همانگونه که حتماً مطلع هستید، مراسم اسکار امسال بدون حضور مجری برگزار می‌شود. اما همچون گذشته فهرستی از اسامی ستارگان معروف دنیای سینما و تلویزیون امسال هم همچون سال‌های گذشته وظیفه معرفی برندگان شاخه‌های مختلف جوایز اسکار را برعهده دارند. آیا با آنها آشنایی دارید؟ در ادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا ببینیم امسال کدام هنرپیشگان این مسئولیت را ایفا خواهند کرد؟

تنها مدت کوتاهی تا آغاز مراسم اعلام برندگان امسال جوایز آکادمی اسکار باقی مانده است. در این چند ساعت باقی مانده بد نیست سری به فهرست بلندبالای هنرپیشگان مطرح و محبوبی بزنیم که قرار است در این شب به یادماندنی عهده‌دار اعلام برندگان جوایز و نیز اجرای میان برنامه‌های کوتاه اسکاری باشند.

همچون گذشته فهرست امسال هم مملو از ستارگان مطرح و محبوب دنیای پرزرق و برق هالیوود است. به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، ستارگانی همچون اوتکارش امبودکار، سلما هایک، بری لارسون، اسپایک لی، ری رومانو و ربل ویلسون تازه‌ترین اعضای این فهرست هستند. پیش‌تر اما تهیه کنندگان این برنامه لینت هاول تایلور و استفانی آلین شمار دیگری از میزبانان و اجراکنندگان انی مراسم را معرفی کرده بودند: ماهرشالا علی، تیموتی شالامی، الیویا کلمن، جیمز کوردن، پنلوپه کروز، بنی فلدستین، ویل فرل،گال گدوت، زک گوتساگن، میندی کالینگ، دایان کیتون، رجینا کینگ، شیا لبوف، جولیا لوئیس دریفوس، جرج مک‌کی، رامی مالک، استیو مارتین، لین مانوئل میراندا، آنتونی راموس، کیانو ریوز، مایا رودولف، مارک روفالو، کلی ماری ترن، سیگورنی ویور و کریستن ویگ.

مطلب مرتبط: برندگان احتمالی اسکار 2020 چه کسانی خواهند بود؟

اما در کنار هنرمندان معروف و محبوب، ستارگان دنیای موسیقی هم در این شب به یادماندی حضوری چشمگیر داشته و به اجرای برنامه خواهند پرداخت که از آن جمله می‌توان به سر التون جان، ایدینا منزل و بیلی ایلیش اشاره کرد. البته پیش از تمام این‌ها باید چشم انتظار فرش قرمزی پرتب و تب و جذاب باشیم که همچون یک ویترین باشکوه تازه‌های دنیای مد و پوشاک را نیز در مقابل لنز دوربین عکاسان به نمایش خواهد گذاشت.

هم اکنون علاقمندان این رویداد سینمایی حضوری پررنگ در توئیتر داشته و از الان فهرست برندگان احتمالی خود را اعلام می‌کنند. از جمله بخش‌هایی که بازار حدس زدن برندگان آن در توئیتر بیش از بقیه داغ است بخش‌هایی همچون بهترین فیلم و بهترین هنرپیشه نقش اول مرد و زن است.

به نظر شما امسال چه کسانی شانس بردن مجسمه طلایی اسکار به منزل را دارند. تا وقت باقی است حدس و گمان‌های خود را با ما در ۷۲۴پرس درمیان بگذارید.