سریال مردگان متحرک یکی از سریال‌های محبوب تلویزیونی سال‌های اخیر است که در زمان اوجش رکوردهای قابل توجهی از خود برجای گذاشت. یکی از بازیگران محبوب و شناخته شده این سریال «لورن کوهن» است که در نقش مگی در این سریال ظاهر شد. البته او به دلیل مسائلی دو فصل قبل از این سریال جدا شد، اما اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد که حکایت از بازگشت شخصیت او به این سریال دارند. در ادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا مروری بر بیوگرافی و فیلم شناسی این بازیگر داشته باشیم.

لورن کوهن (Lauren Cohan) بازیگر و مدل معروف بریتانیایی-آمریکایی است که نزد مخاطبان بیشتر به دلیل بازی در نقش مگی گرین در سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شناخته شده است. از دیگر نقش‌های به یادماندنی و مورد توجه این بازیگر می‌توان به حضور در سریال‌های تلویزیونی دیگری همچون سریال «ماورالطبیعه» (Supernatural) در نقش بلا تالبوت، شخصیت رز در سریال «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries)، ویوین مک آرتور والکوف در کمدی اکشن «چاک» (Chuck) و فرانسیسکا "فرانکی" تروبریج در درام جاسوسی «شوالیه ویسکی» (Whiskey Cavalier) اشاره کرد.

لورن کوهن- 724press.com

همچنین از جمله آثار سینمایی که کوهن در آنها حضور داشته است می‌توان به مواردی همچون «ون وایلدر: ظهور تاج» (Van Wilder: The Rise of Taj)، تریلر روانشناسی و ترسناک «پسر» (The Boy)، درام بیوگرافی «همه نگاه‌ها به من» (All Eyez on Me) و تریلر اکشن «مایل ۲۲» (Mile 22) اشاره کرد.

مطلب مرتبط: بیوگرافی ملیسا مک براید بازیگر نقش کارول

اوان زندگی 

لورا کوهن در ۷ ژانویه سال ۱۹۸۲ در شهر چری هیل در ایالت نیوجرسی متولد شد و تا سن سیزده سالگی در آنجا سکونت داشت. خانواده او بعدا به زادگاه مادری او یعنی انگلستان نقش مکان کردند و آنجا لورن وارد کالج آلفرد در وینچستر شده و در رشته درام و ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شد. او بعدا در دانشگاه به نمایش و سینما علاقمند شده و حتی به همراه دیگران یک شرکت سینمایی تأسیس کرد. پس از اتمام تحصیلات بیشتر وقت لورن در سفر بین لندن و لس انجلس و کار کردن روی فیلم و چند پروژه‌ی غیر تبلیغاتی می‌گذشت.

بازیگر آمریکایی-انگلیسی لورن کوهن- 724press.com

بد نیست بدانید پدر او یک آمریکایی با ریشه‌های نژادی ایرلندی و مادرش اصالتا اسکاتلندی است. همچنین او بعدها به صورت قانونی نام فامیلی خود را به نام فامیلی ناپدری خود یعنی کوهن تغییر داد. او چهار خواهر و برادر کوچک‌تر از خودش دارد، او همچنین یک ناخواهری هم دارد که حاصل ازدواج دوم مادرش است.

شروع فعالیت کاری

اگرچه بسیاری لورن کوهن را با نقش مگی شناختند، اما این تنها هنرنمایی او در سریال‌های پرطرفدار تلویزیونی نبود. او برای مدتی در نقش بلا تالبوت در سریال فانتزی و ترسناک ماورالطبیعه در کنار برادران معروف وینچستر (دین و سم وینچستر) حضور داشت. به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ او در نقش شخصیت رز در دیگر سریال درام و ماورالطبیعه محبوب یعنی خاطرات خون آشام هم بازی کرد. در همین زمان او نقش ویوین مک آرتور را در اکشن کمدی چاک محصول سال ۲۰۱۱ برعهده گرفت. به جز کارنامه حضور در سریال‌های تلویزیونی، کوهن همچنین در چندین فیلم سینمایی هم بازی کرد؛ به عنوان نمونه او در سال ۲۰۱۶ در فیلم ابرقهرمانی «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) حضور پیدا کرد.

لورن کوهن با موهای بلند- 724press.com

بعد از حضور در فیلم کازانووا (Casanova) در نقش خواهر بئاتریکس، لورن به تیم سازنده دنباله فیلم ون وایلدر ملحق شده و در نقش شارلوت هیگنسون بازی کرد. دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۸ او در فیلم«غوطه‌ور» (Float) حضور پیدا کرده و در فوریه سال ۲۰۱۰ در «مسابقه مرگ ۲» (Death Race 2) حاضر شد. در سال ۲۰۱۶ او در نقش اول فیلم ترسناک و ماورایی «پسر» بازی و در همان سال در نقش مارتا وین در فیلم بتمن در برابر سوپرمن ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۰۷ لورن کوهن در قالب شخصیت لیلا استاینبرگ در فیلم همه نگاه‌ها به من حضور پیدا کرده و سال بعد از آن در تریلر اکشن بیست و دو مایل حاضر شد که کارگردانی آن را پیتر برگ برعهده داشت.

حضور در آثار تلویزیونی

lauren Cohen- 724press.com

در سال ۲۰۰۷، کوهن بالاخره شانس بازی در مهمترین نقش مکمل زندگی خود را در اثری تلویزیونی پیدا کرد که شاید حتی شخصیتی در حد و اندازه یک نقش اول به حساب می‌آمد. او در این سال به عنوان بازیگر در فصل سوم سریال محبوب ماورالطبیعه و در نقش بلا تالبوت حاضر شد، سارقی که برای دزدی به سراغ سوژه‌های متفاوتی می‌رفت. بلا عاشق دزدیدن اشیای تسخیر شده و با ارزش ماورایی بود و آنها را به افراد بسیار قدرتمند، خطرناک و ثروتمند دنیای ماورالطبیعه می‌فروخت. این شخصیت در ۶ قسمت این سریال حضور داشت و آخرین حضورش مصادف با آخرین قسمت فصل سوم این سریال بود.

مطلب مرتبط: بیوگرافی و فیلم شناسی دانای گوریرا بازیگر نقش میشون

پس از آن لورن کوهن به سریال خاطرات خون آشام پیوسته و در نقش خون آشامی ۵۶۰ ساله به نام رز بازی کرد. در سال ۲۰۱۱ او به سریال تلویزیونی چاک پیوسته و در نقش ویویان مک آرتور وولکوف هنرنمایی کرد. او همچنین به عنوان هنرپیشه مهمان در آثار تلویزیونی متعددی همچون «خانواده امروزی» (Modern Family)، «سی‌اس‌آی: نیویورک» (CSI: NY)، «پرونده سرد» (Cold Case)، «جسور و زیبا» (The Bold and the Beautiful)، «بیمارستان کودکان» (Childrens Hospital) و «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» (Law and Order: Special Victims Unit) حضور پیدا کرده است.

بازیگر لورن کوهن ایفاگر نقش مگی ری- 724press.com

لورن کوهن قرار بود در سریال «بهشتی» (Heavenly) آن هم در نقش اصلی ظاهر شود یعنی وکیلی که با یک فرشته همکار می‌شود، هرچند طرح این داستان به عنوان یک سریال مورد استفاده قرار نگرفت.

در سال ۲۰۱۱، کوهن شانس بازی در به یادماندنی‌ترین حضور تلویزیونی خود را پیدا کرده و در نقش مگی گرین در سریال پرطرفدار مردگان متحرک از شبکه AMC حضور پیدا کرد. به گزارش ۷۲۴پرس (724press.com)، این سریال براساس مجموعه کامیک بوکی پسا آخرالزمانی به همین نام اثر رابرت کرکمن (Robert Kirkman) ساخته شد. او اولین بار در فصل دوم این سریال در نقش این شخصیت حاضر شد؛ هرچند رفته رفته مگی به یکی از شخصیت‌های کلیدی داستان تبدیل شده و در فصل‌های بعدی هم حضورش را ادامه داد. سریال درام مردگان متحرک مورد توجه‌ترین سریال در تاریخ تلویزیون‌های کابلی به شمار می‌رود. در پایان فصل هشتم اما کوهن به قرارداد خود برای بازی در این سریال پایان داد که با ناراحتی طرفداران مواجه شد.

مگی گرین- 724press.com

بعدها گزارشاتی منتشر شد که نشان می‌داد کوهن به دلیل مشکلات مالی قرارداد بازی در فصل نهم را امضا نکرده است؛ چرا که او تقاضای دستمزد بیشتر تقریبا معادل دستمزد همکاران بازیگر مرد خود یعنی اندرو لینکلن و نورمن ریداس را داشته است. این تقاضا از سوی AMC پذیرفته نشد و کوهن از حضور مجدد در سریال سرباز زد.

به دنبال این مسئله کوهن به سراغ پیشنهادات کاری دیگری رفت و درنهایت قرار شد این بار او را در نقش یک مأمور سیا به نام فرانکی تروبریج در سریال شوالیه ویسکی ببینیم که محصول شبکه ABC بود. او در این سریال با اسکات فولی همبازی بود. این سریال برای اولین بار در ۲۴ فوریه سال ۲۰۱۹ پخش شد؛ اما پس از اتمام فصل اول اعلام شد شبکه ABC این سریال را برای فصل دوم تمدید نخواهد کرد.

از سوی دیگر طبق اطلاعات موجودبه نظر می‌رسد شخصیت مگی بعد از غیبتی نه چندان طولانی قرار است دوباره به سریال مردگان متحرک بازگردد، باید منتظر بود و دید این وعده قرار است چگونه عملی شود.

مگی مردگان متحرک- 724press.com

زندگی شخصی

لورن کوهن در سال ۲۰۱۴ شروع به گذاشتن قرار ملاقات با کریستین کارینو، نماینده خود در آن زمان کرد، هرچند آنها سرانجام سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

به پایان این مطلب رسیدیم. امیدوارم از مطالعه آن و همراهی با ما لذت برده باشید. نظر شما در مورد شخصیت مگی گرین و بازی لورن کوهن چیست؟ آیا از بازگشت دوباره این شخصیت به سریال مردگان متحرک استقبال می‌کنید؟ فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام درمیان بگذارید.