سریال فرندز یکی از سریال‌های نوستالژیک و به یادماندنی است که در زمان پخش خود بسیار محبوب و پرطرفدار بود. البته بعد از گذشته ده سال بالاخره این سریال هم به کار خود پایان داد و دوستان هرکدام به راه خود رفتند. هرچند همیشه این چشم انتظاری درمیان مخاطبان سریال فرندز باقی ماند که بالاخره چه زمانی شاهد اتحاد مجدد آنها و بازگشت این سریال به تلویزیون خواهند بود. آرزویی که به نظر می‌رسد به شکلی درحال تحقق است. بله قرار است خیلی زود قسمت ویژه و جدید سریال فرندز پخش شده و شش دوست را دوباره دور هم جمع کند.

پس از مدت‌های چشم انتظار نگه داشتن مخاطبان پروپاقرصد و حدس و گمان زدن در مورد شروعی تازه یا یک بازسازی خلاق، بالاخره پیش بینی‌های انجام شده محقق خواهد شد. شبکه «HBO Max» اولین تیزر تبلیغاتی برای سریال جذاب و پرطرفدار دوستان یا همان سریال فرندز را پخش کرد، قسمتی ویژه که قرار است در تاریخ ۲۷ ماه می سال جاری (۶ خرداد ۱۴۰۰) از تلویزیون پخش شود. 

مطلب مرتبط: ۱۲ جزئیات سریال فرندز که به آن‌ها توجه نکرده‌ایم

این تیزر تبلیغاتی البته بسیار کوتاه‌تر از چیزی است که بتواند اطلاعاتی در مورد حال و هوای این قسمت تازه را در اختیار مخاطبان قرار دهد، تنها ما نمایی از شش عضو اصلی این گروه را می‌بینیم که پشت به دوربین و شانه به شانه هم درحال قدم زدن هستند. سرعت فیلم را آهسته کرده و آهنگ خاطره انگیز و نوستالژیک سریال هم درحال پخش است که تمام این‌ها در کنار هم دوباره حس دلتنگی را در مخاطبان قدیمی این سریال بیدار می‌کند.

نکته مهم اما این است که به خاطر داشته باشید این قسمت قرار نیست شروعی بر پخش مجدد یا بازسازی این سریال محبوب شبکه تلویزیونی نیست که به مدت ده سال از این شبکه پخش می‌شد. این قسمت ویژه قرار است فرصتی برای دیداری مجدد با دوستان قدیمی شما یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، متیو پری ، مت لبلانک و دیوید شویمر باشد. فرصتی که هم آنها دوباره دور هم جمع شوند و هم بینندگان دوباره آنها را درکنار همدیگر ببینند. اگر چه پیش‌تر متيو پری از عدم تمایل خود برای بازی مجدد در سریال فرندز گفته بود ولی وی نیز در این جمع حضور دارد. البته که هرکدام از این بازیگران همچنان مشغول پروژه‌های دیگری هم هستند؛ به عنوان نمونه جنیفر آنیستون در برنامه صبحگاهی «The Morning Show» حضور دارد، کورتنی کاکس در سری جدید از «Starz» مشغول است و لیزا کودرو درحال کار روی فصل دیگری از «The Comeback» است.

پوستر رسمی از قسمت ویژه سریال Friends

طبق اعلامیه مطبوعاتی منتشر شده، این ویژه برنامه همچنین میزبان مهمانانی هم خواهد بود که برخی از آنها در نسخه اصلی سریال حضور داشتند. به عنوان مثال مگی ویلر که نقش جنیس را ایفا می‌کرد در کنار مهمانان دیگری همچون لری هنکین، ریز ویترسپون، تام سلک، جیمز مایکل تایلر، کریستینا پیکلز، توماس لنون و الیون گولد در این قسمت خاص حضور خواهند داشت.

البته این گروه تنها مهمانان این برنامه نیستند و این فهرست قرار است طولانی‌تر هم شده و شماری دیگر از افراد مشهور دنیای رسانه همچون جاستین بیبر، لیدی گاگا، سیدنی کرافورد، کارا دلوین، جیمز کوردن، کیت هرینگتون، مندی کالینگ، ملاله یوسف زی، دیوید بکهام و BTS هم باشد. بااین حساب به خوبی مشخص است این سریال تاچه اندازه محبوب و پرطرفدار است و چگونه این همه مخاطب خاص را به خود جذب کرده است.

صحنه ای از سریال دوستان، لبلانک،شویمر،کاکس،کودرو،آنیستون،پری- 724press.com

باید منتظر این قسمت ویژه بمانیم که مدت زیادی تا پخش آن باقی نمانده است، قسمتی خاص که قرار است یک دیدار نوستالژیک و خاطره‌انگیز باشد و باید دید دست‌اندرکاران این مجموعه چه برنامه‌های غافلگیر کننده‌ای را برای این دورهمی دوستانه جدید تهیه و تدارک دیده‌اند.

درپایان نظر شما در مورد سریال دوستان چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این سریال بوده‌اید؟ آیا پخش این قسمت ویژه توجه شما را هم به خود جلب کرده است؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.