در کنار اهدای جوایز، پهن شدن فرش قرمز و نمایش آخرین هنرنمایی‌های برندهای معروف و طراحان شناخته شده دنیای مد، گلدن گلوب فرصت خوبی برای درک تازه‌های دنیای آرایش و زیبایی است. توجه به نوع میکاپ و آرایش بازیگران و مدل‌های انتخاب مو می‌تواند درس‌هایی مهم و ارزشمند برای میکاپ آرتیست‌هایی باشد که از جدیدترین مد سال جدید میلادی پیروی می‌کنند. در ادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا شماری از این نکات جالب برای جذاب‌تر به نظر رسیدن را مرور کنیم.

ترفندهای میکاپ بازیگران در گلدن گلوب ۲۰۲۰

گلدن گلوب همواره به عنوان یکی از مراسم‌های اهدای جوایز سرگرم کننده و مفرح شناخته می‌شود، جایی که ستارگان حین شنیدن اسامی برندگان، خوردن و نوشیدن و شنیدن سخنرانی‌های تبریک و تشکر سعی می‌کنند در زیباترین شکل و ظاهر خود در مقابل دوربین‌ها ظاهر شوند و مراسم امسال هم از این نظر، فرق چندانی با گذشته نداشت.

مطلب مرتبط: مدل مو: شینیون باز و بسته

اما همانگونه که لباس‌های هنرمندان و اهالی دنیای سینما و تلویزیون به سرعت توجه را به خود جلب می‌کند، نوع آرایش، میکاپ و البته مدل موهای آنها نیز جذابیت خاص خود را دارد. در ادامه ما را همراهی کنید تا ضمن معرفی شماری از خوش ظاهر‌ترین ستارگان فرش قرمز این مراسم، رازهای جذابیت آنها را با هم مرور کنیم. رازهایی که می‌تواند درس‌هایی مهم و ارزشمند برای میکاپ آرتیست و آرایشگران خوش سلیقه و خلاق باشد.

۱. شاید باورتان نشود، اما گاهی اوقات استفاده از کمی سایه چشم براق در گوشه‌ی داخلی هر دو چشم می‌تواند ظاهر شما را به شکلی جالب توجه جذاب‌تر کند. به نظر شما «انسل الگورت» (Ansel Elgort) جوان از این تکنیک بهره برده است؟

انسل الگورت (724press.com)


۲. «فوبی والر بریجز» (Phoebe Waller Bridges) بازیگر سریال فلیبگ که مونولوگی پرشور در مورد اهمیت مو را در فصل دوم این سریال ایراد کرد، با این مدل مو با حلقه‌های مجعد جذاب نشان داد که ایمان مهمترین چیز است.

فوبی والر بریجز (724press.com)


۳. شارلیز ترون (Charlize Theron) هم با این مدل موی کوتاه و آرایش ملایم همچنان نمادی از جذابیت است.

شارلیز ترون (724press.com)


۴. جادوی رژ لب قرمز را نادیده نگیرید. «کری واشنگتن» (Kerry Washington) با این رژ لب قرمز جذاب، به واقع جادو کرده است. رنگی که به خوبی با سایه چشم هماهنگ شده و جذابیت زیادی به ظاهر او بخشیده است.

کری واشنگتن (724press.com)


۵. تل‌های حجیم و پهن برای افراد دارای اضافه وزن بسیار مناسب است. این هدبند‌ها که در اواخر سال گذشته رفته رفته بسیار محبوب شدند، در فرش قرمز امسال هم زیبایی خود را به رخ کشیدند. کافی است نگاهی به «بنی فلداستین» (Beanie Feldstein) داشته باشیم تا راز این محبوبیت را درک کنیم.

بنی فلداستین (724press.com)


۶. شبیه «لوسی بوینتون» (Lucy Boynton) باشید، میکاپ آرتیست لوسی «جو بیکر» (Jo Baker) است و دوباره چشمان او را به زیبایی تمام آرایش کرده است. فرصتی تازه برای خلق فصلی از غافلگیری‌های جذاب که باعث جذابیت هرچه بیشتر می‌شود. بیکر در زمینه خلق این میکاپ و دیزاین جذاب با برند زیبایی شانل همکاری کرده است.

لوسی بوینتون (724press.com)


۷. مارگوت رابی با این مدل و رنگ مو نشان داد که همچنان خوش ظاهر است.

مارگوت رابی (724press.com)


۸. درخشش پوست سالم و شاداب را فراموش نکنید. گاهی زیبایی تنها پوستی درخشان و خوش رنگ و لعاب خلاصه می‌شود. «جودی کورنر» (Jodie Comers) مثال خوبی است.

مقاله مرتبط: راز پوست صاف، درخشان و بی‌ عیب و نقص زنان کره ای چیست؟

جودی کورنر (724press.com)


۹. از رنگ‌ها نترسید. «گوگو ماتا راو» (Gugu Mbatha-Raw) و میکاپ آرتیست «نیک باروز» (Nick Barose) و استفاده از محصولات زیبایی آرمانی، از رژ گونه و رژ لب پرتقالی-قرمز استفاده کرده که در همراهی با رنگ لباسش، خیره کننده از آب در آمده است.

گوگو ماتا راو (724press.com)


۱۰. اگر فرم صورت‌تان شما را کمی اذیت می‌کند، از فرمول «آنا د آرماس» (Ana de Armas) استفاده کنید و با استفاده از اسپری مو موها رو به عقب کشیده و فرم داده و گوش‌هایتان را زیبا و جذاب‌تر به نمایش بگذارید.

آنا د آرماس (724press.com)


۱۱. استفاده از اکسسوری، جواهرات و المان‌های کلاسیک گاهی بسیاری جذاب است. نمونه‌اش «لورن اسکافاریا» (Lorene Scafaria) که با استفاده از روبان برای بستن موها و همینطور این ست نوستالژیک ظاهری دلپذیر پیدا کرده است.

لورن اسکافاریا (724press.com)


۱۲. برای تزئین و آراستن مو روش‌های مختلفی وجود دارد. مثل استفاده از گیره یا سنجاق‌های تزئینی، به ویژه اگر آنها را در دو طرف موها مورد استفاده قرار دهید.

میکاپ- (724press.com)


۱۳. سیرشا رونان (Saoirse Ronan) با این آرایش ملیح و میکاپ جذاب باعث شده زیبایی چشمانش دوچندان شود.

سیرشا رونان (724press.com)


۱۴. بستن و بافت مو شاید ایده‌ی کمی قدیمی به نظر برسد، اما در عین حال می‌تواند ظاهر شما را آزاد و زیبا نشان دهد.

میکاپ- (724press.com)


۱۵. یکی دیگر از مدل‌ موهای کوتاه که ممکن است شما را وسوسه کند دستی به موهای‌تان کشیده و ظاهری جدید برای خود دست و پا کنید.

میکاپ- (724press.com)

به پایان این مطلب رسیدیم. امیدوارم این مرور کوتاه بر چهره‌های جذاب و خوش آرایش مراسم گلدن گلوب امسال برای شما نیز سرگرم‌کننده بوده باشد. فراموش نکنید نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده‌ی خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام نیز در میان بگذارید.