با کوچک‌تر شدن فضاهای زندگی  شهری، طراحان و سازندگان مبلمان و لوازم منزل نیز به سمت ارائه طرح‌های متناسب با این فضاها روی آورده و با چاشنی خلاقیت، ایده‌هایی جالب ارائه داده‌اند. نمونه‌اش طراحی هلندی است که با خلق یک میز دیواری ساده، کم جا و در عین حال مدرن، توجه دوستداران ایده‌های مینیمال را به خود جلب کرده است. در مرور این ایده با ۷۲۴پرس همراه باشید.

طراحی هلندی به نام «آن لینده» (Anne Linde)، یک میز دیواری مدرن و براق طراحی کرده است که تنها از یک ورقه فلزی ساخته شده که به طرزی جالب روی خود تا خورده است. این میز مینیمال و ساده به گونه‌ای فرم گرفته که در عین حفظ تعادل، دارای زیبایی بصری و جذابیت ظاهری است.

میز دیواری ساده (724press.com)

به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، این میز جذاب دارای  یک قفسه فوقانی است که برای قرار دادن گلدان یا دیگر وسایل دکوری کوچک و کم جا مناسب است. این درحالی است که بخش زیرین میز هم دارای یک قفسه پایینی است که به اندازه کافی جا دارد تا کتاب یا مجلات را در آن قرار دهید.

میز دیواری ساده (724press.com)

امتیاز مهم قرار دادن طبقات اضافی میز در دو جهت مخالف، باعث شده است که این میز به اندازه کافی برای قرار دادن یک صندلی نیز جا داشته باشد. یعنی در عین اینکه خود میز فضای کمی را اشغال می‌کند، تمام امکانات و نیازهای یک میز کار ساده را نیز برای استفاده کننده فراهم کرده است.

مطلب مرتبط: نگاهی به طراحی خلاقانه مبلمان اتاق کودک

به هرحال خلاقیت طراحان و سازندگان این روزها معطوف ارائه‌ی طرح‌های نوینی است که در عین سادگی، ذائقه خاص پسندان را نیز سیراب کند. نظر شما در مورد طرح‌های این چنینی چیست؟ نظرات خود را با ما نیز در میان بگذارید.