سریال فرندز (Friends) یکی از سریال‌های تلویزیونی محبوب است که مخاطبان بسیاری در گوشه و کنار جهان داشت. بعد از پایان پخش این سریال، این امیدواری در بین علاقمندان پروپاقرص آن وجود داشت که شاید روزی دوباره شاهد بازگشت بازیگران محبوب خود به صفحه تلویزیون باشند. بعد از مدت‌ها انتظار قرار بود قسمت ویژه سریال دوستان ساخته شود که متأسفانه تولید آن به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد. اکنون اما متیو پری یکی از بازیگران سریال خبر از ساخت قسمت جدید آن داده است.

خبری که بسیاری از علاقمندان و طرفداران پروپا قرص سریال فرندز (دوستان) مدت‌های طولانی در انتظار شنیدن آن بودند، درواقع بعضی از آنها شانزده سال منتظر بازگشت دوباره گروه دوستان - متیو پری (Matthew Perryجنیفر آنیستون (Jennifer Anistonلیسا کادرو (Lisa Kudrowکورتنی کاکس (Courteney Coxمت له بلانک (Matt LeBlanc) و دیوید شویمر (David Schwimmer) - به صفحه تلویزیون بودند؛ هرچند با توجه به پاندمی کرونا و اتفاقات پس از آن اکنون برخی در این فکر هستند که آیا این دیدار دوستان به واقع رخ خواهد داد یا خیر؟

کورتنی کاکس، جنیفر آنیستون،متیو پری-سریال فرندز- 724press.com

در ماه فوریه شبکه HBO max اعلام کرد ساخت این قسمت جدید در دست بررسی است که البته هنوز نه عنوانی برایش انتخاب شده است و نه فیلمنامه مشخصی دارد. اما قبل از آنکه طرفداران این مجموع فرصتی خوشحالی پیدا کنند، پاندمی کرونا از راه رسید و همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داد و اینگونه بود که امکان ساخت این قسمت ویژه هم در پرده ابهام قرار گرفت.

اما متیو پری همچون ابرقهرمانی روی صحنه ظاهر شد و خبر ساخت این قسمت جدید را به صورت تلویحی تأیید کرد؛ قسمتی که به نظر می‌رسد فیلمبرداری آن در ماه مارس آینده (اسفند) آغاز خواهد شد، پس خوشبختانه این دور هم جمع شدن دوباره بازیگران سریال دوستان به زودی اتفاق خواهد افتاد.

مطلب مرتبط: بازگشت سریال فرندز با پخش یک قسمت ویژه در ماه می امسال

به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، براساس توییتی که متیو پرسی در حساب خود منتشر کرد، قرار است فیلمبرداری این قسمت در اوایل ماه مارس انجام شود،. او درادامه اشاره کرده است که ظاهرا سال پرمشغله‌ای را پیش رو دارد و بابت این موضوع خوشحال است. پیش از این لیسا کودرو در گفتگویی با کونان اوبرایان اعلام کرده بود قرار است فیلمبرداری این قسمت ویژه در ماه آگوست انجام شود، اما به دلیل تأخیر پیش آمده بابت شیوع ویروس کووید 19 این مسئله به حالت تعلیق درآمده بود.

بازیگران سریال فرندز- 724press.com

او دراین گفتگو اشاره کرد:

ما چیزی برای انجام دادن داریم، احتمالا یک زمانی در ماه آگوست. منظورم این است که ما هنوز منتظر راهنمایی‌های لازم برای شروع فیلمبرداری هستیم.

براساس گزارش منتشر شده توسط روزنامه «The Sun»، پخش این قسمت ویژه می‌تواند ۳۵۰ میلیون پوند درآمدزایی داشته باشد که در صورت محقق شدن آن، این قسمت سریال فرندز به یکی از پول‌سازترین تک قسمت‌های تاریخ تلویزیون تبدیل خواهد شد. از سوی دیگر این روزنامه در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که ممکن است ساخت این قسمت ویژه به اندازه موفقیت‌آمیز باشد که شاهد ساخت بازسازی مجدد این سریال باشیم که می‌تواند باعث منعقد شدن یک قرارداد میلیون پوندی دیگر در تاریخ تلویزیون باشد؛ امری که ظاهرا کورتنی کاکس امید زیادی به محقق شدن آن دارد و دوست دارد ببیند قرار است کدام بازیگران و ستارگان قرار است در این بازسازی دوباره به جای هنرپیشگان اصلی بازی کنند.

لیسا کودرو،کورتنی کاکس،جنیفر آنیستون- 724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس (724press.com)، کورتنی در کاکس در گفتگویی با هنرپیشه کوین نیلون در قسمتی از مجموعه یوتیوبی او، به این مسئله اشاره کرد و گفت معتقد است تیموتی شالامی می‌تواند انتخاب خوبی برای بازی در نقش جویی باشد. او می‌گوید که نمی‌تواند هنوز این مسئله را تأیید کند اما ممکن است این اتفاق (بازسازی مجدد سریال) اتفاق بیفتد.

مطلب مرتبط: ۱۲ جزئیات سریال فرندز که به آن‌ها توجه نکرده‌ایم

او همچنین در مورد دورهم جمع شدن مجدد بازیگران قدیمی هم صحبت کرده است:

خب، این خیلی هیجان‌انگیز است که ما دوباره قرار است برای اولین بار دور هم جمع شویم، در یک اتاق و درحقیقت درحال صحبت کردن در مورد سریال و این اتفاق قرار است در HBO max اتفاق بیفتد و این مسئله واقعا من را هیجان‌زده کرده است.

ما اوقات خوبی با هم خواهیم داشت و همه چیز عالی خواهد بود. البته هنوز هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداده است و ما در واقع همه نشسته‌ایم و در مورد تمام لحظات هیجان‌انگیزی که در انتظارمان هست صحبت می‌کنیم و خاطرات خوب و شگفت‌انگیزمان را مرور می‌کنیم. این واقعا فوق‌العاده خواهد بود.

سریال فرندز به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ شناخته می‌شود و ظاهرا قرار است بعد از پخش این قسمت ویژه دوباره ما را برای تماشای قسمت‌های بیشتر وسوسه کند. پس بی‌صبرانه روزهای باقیمانده را به امید تماشای دوباره این دوستان شگفت‌انگیز روی صفحه تلویزیون یک به یک شمارش می‌کنیم.

سریال دوستان- 724press.com

نظر شما در مورد سریال فرندز چیست؟ آیا شما هم از علاقمندان این سریال بودید؟ ساخت قسمت جدید یا حتی امکان ساخت بازسازی مجدد این سریال برای شما هم جذاب است. فراموش نکنید نظرات خود را ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴ به اشتراک بگذارید.