همانگونه که مطلع هستید به تازگی سوپر استار لیکرز و یکی از ستارگان بی چون و چرای لیگ NBA طی حادثه سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست داد، در این حادثه دختر نوجوان این بسکتبالیست نیز جان سپرد. این ضایعه موجی از اندوه در میان علاقمندان کوبی و دوست‌داران ورزش بسکتبال به راه انداخت. اما آیا قرار است در شب جوایز آکادمی اسکار هم زمانی به این بسکتبالیست محبوب اختصاص داده شود؟ با ۷۲۴پرس همراه باشید تا به چند و چون این خبر بپردازیم.

کوبی برایانت (Kobe Bean Bryant) از دبیرستان راه خود را به لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا باز کرد و برای سال‌های ستاره تیم لس انجلس لیکرز بود. با توجه به پنج دوره قهرمانی جای تعجب نیست که نام کوبی برایانت برای بسیاری یادآور خاطرات شیرینی است. اما بد نیست بدانید این ستاره بسکتبال دو سال و طی برگزاری نودمین جشن مراسم اهدای جوایز اسکار موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود!

مطلب مرتبط: پیش‌بینی برندگان اسکار 2020

بله، کوبی برایانت به دلیل نقش آفرینی در انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز» این جایزه را از آن خود کرد. از آنجایی که کوبی برایانت پیوندی عمیق با شهر لس انجلس و همینطور آکادمی اسکار داشته است، جای تعجب نیست اگر یکی از لحظات خاطره‌انگیز اما دردناک مراسم امشب به یادبود این ستاره اختصاص داشته باشد که این روزها نه تنها در آمریکا، که در کل جهان مورد توجه قرار گرفته است.