دوباره بهم پیوستن و حضور در کنار همبازی های قدیمی  میتواند حس بسیار خوبی داشته باشد؛ به خصوص اگر این حضور در مراسم مجلل و خاطره‌انگیز همچون اسکار باشد. همراه ما باشید تا ببینیم مراسم اسکار ۲۰۱۹ شاهد تجدید دیدار و خاطرات کدام هنرپیشه‌ها بوده است؟

فرش قرمز اسکار را تصور کنید، قطاری از هنرمندان و شخصیت‌های نام‌دار صنعت فیلم و سینما که از پیش چشم بینندگان و عکاسان دوربین به دست عبور کرده و سرانجام وارد محل برگزاری مراسم می‌شوند. با تعداد زیادی سلبریتی و افراد مشهور در یک فضای کوچک و مجموعه‌ای از مهمانی‌های کوچکی که قبل یا بعد از مراسم برگزار می‌شوند؛ این چندان عجیب نیست که همبازی‌ها یا همکاران سابق دوباره یکدیگر را ملاقات کرده و ساعتی را در کنار هم سپری کنند.

مقاله مرتبط: لحظه‌‌های اسکاری: تجدید خاطرات پریانکا چوپرا و نیک جوناس

اسکار امسال هم از این دست صحنه‌ها کم نداشت. مثلا «امیلیا کلارک» (Emilia Clarke) و «جیسون موموآ» (Jason Momoa) دیداری دوستانه داشتند، یا «آدام لمبرت» (Adam Lambert) و «جنیفر هادسون» (Jennifer Hudson) که گذشته‌ای مشترک در مسابقه خوانندگی «امریکن آیدل» (American Idol) داشتند هم با هم تجدید دیدار کردند.

مقاله مرتبط: لحظه‌‌های اسکاری: پشت صحنه اسکار 2019 چه خبر بود؟

ممکن است این افراد از ملاقات دوباره با یکدیگر لذت برده باشند، ممکن است با آغوش باز از این دیدار استقبال کرده یا با بی میلی از کنار آن عبور کرده باشند، اما در نهایت حضور مجدد آنها در کنار یکدیگر، یادآور خاطرات گذشته بسیاری از علاقمندان فیلم، سریال و دیگر برنامه‌های تلویزیونی است؛ رخدادی نوستالژیک که شما را به گذشته‌ها برمی‌گرداند. 

مقاله مرتبط: لحظه‌‌های اسکاری: دردسرهای اسکاری رامی مالک

در ادامه بد نیست نگاهی به تصاویری از این ستارگان داشته باشیم که در فرصت فراهم آماده مراسم اسکار، دقایقی را در کنار هم سپری کردند. 

آدام لمبرت، جنیفر هادسون و رایان سیگرست (RYAN SEACREST) - برنامه امریکن آیدل


ملیسا مک کارتی (MELISSA MCCARTHY) و مایا رودولف (MAYA RUDOLPH) - ساقدوش (BRIDESMAIDS)


بردلی کوپر (BRADLEY COOPER)، ایمی پولر (AMY POEHLER) و پل راد (PAUL RUDD) - تابستان داغ و نمناک آمریکایی (WET HOT AMERICAN SUMMER)


امیلیا کلارک و جیسون موموآ - سریال بازی تاج و تخت (GAME OF THRONES)


مایک میرز (MIKE MYERS) و دانا کارول (DANA CARVEY) - دنیای وین (WAYNE'S WORLD) 


اما استون (EMMA STONE)، اکتاویا اسپنسر (OCTAVIA SPENCER) و آلیسون جنی (ALISON JANNEY) - خدمتکاران (THE HELP)


 

ساموئل ال جکسون (SAMUEL L. JACKSON) و اسپایک لی (SPIKE LEE) - کار درست را انجام بده (Do the Right Thing)

امیدوارم تماشای این لحظات برای شما نیز سرگرم کننده بوده باشد.