فرش قرمز همیشه حال و هوای خاص خود را دارد و به همین خاطر دست اندرکاران فیلم برای حضوری جذاب‌تر در بهترین شکل ممکن ظاهر می‌شوند. اما فرش قرمز رویدادی پر زرق و برقی همچون گلدن گلوب، جذابیتی دوچندان دارد و به همین خاطر شاهد ارائه مدل‌های متنوع لباس در این مراسم هستیم. البته گاهی اوقات افراد دست به ساختار شکنی‌های عجیبی زده و تماشاگران را شگفت‌زده می‌کنند. نمونه‌اش حضور بیلی پورتر با لباسی جنجالی در فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۲۰ است.

خب خوشبختانه اکنون دیگر همه فهمیدند که «بیلی پورتر» (Billy Porter) برای حضور در فرش قرمز هیچ ترس و واهمه‌ای از خود نشان نمی‌دهد. البته در مراسم «مت گالا» (Met Gala) هم شاهد عجایبی همچون بال‌های طلایی او بودیم که خوشبختانه نیازی به استفاده کردن از آنها پیدا نکرد. اما پورتر در فرش قرمز مراسم گلدن گلوب امسال سنگ تمام گذاشته و بار دیگر شهامت خود در استفاده از لباس‌های متفاوت و خاص را به نمایش گذاشته است.

بیلی پورتر- (724press.com)

به گزارش ۷۲۴پرس (724press.com)، در مراسم گلدن گلوب امسال این هنرپیشه و خواننده کت و شلواری از برند «الکس ویناش» (Alex Vinash) به تن داشت که دوخت آن سه ماه به طول انجامیده بود. اما نکته جالب این لباس دنباله خاص آن است که با پرهای زینتی تزئین شده بود. در کنار آن پورتر کفش‌های برند «جیمی چو» (Jimmy Choo) به تن  و گردنبندی از «تیفانی» (Tiffany & Co) به گردن داشت.

مطلب مرتبط: حواشی گلدن گلوب ۲۰۲۰: برد پیت در کنار همسر سابقش جنیفر آنیستون

او در گفتگویی اشاره کرده که حتی قبل از اینکه برای اجرای خود نامزد دریافت جایزه شود، شروع به آماده کردن لباس مخصوص فرش قرمز خود کرده است. جالب است خود پورتر قبول دارد این کار او خیلی عجیب و غیر منتظره بوده است اما به گفته خودش این کار همچون نوری از امید بوده که مسیر او برای رسیدن به این لحظه را روشن کرده است.

بیلی پورتر- (724press.com)

البته به گفته پورتر این لباسی مناسب برای نشستن نیست و بعد از پوشیدنش باید به ایستادن ادامه داد. پرهای استفاده شده شکننده هستند و ممکن است لباس آسیب ببیند، اما به هرحال پوشیدن یک لباس خاص در یک مراسم جذاب پورتر را به یکی از ستارگان منحصربفرد مراسم گلدن گلوب تبدیل کرده است.

نظر شما در مورد این لباس عجیب چیست؟ نظرات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام در میان بگذارید.