مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان از زمان پخشش تاکنون همچنان یکی از محبوب‌ترین آثار سینمایی در سطح جهان است و به همین دلیل جای تعجب نیست که هرازچند گاهی اخباری مبنی برساخت تریلوژی‌هایی جدید از آن به گوش می‌رسد. اما به جز سینما، تلویزیون هم رسانه‌ای مناسب برای دنبال کردن دنیای نبردهای کهکشانی و جنگ همیشگی بین خیر و شر است. نمونه‌اش سریال محبوب مندلورین که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و اکنون به نظر می‌رسد در کنار فصل دوم، باید چشم انتظار اسپین آف دیگری از آن هم باشیم.

شایعاتی به گوش می‌رشد که حکایت از آن دارد که بازیگر سریال مندلورین جینا کارانو (Gina Carano) قرار است این بار در اسپین آفی از این سریال بازی کند که براساس شخصیت کارا دون (Cara Dune) ساخته خواهد شد. برطبق اطلاعات ارائه شده از سوی  «LRM Online»، به نظر می‌رسد این سریال تمرکز بالایی روی شخصیت کارا خواهد داشت و بدین ترتیب این شخصیت نقشی کلیدی در این اسپین آف بازی می‌کند که قرار است توسط دیزنی پلاس پخش شود.

جینا کارانو- 724press.com

هم اکنون اطلاعات چندانی در مورد این سریال مشخص نشده است؛ هرچند طبق ادعای مطرح شده به نظر می‌رسد این سریال هم بی‌شباهت به سریال «کاسیان اندور» (Cassian Andor) نیست، یعنی قرار است به نمایش داستان زندگی کارا دون قبل از آشنا شدن و همکاریش با مندلورین بپردازد. سریال کاسیان اندور به نوعی پیش درآمد فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) است که به زندگی کاپیتان کاسیان اندور می‌پردازد.

مطلب مرتبط: بیوگرافی جورج لوکاس؛ خالق اثر بیاد ماندنی جنگ ستارگان

ما می‌دانیم که این شخصیت از سیاره آلدران است و درجریان جنگ داخلی گالکتیک به عنوان عضوی از گروه شورشیان فعالیت می‌کرد. او در فصل چهارم: پناهگاه به مندلورین می‌گوید که بعد از اندور، هنوز هم بسیاری از جنگاوران سابق امپراتوری را ملاقات می‌کند. او به مندو در مورد روزهایی می‌گوید که در خدمت امپراتوری بوده است و در ادامه توضیح می‌دهد که بعد از شکست امپراتوری شاهد چه اتفاقاتی بوده است.او توضیح می‌دهد با از بین رفت امپراتوری، سیاستمداران شروع به قدرت نمایی کردند و سربازان سابق اکنون به مدافعان صلح بدل شدند که باید از نمایندگان محافظت کرده و شورشیان را سرکوب می‌کردند و این چیزی نبوده است که کارا آمادگی انجام آن را داشته باشد. 

شخصیت مندو در سریال مندلورین- 724press.com

اما او به عنوان بخشی از وظایفش به عنوان یک سرباز «shock trooper» وانمود به بازنشستگی کرده و به سیاره سورگان (Sorgan) سفر می‌کند، جایی که سرانجام با منو روبرو شده و متقاعد می‌شود که به نیروهای امپراتوری در سیاره نوارو (Nevarro) حمله کند. به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، اگرچه «LRM Online» توضیحات چندانی در مورد این اسپین آف نداده است اما کوری ون دایک تاحدی صحبت‌ها آنها را تأیید کرده و اشاره کرد که براساس اطلاعات رسیده از منابع خود می‌داند که احتمالا شخصیت کارا در این سری جدید کمکی کوچک از برخی دوستان خود دریافت خواهد کرد.

شخصیت یودا کوچولو- 724press.com

در مجموع با توجه به اطلاعات موجود به نظر می‌رسد ما باید در انتظار ساخت چندین اسپین آف مختلف از سریال مندلورین باشیم درحقیقت مدیرعامل سابق شرکت دیزنی باب ایگر پیش‌تر در ماه فوریه گذشته صحت این مسئله را تأیید کرد. او گفت:

خب اولویت ما در سال‌های پیش رو بیشتر تمرکز روی ساخت مجموعه‌های تلویزیونی است؛ بدین ترتیب اول شاهد پخش فصل دوم مندلورین در ماه اکتبر خواهیم بود و پس از آن احتمالا داستان‌های بیشتری از این سریال منتشر خواهند شد. در ادامه به تدریج شخصیت‌های بیشتری به مندلورین اضافه شود و این امکان وجود دارد که آنها در ادامه مسیر از این سریال جدا شده و مسیر خود را در مجموعه‌های جداگانه ادامه دهند.

او در گفتگویی که بعدا انجام شد هم به ساخت مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان اشاره کرد و افزود تمرکز در کوتاه مدت روی ساخت سریال جنگ ستارگان است که برای پخش تلویزیونی از شبکه دیزنی پلاس آماده می‌شود و در ادامه در مورد توسعه آن و احتمالا ساخت آثار سینمایی هم تصمیم گیری خواهد شد.

مندو و کارا دون- 724press.com

هفته گذشته دیزنی گزارش داد که این شرکت آماده تمرکز بیشتر روی محصولات شبکه دیزنی پلاس است. دراین اطلاعیه اعلام شد با توجه به موفقیت‌های به دست آمده آنها قصد دارند تمرکز خود را بیشتر معطوف محصولات خود در این شبکه کنند و استراتژی آنها بیشتر روی ساخت و سازماندهی محصولات رسانه‌ای و سرگرمی است که خب خبر خوبی برای اسپین آف‌های مورد انتظار سریال مندلورین است.

نظر شما در مورد ساخت اسپین آف از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب تلویزیونی چیست؟ آیا شما هم از مخاطبان سریال مندلورین بودید؟ فراموش نکنید نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما در ۷۲۴پرس درمیان بگذارید.