سومین قسمت از فصل آخر سریال بازی تاج و تخت به تازگی از شبکه HBO پخش شد؛ فصلی که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و سختگیری شماری از  منتقدان مواجه شده است. اما فیلمبرداری این سریال هم مشکلات خاص خود را داشته است، به طوری که ظاهراً «کیت هرینگتون» حین فیلمبردای صحنه‌های پرواز با اژدها دچار آسیب دیدگی هم شده است. او اکنون از خاطرات آن روزها صحبت کرده که شنیدن‌شان خالی از لطف نیست.

ستاره سریال محبوب این روزهای شبکه HBO کیت هرینگتون که در سریال گیم آف ترونز در نقش جان اسنو بازی کرده، یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال است که با پیشرفت ماجرا رفته رفته ایفاگر نقش‌های مهمتری شده و شخصیتی کلیدی به شمار می‌رود.

مقاله مرتبط: جزئیات فصل آخر سریال بازی تاج و تخت

ظاهراً حین فیلمبرداری فصل آخر سریال گیم آف ترونز این بازیگر دچار مشکلاتی شده و حتی آسیب هم دیده است. کیت هرینگتون به تازگی اذعان کرد که حین ضبط صحنه‌های دراماتیک پرواز با اژدهای دنریس، به مشکل برخورده و حتی به خود صدمه زده است. در نخستین قسمت از این فصل تحت عنوان «وینترفل»، مخاطبان این سریال برای نخستین بار سواری جان اسنو بر پشت یکی از اژدهایان بودند.

در حالی که این صحنه‌ها از بعد بصری جالب توجه و تأثیرگذار به نظر می‌رسد اما هرینگتون اعلام کرد که در پشت صحنه‌ها اتفاقات در مسیر بدی پیش رفت. او حین فیلمبرداری این صحنه‌ها سوار مخلوقی مکانیکی شد که قرار بود تجسم بخش این اژدها باشد. سوار شدن روی این ماشین کار چندان ساده‌ای نبود، به ویژه آنکه قرار بود اژدها به گوشه و کنار پرواز کرده و همراه خود جان اسنو را نیز به زحمت بیندازد. این پرواز نسبتا خشن اما در پشت صحنه حقیقتا به جان بیچاره صدمه زد.

مقاله مرتبط: نام چه کسانی هنوز در فهرست مرگ آریا استارک خط نخورده است؟

کیت هرینگتون اشاره می‌کند که در آن زمان حتی فرصت نداشته فریاد بزند و از عوامل بخواهد که فیلمبرداری را متوقف کنند. خوشبختانه در نهایت قبل از آنکه اوضاع خطرناک‌تر شود، کار به پایان رسیده و جان اسنو از مهلکه جان سالم به در برد.

شاید همین دست حوادث و سختی‌ها باعث شده است که به تازگی کیت هرینگتون در واکنش به صحبت‌های منتقدان سریال واکنش تندی نشان دهد. او اعلام کرد که اگر منتقدی تنها نیم ساعت وقت صرف نوشتن در مورد فیلمبرداری سریال کرده که با این همه سختی و دقت تهیه و آماده شده است، باید دهنش را ببندد.

مقاله مرتبط: بیوگرافی جورج آر آر مارتین خالق سریال بازی تاج و تخت

نظر شما در مورد انتقادات مطرح شده در مورد این سریال چیست؟ آیا بازی تاج و تخت جزو سریال‌های محبوب شما است؟ تا اینجا فصل آخر این سریال انتظارات شما را برآورده کرده است؟ نظرات خود را با ما نیز در میان بگذارید.