سریال فرندز (دوستان) بی‌اغراق یکی از سریال‌های محبوب و قدیمی تلویزیونی است که در زمان خود علاقمندان بسیاری داشت. به طوری که هنوز بعد از گذشت چندین سال از پایان این سریال، هنوز هم بسیاری از طرفداران پروپا قرص آن منتظر فرصتی برای ساخت قسمت‌های جدید این سریال هستند. در چند ماه اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر ساخت مجدد این سریال به گوش می‌رسید که البته با واکنش‌های ضدونقیضی مواجه شد. اما تازه‌ترین اخبار حکایت از حتمی بودن پخش قسمتی تازه از این مجموعه دارد. با ۷۲۴پرس همراه باشید.

سریال محبوب و دوست‌داشتنی دوستان بعد از حدود ۱۵ سال و ۹ ماه دوباره مهمان تلویزیون خواهد بود؛ دست کم این خبری است که روز جمعه از سوی سرویس استریم HBO Max اعلام شد. هرچند اخیراً بعد از احتمال ساخت مجدد این سریال واکنش بازیگر متیو پری خبرساز شد. او که با مشکلات مختلف سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند، از اساس حضورش در این بازسازی را منتفی دانسته و اعلام کرده بود دیگر تمایلی به حضور مجدد در این سریال ندارد. اما ظاهراً نظر او عوض شده است.

سریال فرندز- 724press.com

به نظر می‌رسد تمام بازیگران اصلی این سریال یعنی جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، لیسا کودرو (Lisa Kudrow)، دیوید شویمر (David Schwimmer)، مت له بلانک (Matt LeBlanc) و متیو پری (Matthew Perry) قرار است برای یک قسمت ویژه این سریال دوباره گرد هم جمع شوند، قسمتی که ظاهرا در ماه می سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

مطلب مرتبط: متیو پری علاقه‌ای به حضور مجدد در سریال فرندز ندارد!

در همین رابطه کوین رایلی مدیر بخش تولید محتوای HBO max اشاراتی داشته است

آنها دوباره دور هم جمع شده و ما شاهد بازگشت دوباره دیوید، جنیفر، کورتنی، مت، لیسا و متیو خواهیم بود که در قالب یک سمت ویژه از این سریال محبوب مهمان علاقمندان خواهند بود.

 

به گزارش CNET این قسمت جدید ظاهراً قرار است در همان لوکیشن اصلی و ارجینال این سریال فیلمبرداری شود، یعنی استیج شماره ۲۴ وارنر بروس. این استودیو در کالیفرنیا واقع شده است. طبق معمول شایعاتی در رابطه با صحت و سقم این مسئله وجود داشت؛ هرچند پست‌های اینستاگرامی بازیگرانی همچون آنیستون، کاکس، کادرو، پری و شویمر که بعدازظهر روز جمعه منتشر شدند، از درستی این ماجرا حکایت دارند. این پست‌ها حاوی تصویری از این ۶ ستاره است که در کنار هم ایام خوش پخش این سریال را تداعی می‌کنند. لبلانک هم در پستی مشابه به این مسئله اشاره کرده است؛ هرچند او تصویر دیگری را برای اعلام این خبر انتخاب کرده بود.

سریال فرندز- 724press.com

این قسمت جدید توسط بن وینستون کارگردانی خواهد شد که در کنار این بازیگران تولید اجرایی این قسمت را برعهده خواهد داشت. از سوی دیگر تمامی ۲۳۶ قسمت اصلی و ارجینال سریال فرندز نیز در سرویس استریم HBO مکس در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت که دوست دارند تجدید خاطره‌ای با شخصیت‌های محبوب خود داشته باشند.

مطلب مرتبط: ۱۲ جزئیات سریال فرندز که به آن‌ها توجه نکرده‌ایم

به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، هزینه اشتراک این سرویس ماهانه ۱۵ دلار است که در کنار سریال فرندز، فرصت تماشای سریال‌های تماشای دیگری همچون سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)، سوپرانوز (The Sopranos)، خیابان سیسم (Sesame Street)، دکتر هو، معاون (Veep) و دختر سخن چین/ دختر شایعه ساز (the Gossip Girl) و نیز آثار سینمایی همچون جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) و زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) را نیز برای علاقمندان این آثار فراهم کرده است.

سریال فرندز- 724press.com

از دیگر پروژه‌های در دست پخش از طریق این سرویس نیز می‌توان به دروغگوهای کوچک دوست داشتنی (Pretty Little Liars)، زن خفاشی (Batwoman) و اسپین آف ریوردیل (Riverdale) یعنی سریال کتی کین (Katy Keene) اشاره کرد.

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدوارم این مرور کوتاه برای شما هم جالب توجه بوده باشد. آیا شما هم از علاقمندان این سریال محبوب قدیمی هستید؟ نظر شما در مرود این گردهمایی مجدد تیم سازنده چیست؟ فراموش نکنید نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام در میان بگذارید.