در این واپسین روزها تا زمان برگزاری جشن هالووین، رفته رفته بر هیجان و اشتیاق افراد افزوده می‌شود. اگرچه هالووین جشنی سنتی با درون مایه‌های مذهبی است، اما رفته رفته در طول سال‌ها به فستیوالی رنگارنگ و جذاب تبدیل شده که به ویژه مورد توجه کودکان قرار دارد. اما به این معنی نیست که بزرگسالان علاقه و شوری برای برگزاری این مراسم ندارند. در ادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا جذابترین ایده‌های لباس هالووین را مرور کنیم.

 یکی از بخش‌های مهیج برگزاری جشن هالووین، انتخاب لباس، ماسک، نوع میکاپ و گریم چهره و طراحی ناخن است. در واقع این جذابیت به اندازه‌ای است که همه به دنبال ایده‌های متنوع و جذابی می‌گردند که با اجرای آنها نگاه دیگران را مجذوب خود کنند.

مدل لباس هالووین (724press.com)

در طول سال‌ها شخصیت‌هایی خاص پای ثابت هالووین بودند، به این معنی که مردم با الهام از آنها به گریم و لباس‌های خاصی علاقه نشان می‌دادند که از آن جمله می‌توان به شخصیت‌های ترسناکی همچون دراکولا، فرنکشتاین، روح، جادوگر، ساحره، زامبی و اشباح اشاره کرد. در طول زمان اما کم کم ردپای کاراکترهای محبوب فیلم‌های ترسناک نیز به این ماجرا باز شد.

مطلب مرتبط: گلچین لباس‌های پیشنهادی برای هالووین

به طوری که کم کم شاهد رونق گرفتن گریم و لباس شخصیت‌هایی همچون جیسون، دکتر هانیبال لکتر، مومیایی، فردی کروگر و در سال‌های اخیر شخصیت دلقک فیلم «آن» (it) یعنی «پنی‌وایز» یا شخصیت راهبه در فیلمی به همین نام بودیم.

ماسک (724press.com)

هرچند یکی دیگر از تغییراتی که در طول سال‌ها برگزاری این مراسم شاهد آن بودیم، ورود شخصیت‌های فیلم‌های ابرقهرمانی یا انیمیشنی بود که وجهی ترسناک نداشته و بیشتر سرگرم‌کننده بودند. حالا دیدن بچه‌هایی که لباس شخصیت‌هایی همچون بتمن، اسپایدرمن، کاراکترهای مجموعه فیلم‌های انتقام جویان یا میکی ماوس و شاهزاده خانم‌های دیزنی را به تن می‌کنند چیز عجیبی نیست. هرچند کودکان هم گاهی شیفته استفاده از گریم یا ماسک شخصیت‌های ترسناک هستند تا دوستان خود را شگفت‌زده کنند.

مطلب مرتبط: هالووین: هنرمندان چه می‌پوشند؟

این مسئله در مورد بزرگسالان هم صدق می‌کند. جوانان هم از مراسم هالووین استقبال می‌کنند و بسیاری در انواع کارناوال یا رژه‌های مرتبط با آن شرکت می‌کنند. این مراسم حتی برای هنرمندان نیز جالب توجه است و گروهی از آنها هرسال با انتخاب کاستوم و گریم‌های جذاب طرفداران خود را غافلگیر می‌کنند.

بنابراین جای تعجب نیست که طراحی لباس‌های هالووینی گاهی چیزی فراتر از یک سرگرمی ساده یا تجارت متداول است و هنرمندان به دنبال خلق جذابیت‌هایی مدرن و امروزی هستند. آنها از ذوق و سلیقه‌ی خود کمک می‌گیرند تا خالق چیزی جذاب و متفاوت باشند و گاهی در میان شاهد ارائه طرح‌هایی خاص هستیم که خبر از خلاقیت و هنر مبتکر آن می‌دهند.

مدل لباس هالووین  (724press.com)

در ادامه با ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید تا نوع دیگری از لباس و ماسک‌های مخصوص هالووین را به شما نشان دهیم که در ساخت آنها خلاقیت و سلیقه توأماً به کار گرفته شده است. لباس‌های جذابی که در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده و جالب توجه هستند. 

the-masked-singer-alien-costume-1561056994
the-masked-singer-bee-costume-1561056994
the-masked-singer-deer-costume-1561056995
the-masked-singer-hippo-costume-1561056994
the-masked-singer-lion-costume-1561056996
the-masked-singer-monster-costume-1561056996
the-masked-singer-peacock-costume-1561056996
the-masked-singer-pineapple-costume-1561056996
the-masked-singer-poodle-costume-1561056994
the-masked-singer-rabbit-costume-1561056994
the-masked-singer-raven-costume-1561056996
the-masked-singer-unicorn-costume-1561056996

نظر شما در مورد این ایده‌ها چیست؟ این لباس‌ها بسیار کامل بوده و چیزی فراتر از یک لباس یا ماسک معمولی هستند. آیا شما هم از این سبک لباس‌های هالووینی لذت می‌برید؟ نظرات خود را حتماً با ما در ۷۲۴پرس به اشتراک بگذارید.