این روزها انیمه به خصوص در کشور ما بسیار محبوب شده است. نسلی از دوست‌داران انیمیشن به ویژه انیمه‌های جذاب ژاپنی که نام اوتاکو برخود نهاده و با تعصبی خاص تازه‌ترین آاثر دنیای انیمه را دنبال می‌کنند. اما آیا می‌دانید امسال چه انیمه‌های جذاب و رمانتیکی به بازار آمده‌اند؟ درمرور تعدادی از بهترین انیمه‌های عاشقانه امسال ۷۲۴پرس را همراهی کنید.

همانطور که قطعا علاقمندان آثار رمانتیک و عاشقانه درجریان هستند، سال ۲۰۲۱ برای طرفداران این ژانر مملو از رخدادهای مهیج و خاطره‌انگیز است. به عبارتی امسال داستان‌های شگفت‌انگیز و عاشقانه فراوانی آماده تعریف شدن هستند، از فصل جدید سریال‌های محبوب همچون سبد میوه و کاگویا ساما تا مجموعه‌های جدیدی که قرار است که قلب طرفداران را به تپش بیندازند.

شیطان کش، حمله به تایتان، آکادمی قهرمان من، وان پیس- 724press.com

فرق نمی‌کند طرفدار شوجو هستید یا شونن، به هرحال در این ویترین جذاب طرحی عاشقانه و به یادماندنی وجود دارد که بتوانید از تماشای آن لذت ببرید. بی‌تردید بعد از رخدادهای سال گذشته میلادی و تأخیرهای پیاپی در پخش آثار مختلف سینمایی و سریال‌ها که ناشی از همه گیری ویروس کرونا و پیامدهای آن بود، جهان در سال ۲۰۲۱ نیازمند مقدار زیادی عشق است. به ویژه عشق شیرینی که انیمه‌ها برای‌مان به ارمغان می‌آورند.

در ادامه با ۷۲۴پرس در مرور تعدادی از این انیمه رمانتیک، عاشقانه و شیرین همراه باشید.

انیمه Heaven Official's Blessing

موهبت خدایان آسمان- 724press.com

انیمه موهبت خدایان آسمان

قسمت ویژه انیمه موهبت خدایان آسمان (خدایان بهشتی) یک انیمه عاشقانه جدید محصول سال جاری میلادی است که ارزش تماشا را دارد. این سریال براساس رمانی به همین نام نوشته مو شیانگ تانگ شیو ساخته و برای اولین بار در تاریخ ۳۱ اکتبر سال گذشته میلادی در دو وبسایت اشتراک فیلم «bilibili» و «Funimation» منتشر شد.

شبکه نتفلیکس هم این مجموعه انیمیشنی را پخش می‌کند، از جمله قسمت ویژه‌ای که پخش در ۱۶ فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

انیمه Omoi, Omoware, Furi, Furare

آکاری وریو- 724press.com

داستان این انیمه در مورد چهار همکلاسی دبیرستانی یعنی یونا، آکاری، کازومی و ریو است که همگی دیدگاه و نقطه نظراتی متفاوت در مورد عشق و روابط عاشقانه دارند.

در خلال داستان همانگونه که روابط و احساساتی جدید شکل گرفته و متقابلا آنها را هم درگیر خود می‌کنند، دیدگاه آنها هم دستخوش تغییر شده و رفته رفته بهتر با قلب و احساسات خود آشنا می‌شوند.

به عبارتی داستان این انیمه در مورد شکل گرفتن نخستین عشق با تمام احساساتی است که فرد را درگیر خود می‌کنند.

انیمه ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka (فصل سوم)

انیمه دانماچی- 724press.com

انیمه دانماچی

آیا در زندگی به برخوردهای سرنوشت ساز اعتقاد دارید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، تماشای این انیمه برای‌تان خالی از لطف نخواهد بود.

داستان این انیمه در مورد پسری ماجراجو به نام بل کرانل است که رویاهای خود را به این امید دنبال می‌کند که روزی تبدیل به یکی از بزرگترین ساکنان شهر اوراریو شود. با برکت نازل شده از سوی الهه‌ای به نام هستیا و احساسات شدیدی که نسبت به او دارد، بل تلاشی سخت را  درجهت رسیدن به این هدف آغاز می‌کند که روزی فردی شایسته برای ایستادن در کنار این الهه باشد.

انیمه Higehiro: After Being Rejected, I Shaved and Took in a High School Runaway

انیمه هیگه هیرو- 724press.com

داستان این انیمه عاشقانه در مورد کارمندی است که با یک دختر مدرسه‌ای قرار ازدواج می‌گذارد. این دو اگرچه تفاوت سنی و حتی شخصیتی قابل توجهی با هم دارند، اما درنهایت درگیر پیوندی محکم و عاشقانه می‌شوند. اما سؤال اینجاست که آیا این عشق با وجود این همه تفاوت بادوام است یا خیر؟

انیمه Bottom-Tier Character Tomozaki

تومازاکی فومیا- 724press.com

یک گیمر حرفه‌ای و فوق‌العاده با استعداد به نام تومازاکی فومیا دوست دارد هرآنچه در دنیای بازی‌ها تجربه کرده است را در دنیای واقعی هم امتحان کند، هرچند هک کردن دنیا غیرممکن به نظر می‌رسد.

مطلب مرتبط: نقد فیلم «یک صدای خاموش» (A Silent Voice)/ انیمه ژاپنی محصول سال 2016

خوشبختانه او با بازیکن باتجربه دیگری به نام آئویی هینامی همراه می‌شود که به تومازاکی در تجربه کرن این اتفاق کمک می‌کند. یک انیمه کمدی رمانتیک و جالب توجه که تماشای آن می‌تواند آخر هفته‌ای سرگرم‌کننده را برای مخاطبان آثار عاشقانه رقم بزند.

انیمه My Next Life As A Villainess: All Routes Lead To Doom!

شخصیت های انیمه زندگی بعدی من به عنوان نقش منفی داستان- 724press.com

انیمه زندگی بعدی من به عنوان نقش منفی داستان: همه مسیرها به نگون‌بختی می‌رسند

انیمه زندگی بعدی من به عنوان نقش منفی داستان، سریالی است که فصل اول آن اوایل تا اواسط سال گذشته میلادی پخش شد و امسال شاهد پخش فصل دوم آن بودیم.

به گزارش ۷۲۴پرس، داستان این انیمه در مورد زنی جوان به نام کاتارینا کالز است؛ زنی از خاندانی اشرافی است که یک بار دیگر در بازی اوتومه متولد شده است. این بار او در بازی در نقش شخصیتی شرور ظاهر شده که سرنوشتی وحشتناک در انتظارش است. حال او باید دوباره تمام دانش و مهارتهایش را به کار بگیرد تا از این سرانجام تلخ اجتناب کند.

انیمه Date A Live

نجات ارواح انیمه ژاپنی- 724press.com

این مجموعه انیمه جذاب برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به اندازه موفق بود که شاهد ساخت دو فصل دیگر از آن بودیم. اما ظاهرا موفقیت این انیمه به حدی بود که خالق آن جوشی تاچیبانا به علاقمندان این مجموعه خبر داد بهار سال ۲۰۲۱ شاهد پخش فصلی جدید از این انیمه خواهند بود.

داستان این انیمه درباره شیدو ایتسوکا است؛ مرد جوانی که وظیفه محدود و مهروموم کردن ارواحی را برعهده دارد که مسئول ایجاد زلزله‌های ویرانگر هستند. البته که او در راه انجام وظیفه از عاشق شدن هیچ ابایی ندارد و درنهایت این بوسه عشق است که ارواح را به جهانی دیگر راهنمایی کرده و دنیا را از خطر حفظ می‌کند.

انیمه Rent-A-Girlfriend

چیزورو میزوهارا- 724press.com

اولین قسمت از فصل اول این انیمه دوازده قسمتی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ منتشر شده و خیلی زود توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ امری که ساخت فصل دوم این مجموعه را تضمین کرد. مجموعه‌ای که هنوز به صورت قطع مشخص نیست در اواخر سال جاری پخش شده یا انتشار آن به سال آینده موکول می‌شود.

داستان این انیمه در منورد پسری به نام کازویا کینوشیتا است که تلاش می‌کند بعد از جدایی از دوست قبلی، دوستی جدید برای خود دست و پا کند. هرچند ملاقات او با این دوست تازه که چیزورو میزوهارا نام دارد، خیلی خوب پیش نرفته و او را تاحدی عصبانی می‌کند. اما از آنجایی که مادربزرگ بیمار کازویا از چیزورو خوشش آمده، او تصمیم می‌گیرد این رابطه را ادامه دهد.

انیمه Kaguya-Sama: Love Is War

کاگویا ساما- 724press.com

انیمه کاگویا ساما: عشق جنگ است

به گزارش 724Press.com، در اواخر سال گذشته میلادی «Funimation» اعلام کرد قرار است فصل سوم این انیمه در سال ۲۰۲۱ منتشر شود؛ هرچند هنوز زمان مشخصی برای پخش این انیمه مشخص نشده است.

این انیمه داستان زوجی قدرتمند به نام‌های میوکی شیروگان و کاگویا شینومیا است که عهده دار مسئولیت ریاست و نائب رئیسی شورای دانش‌آموزی هستند.

باوجود اینکه مشخص است این دو چه احساسی به هم دارند، اما مسابقه‌ای بین‌شان آغاز می‌شود تا معلوم شود کدام یک زودتر از دیگری به عشقش اعتراف خواهد کرد و پرواضح است دراین راه همه نوع شیطنت و نقشه عاشقانه‌ای به کار گرفته می‌شود.

انیمه Fruits Basket: The Final

سبد میوه- 724press.com

انیمه سبد میوه‌ها

امسال شاهد پخش فصل سوم و پایانی انیمه بسیار محبوب و جذاب سبد میوه‌ها هستیم. به خصوص از آنجایی که فصل دوم این انیمه با یک غافلگیری بزرگ به پایان رسید، مخاطبان و طرفداران پروپاقرص این انیمه بی‌صبرانه در انتظار فصل جدید این انیمه بودند تا بفهمند سرانجام نفرینی که دامن خانواده سوما را گرفته، چه خواهد شد؟

داستان این انیمه در مورد دختری فقیر اما مهربان به نام توهرو است که دست سرنوشت او را در مسیر اعضای خانواده‌ای جذاب اما عجیب قرار می‌دهد. خانواده سوما که اسیر نفرینی قدیمی بوده و به شکل حیوانات زودیاک چینی درمی‌آیند. دراین بین همان اندازه که توهرو به کمک نیاز دارد، این خانواده تحت فشار هم نیازمند محبت و دلسوزی هستند تا شاید بتوانند درنهایت براین نفرین قدیمی غلبه کرده و آزادی خود را به دست بیاورند.

مطلب مرتبط: عکاسی از طبیعت ژاپن، الهام بخش انیمیشن پرنسس مونونوکه

عشق احساسی پیچیده با تفاسیری متفاوت است و همین باعث شده است که ژانر انیمه‌های عاشقانه ویترینی از فیلم و سریال‌های متعدد با درون مایه‌های گوناگون باشد که همگی نام عشق را یدک می‌کشند.

شما کدام ساب ژانرهای عاشقانه را ترجیح می‌دهید؟ داستان‌های عاشقانه‌ی گریه‌دار یا عاشقانه‌های کمدی که لبخند به لب‌تان می‌آورند؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.