد که استارت و شروع شهرت اولیه او شد. این کار به او کمک کرد تا در مجلات مختلف مد از جمله «Vogue Korea Girl» معرفی شود. همچنین هویون جونگ در سطح بین‌المللی هم برای مارک‌های معروفی همچون مارک جیکابز و لویی ویتون کار کرده بود.

از آنجایی که ظاهرا موفق بودن در حرفه مدلینگ و آشنا شدن با برترین برندهای مد و پوشاک جهان همچون لوئی ویتون، شنل و فندی تا مدل‌های وطنی باعث شناخته‌تر شدن این بانوی جوان شده بود، در سال ۲۰۲۰ فرصتی برایش فراهم شد تا در مینی سریال شبکه نتفلیکس با عنوان بازی ماهی مرکب بازی کند که نویسندگی و کارگردانی آن را هوانگ دونگ هیوک (Hwang Dong-hyuk) برعهده داشت. یک سریال ترسناک و مهیج که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی نتفلیکس در تمام دوران شده است.

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی جنیفر آنیستون، بازیگر سریال فرندز

ارزش خالص دارایی هویون جونگ

مدل کره هویون جونگ-724press.com

تخمین زده می‌شود که دارایی خالص این بازیگر هم اکنون یک میلیون دلار باشد؛ البته منابع اصلی درآمد او حرفه مدلینگ، حمایت‌های مالی و این روزها بازیگری است. اگرچه بازیگری و مدلینگ عمده منبع درآمد او هستند، اما هنوز اطلاعات چندانی در این زمینه در دسترس عموم قرار نگرفته است. ضمن آنکه این بازیگر و مدل ۲۷ ساله تازه در آغاز راه است و هنوز فرصت‌های بیشماری دیگری برای درآمدزایی در اختیار دارد.

به نظر می‌رسد درشرایط فعلی هنوز او حمایت مالی چندانی دریافت نکرده است؛ هرچند با توجه به رشد شهرت و محبوبیت او در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به راحتی بزرگ‌ترین مارک و برندهای جهانی را جذب کند؛ به طوری که تنها با گذاشتن یک پست حمایتی تا پنجاه هزار دلار درآمد مالی داشته باشد که رقم خوبی است.

زندگی خانوادگی و روابط عاطفی

لی دونگ هوئی و هویون جونگ-724press.com

هویون جونگ در حال حاضر با دیگر بازیگر کره جنوبی لی دونگ هوئی (Lee Dong Hwi) روابط خوبی دارد و براساس گزارش هرالد پاپ به نظر می‌رسد این زوج از سال ۲۰۱۶ تاکنون با هم بودند. به گزارش ۷۲۴پرس (724press.com)، هویون جونگ در مصاحبه‌ای با یک نشریه کره‌ای اشاره کرد که لی دونگ به موفقیت بازی او در سریال بازی ماهی مرکب افتخار می‌کند و اینکه او دوستی خوب و شخصی قابل اعتماد است که هم مشوق او است و هم برایش احساس نگرانی می‌کند. درمجموع به نظر می‌رسد آنها به خوبی با هم کنار آمده و به درک متقابل رسیدند.

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی جانی دپ

در مورد والدین و زندگی خانوادگی هویون جونگ هم اطلاعات چندانی در دست نیست ولی به نظر می‌رسد او دو خواهر و برادر دارد.

زندگی شخصی هویون جونگ

هویون جونگ بازیگر و مدل کره ای-724press.com

  • او به گشت و گذار و مسافرت علاقه زیادی دارد و تاکنون به کشورهای مختلفی همچون ایتالیا، جمهوری چک، اتریش و.. سفر کرده است.
  • رنگ مورد علاقه این بازیگر رنگ مشکی است.
  • هم اکنون حرفه مدلینگ او را «Nomad Management» که یک آژانس مدل مستقر در نیویورک است، اداره می‌کند.
  • در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدل سال معرفی شد.
  • او علاقه به تتو کردن ندارد.
  • این بازیگر عاشق گربه‌ها است.
  • اگرچه در کره جنوبی متولد و بزرگ شده است، ولی هم اکنون در ایالات متحده زندگی می‌کند.
  • به جز اینستاگرام، او در هیچ رسانه اجتماعی دیگری فعال نیست.

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدوارم از همراهی با ما و مرور زندگی و کارنامه حرفه‌ای بازیگر بااستعداد و مدل جذاب کره هویون جونگ لذت برده باشید. آیا شما سریال بازی ماهی مرکب را دیده‌اید؟ نظر شما در مورد این سریال و هنرنمایی بازیگران آن چیست؟ آیا به نظرتان این سریال در آن حدی که مورد استقبال قرار گرفته، جذاب و تماشایی است؟ فراموش نکنید نظرات، تجربیات و دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس هم درمیان بگذارید.