بحث طراحی داخلی و ایده‌های خلاق در این حوزه به اندازه‌ای مهم و قابل توجه است که هرساله شاهد برگزاری رقابت‌های متعددی برای به چالش کشیدن فعالان این عرصه و معرفی برترین ایده‌های آنها هستیم. مسابقه طراحی «A ’Design Award & Competition» یکی از این رقابت‌ها است که هرساله میزبان بهترین طراحان در سطح جهانی است. از آنجایی که هنرمندان خلاق فراوانی در ایران زندگی می‌کنند، برآن شدیم کمی بیشتر شما را با این مسابقه، شرایط ورود و جوایز اهدایی آن آشنا کنیم. با ۷۲۴پرس همراه باشید.

مسابقه طراحی «A ’Design Award» یکی از برترین و افتخار آمیزترین عرصه‌های طراحی جهانی است که به علاقمندان این حوزه اجازه می‌دهد طرح‌ها و ایده‌های خود را در صحنه‌ای جهانی به نمایش بگذارند. بدین ترتیب تاکنون به همت برگزار کنندگان این رقابت، ۲۰۹۴ برنده در ۱۰۴ رشته مختلف طراحی در سطح جهان معرفی شده‌اند.

مسابقه طراحی - 724press.com

از طرف دیگر به منظور فراهم کردن فرصتی برای برقراری ارتباط وسیع‌تر با علاقمندان دنیای طراحی، اعضای مطبوعات و رسانه‌ها و همین‌طور خریداران بین‌الملی، مشخصات آثار برگزیده به تمام زبان‌های اصلی ترجمه می‌شوند.

به عبارتی شرکت در این مسابقه و بردن جایزه آن مزایای متعددی را برای برندگان مهیا می‌کند از جمله قرار گرفتن در لیست فروش رایگان «SaloneDelDesigner»، استفاده ازخدمات رایگان «DesignMediator»، قرار گرفتن در فهرست شبکه  BuySellDesign» ایجاد سرویس خرید و فروش و اشتراک رایگان در «listof.net» که همه این فرصت‌ها می‌تواند شانس برنده را برای معرفی و ارائه محصولش را در ابعاد وسیع در سطح جهانی مهیا کند.

طراحی اتاق نشیمن شیک - 724press.com

طراحی میز کار شیک - 724press.com

از سوی دیگر افراد برگزیده می‌توانند از توزیع و تبلیغ رایگان در مطبوعات هم بهره‌مند شوند و در رتبه‌بندی طراحی در سطح جهانی هم جای بگیرند که این خود افتخار بزرگی است. این مسابقه در طیفی گسترده از شاخه‌های مختلف و در بیش از صد دسته گوناگون برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به جایزه طراحی صنعتی خوب، جایزه طراحی معماری، جایزه طراحی محصول، جایزه طراحی خدمات، جایزه طراحی برگزیده ارتباطات و جایزه طراحی مد اشاره کرد.

مطلب مرتبط: جذاب‌ترین ایده‌های طراحی مبلمان در سال ۲۰۲۰

افراد برگزیده علاوه بر جایزه نشان سه بعدی این مراسم را در جعبه‌ای سیاه رنگ و شیک دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را در نمایشگاه و سالنامه مربوطه به نمایش بگذارند. همچنین شانس تبلیغات گسترده در مجلات و وبلاگ‌های معتبر حوزه طراحی را هم دارند. لوح یادبود دریافت کرده و حتی فضایی برای نمایش آثارشان در نمایشگاه آثار برگزیده هم در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

طراحی آویز خلاقانه - 724press.com

کتابخانه گرد - 724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس، هیئت داوران این مسابقه گروهی برگزیده از بهترین طراحان بین‌المللی و اعضای رسانه‌ها هستند که وظیفه بررسی آثار هنرمندان و طراحان را برعهده دارند. البته هم اکنون فرصت ثبت نام و ارائه آثار در مسابقه سال جاری میلادی به پایان رسیده است و قرار است برندگان نهایی در تاریخ اول می سال آینده میلادی معرفی شوند. اما شما هنرمند عزیز از هم اکنون فرصت داری روی ایده و طرح ذهنی خود کار کرده و آن را برای ارسال به این مسابقه آماده کنید؛ شاید شما برنده بعدی این رقابت بزرگ باشید.

طراحی درخت گربه - 724press.com

طراحی صندلی مدرن - 724press.com

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدوارم روزی شاهد حضور پررنگ طراحان خوش ذوق ایرانی در این رقابت معتبر بین‌المللی باشیم. نظر شما در مورد شرکت در چنین رویدادهایی چیست؟ شما حوزه طراحی در ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ فراموش نکنید نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام درمیان بگذارید.