مراسم گلدن گلوب امسال با تمام حواشی کوچک و بزرگش به پایان رسید. اگرچه امسال با توجه به ناکامی شماری از ستارگان بزرگ عرصه سینما، سال شگفتی اعطای جوایز بود، با این حال همچون هر مراسم دیگری اتفاقات جذاب متعددی در گوشه و کنار آن رخ داد، از جمله حضور برد پیت در کنار همسر سابقش جنیفر آنیستون. این دو نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب بودند اما این تمام ماجرا نیست. به جز جنیفر دو هنرپیشه زن دیگر هم در مراسم امسال حاضر بودند که درگذشته روابط دوستانه‌ای با برد پیت داشتند.

 اگر شما هم از دنبال کنندگان مراسم جوایز گلدن گلوب امسال بودید، حتماً از حضور دو هنرپیشه محبوب برد پیت و جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) در این مراسم آگاه شدید و البته که از سابقه آشنایی و ازدواج آنها نیز مطلع هستید.

مطلب مرتبط: برندگان گلدن گلوب ۲۰۲۰ معرفی شدند

برد پیت و جنیفر آنیستون (724press.com)

برد پیت که امشب موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به خاطر بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود شد، در این مراسم تنها بود و در کنار همسر سابق حضور نداشت. به جز جنیفر آنیستون امشب گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) و کریستینا اپل‌گیت (Christina Applegate) نیز در مراسم حاضر بودند که در گذشته با برد پیت روابطی دوستانه داشتند.

برد پیت- (724press.com)

به نظر شما آیا برد پیت از حضور این سه نفر به صورت همزمان در یک محل احساس ناراحتی نکرده است؟ آن هم به مدت سه ساعت و درحالی که سعی می‌کرده همزمان با دوستان و همکارانش احوالپرسی کرده و گپ بزند.

مطلب مرتبط: حواشی گلدن گلوب ۲۰۲۰: لباس جنجالی بیلی پورتر

به هرحال شب خاطره‌انگیز برد پیت علیرغم این همزمانی جالب توجه ختم به خیر شد و گوی طلایی در دستانش به آرامش رسید. 

برد پیت- (724press.com)

نکته‌ی جالب دیگر این است که امشب برد پیت عینک آفتابی به چشم زده بود. به نظر شما هدف او از این کار چه بوده است؟ نمایش یک استایل مخصوص به خود، یا فرار از نگاه‌های احتمالی؟

برد پیت- (724press.com)

در بخش‌های بعدی همچنان به حاشیه‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت. با ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید.